Ja taas mennään. Rydman taas otsikoissa.
Kommentit (863)
Vierailija kirjoitti:
Mites nyt suu pannaan? Persujen vika tämäkin.
"Osmo Soininvaara ennustaa Orpon ”kauhukabinetille” lyhyttä taivalta – soimaa nykyisestä hallituspohjasta Sanna Marinia"
https://www.is.fi/politiikka/art-2000009706904.html
– Suuri syyllinen nykyiseen kauhukabinettiin on Sanna Marin, joka vaalien jälkeen tähtäsi oppositioon ja vain oppositioon. Oikein muita vaihtoehtoja ei jäänyt jäljelle. Historia ei tule tästä Marinia kiittämään.
No on se nyt kumma, jos ei ilman Marinia/SDP:tä saada toimivaa hallitusta aikaan. :D Persuilla oli nyt mahdollisuus osoittaa pätevyytensä hallituksessa, ja nyt hallituksen oltua kasassa hädin tuskin muutamia viikkoja, on jo ikävä SPD:tä. No sama täällä, mutta kertoohan tämä aika surkeaa tarinaa Suomen poliittisesta kentästä.
On muuten aika hyvä tilanne siinä mielessä, että vasemmiston kaikki ulinat Rydmanista oli päällä jo ennen vaaleja, mutta silti hän nousi ministeriksi asti. Tästä voi päätellä, että vasemmistoulinaa ei enää tarvitse pelätä. Sillä ei ole vaikutusta, kun sitä ei noteeraa.
Ryyd: Mulla on kaks alaikäistä tyttöä mukana. Saat itse arvioida, tykkäätkö niistä.
Jättääkö tuo kauheasti tulkinnanvaraa? Laitoin juuri kansainvälisiin medioihin pikku tiivistelmän Ryden kiinnostuksesta nuorten asioihin. Saattaapi siitä ihan pikku kohu syntyä, mutta eiköhän se mene siinä samalla kuin muutkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites nyt suu pannaan? Persujen vika tämäkin.
"Osmo Soininvaara ennustaa Orpon ”kauhukabinetille” lyhyttä taivalta – soimaa nykyisestä hallituspohjasta Sanna Marinia"
https://www.is.fi/politiikka/art-2000009706904.html
– Suuri syyllinen nykyiseen kauhukabinettiin on Sanna Marin, joka vaalien jälkeen tähtäsi oppositioon ja vain oppositioon. Oikein muita vaihtoehtoja ei jäänyt jäljelle. Historia ei tule tästä Marinia kiittämään.
No on se nyt kumma, jos ei ilman Marinia/SDP:tä saada toimivaa hallitusta aikaan. :D Persuilla oli nyt mahdollisuus osoittaa pätevyytensä hallituksessa, ja nyt hallituksen oltua kasassa hädin tuskin muutamia viikkoja, on jo ikävä SPD:tä. No sama täällä, mutta kertoohan tämä aika surkeaa tarinaa Suomen poliittisesta kentästä.
Et ymmärtänyt lukemaasi, mutta päätit kuitenkin kirjoittaa. Mikäli demareissa olisi ollut joku muu kuin Sanna, olisi sinipunakin ollut mahdollisuus. Sanna sulki demarit pois tuosta vaihtoehdosta.
Eli kiitokset kaikki Sannalle ja hänen blokilleen ääniä antaneet.
Vierailija kirjoitti:
Ryyd: Mulla on kaks alaikäistä tyttöä mukana. Saat itse arvioida, tykkäätkö niistä.
Jättääkö tuo kauheasti tulkinnanvaraa? Laitoin juuri kansainvälisiin medioihin pikku tiivistelmän Ryden kiinnostuksesta nuorten asioihin. Saattaapi siitä ihan pikku kohu syntyä, mutta eiköhän se mene siinä samalla kuin muutkin.
Mitä mieltä itse olet jos mies pistää tuollaisen tekstiviestin bi-seksuaalille naisystävälleen?
Vierailija kirjoitti:
On muuten aika hyvä tilanne siinä mielessä, että vasemmiston kaikki ulinat Rydmanista oli päällä jo ennen vaaleja, mutta silti hän nousi ministeriksi asti. Tästä voi päätellä, että vasemmistoulinaa ei enää tarvitse pelätä. Sillä ei ole vaikutusta, kun sitä ei noteeraa.
Onko vedettävä se johtopäätös, että persuissa on kannatusta alaikäisten vikittelyyn? Itse näytät asian hyväksyvän?
Vierailija kirjoitti:
Epäilen punahenkeä täynnä olevien reptililiaanien, illuminaatin ja varjo-punaryssien olevan tämän puhtopersuja vainoavan salaliiton takana. Ovat ne kansanviholliset myös rekrytoineet/lahjoneet KRP:n.
Oletko nyt aivan varma ettet tarkoita sittenkin RKP:ta niin kuin tuossa aiemmin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko vedettävä se johtopäätös, että persuissa on kannatusta alaikäisten vikittelyyn? Itse näytät asian hyväksyvän?
Persuissa ymmärretään kuinka myös syytön voidaan maalittaa ja tuollainen henkilö on uhri. Odotetaan hieman jotta saadaan tuomio HS:lle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä itse olet jos mies pistää tuollaisen tekstiviestin bi-seksuaalille naisystävälleen?
Kuulostaa melko sairaalta. Mitä mieltä itse olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/8772028a-d2d9-4dbe-b41e-911ffd572…
Rydman kuolannut 14-vuotiaiden perään.
Jopa kolmekymppisenä.
Tuo on juuri se materiaali, minkä takia HS:n on poliisin rikostutkinnassa. Tutkittu kohta vuosi, joten todennäköisesti nähdään ensimmäinen oikein kunnon oikeudenkäynti, jossa HS joutuu vastaamaan poliittisesta maalittamisesta. Tuo on niin kova juttu että poliisin pitää tehdä työt hyvin.
En tiedä, kuka tässä jupakassa puhuu potaskaa ja kuka on tehnyt mitäkin. Mutta kyllä tästä niin ruma julkinen soppa syntyy, että ei sen keskellä Ryydmanni pysty mitenkään ministerinä jatkamaan. Politiikan tekemisestä ei tule mitään.
Ryydmanni laitettava syrjään ministerinhommista ja selviteltävä asiat rauhassa. Kun asiat on selvitelty, niin kerrottakoon sitten lehdissä, mitä selvisi.
Sanoitko näin silloin kun Haavisto teki rikoksia tai Marin meinasi tukehtua jauhoon?
Marinin kohdalla kyllä, Haaviston kohdalla en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nainen tuohon viestiin vastasi? Saadaan paremmin kontekstia kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persuissa ymmärretään kuinka myös syytön voidaan maalittaa ja tuollainen henkilö on uhri. Odotetaan hieman jotta saadaan tuomio HS:lle.
Eikö tuota viestiä ole siis lähetetty? Onko sinusta muuten niin, että jos rikosta ei tapahtunut, niin kaikki on hyväksyttävää? Aika venyvä moraali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tuomitse naista vielä tuon viestin perusteella lasten hyväksikäyttäjäksi.
Huvittavaa miten persut kiertävät faktoja, eivätkä vastaa kysymyksiin. Jos kysyt, että onko hyväksyttävää vikitellä alaikäisiä, vaikka varsinaista rikosta ei olisi tapahtunutkaan, tuomitsetko? Vastaus on luokkaa, ei ole tuomittu mistään, maalitus. Selkeästi Rydmanilla on taipumus, mutta näköjään se ei persusetiä haittaa. Onko heillä itsellään samoja himoja vai mistä laaja ymmärrys liian hyvin nuorison seurassa viihtymiseen kumpuaa?
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa miten persut kiertävät faktoja, eivätkä vastaa kysymyksiin. Jos kysyt, että onko hyväksyttävää vikitellä alaikäisiä, vaikka varsinaista rikosta ei olisi tapahtunutkaan, tuomitsetko? Vastaus on luokkaa, ei ole tuomittu mistään, maalitus. Selkeästi Rydmanilla on taipumus, mutta näköjään se ei persusetiä haittaa. Onko heillä itsellään samoja himoja vai mistä laaja ymmärrys liian hyvin nuorison seurassa viihtymiseen kumpuaa?
Kauanko sinä jaksat jankata samasta asiasta. Ei ole mitään varmuutta siitä että Wille on vikitellyt alaikäisiä. Nuo väittämät lähtivät HS:n artikkelista, josta on rikostutkinta käynnissä.
On kyllä aika hyytävä tää Rydmankeissi. Persuille pikkutyttöjen groomaus on ok, jos ei johda vankilatuomioon ja kunhan sillä saadaan triggeröityä vihervasemmisto. Ikänä en kyllä persumiehelle jalkoja levitä.
Vierailija kirjoitti:
Perisuomalainen sukulaistyttöjen ja muiden alaikäisten puristelu on persukulttuurissa edelleen voimissaan. Siellä jahdataan kylli pystyssä pikkutyttöjä keskinäisesti asian hiljaa hyväksyen. Samalla syytellään m a a h a n m u u t t a j i a samasta asiasta, vaikka faktat kertovat tulijoiden rikollisuuden olevan suhteellisestikin vähäisempää yli 25-vuotiaissa. Mitä sitä hyvää v i h a p u hetta faktoilla pilaamaan. Koko puolue lakkautettava rikollisjärjestönä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauanko sinä jaksat jankata samasta asiasta. Ei ole mitään varmuutta siitä että Wille on vikitellyt alaikäisiä. Nuo väittämät lähtivät HS:n artikkelista, josta on rikostutkinta käynnissä.
Turha selittää, toimittajat ovat nähneet viestit. Hyväksyt siis pikkutyttöjen vikittelyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tuomitse naista vielä tuon viestin perusteella lasten hyväksikäyttäjäksi.
Aika jännästi juttu muuttui kun oletus naisen seksuaalisesta suuntautumisesta vaihtui. Entistä merkityksellisempää olisi tietää kuinka tuohon viestiin on vastattu, ennen kuin lähdetään ketään maalittamaan.
Poliisi tutkii tuonkin viestin vuotajan sekä HS:n tekemiset.
Pelleilyä on näkynyt, mutta se ei ole hallituksessa.