Ja taas mennään. Rydman taas otsikoissa.
Kommentit (863)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsittämättömän monta kommenttia puolustuspuhetta pedofiilille.
Persuille käy mikä vaan.
Puhut nyt siis vasemmistoliiton yli kaksi vuotta vankeutta saaneesta pikkulasten salakuvaajasta ja kuvien levittäjästä? Vai sittenkin vihreiden melkein neljän vuoden vankeuteen vieläkin karmeammista teoista tuomitusta, joka valittiin luottamustoimeen vielä tuomion jälkeenkin? Rydmaniahan ei todellakaan ole mistään pedofiliasta koskaan edes syytetty, mutta sinä saatat kohta olla syytteessä törkeästä kunnianloukkauksesta.
kun vonkaa 14-vuotiaita treffeille, niin sille on ihan oma nimi.
Niin varsinkin jos vonkaaja on kolmekymppinen.
Rakkauden ihme saattaa kohdata hyvinkin eri-ikäisen parin, mutta kun lempi leimahtaa se on oksat pois!
Aikuisen miehen kannattaa pitää se rakkauden ihme housuissaan jos treffailee 14-vuotiaita.
Onko sinulla jotain näyttöä, ettei noin olisi tapahtunut? Jos on, niin kyse on rikoksesta joten tee ihmeessä rikosilmoitus.
Vierailija kirjoitti:
Läpälässun lässun lää. Poliisi tutkinut nyt tuplasti ryden hommat. No illegal activities. Että lässyttäkää te vässykät mitä haluatte, mutta syytön mies on syytön mies. Vaikka olisi valkoihoinen heteromies. Eli koittakaahan päästä elämässä eteen päin.
Ei kelpaa länsimaista oikeus- ja vaalijärjestelmää halveksuville trumpisti-demareille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsittämättömän monta kommenttia puolustuspuhetta pedofiilille.
Persuille käy mikä vaan.
Puhut nyt siis vasemmistoliiton yli kaksi vuotta vankeutta saaneesta pikkulasten salakuvaajasta ja kuvien levittäjästä? Vai sittenkin vihreiden melkein neljän vuoden vankeuteen vieläkin karmeammista teoista tuomitusta, joka valittiin luottamustoimeen vielä tuomion jälkeenkin? Rydmaniahan ei todellakaan ole mistään pedofiliasta koskaan edes syytetty, mutta sinä saatat kohta olla syytteessä törkeästä kunnianloukkauksesta.
kun vonkaa 14-vuotiaita treffeille, niin sille on ihan oma nimi.
Niin varsinkin jos vonkaaja on kolmekymppinen.
Rakkauden ihme saattaa kohdata hyvinkin eri-ikäisen parin, mutta kun lempi leimahtaa se on oksat pois!
Aikuisen miehen kannattaa pitää se rakkauden ihme housuissaan jos treffailee 14-vuotiaita.
Wille onkin Young at Heart! -tyyppinen hahmo, jolle ikä on vain numero.
Vierailija kirjoitti:
Läpälässun lässun lää. Poliisi tutkinut nyt tuplasti ryden hommat. No illegal activities. Että lässyttäkää te vässykät mitä haluatte, mutta syytön mies on syytön mies. Vaikka olisi valkoihoinen heteromies. Eli koittakaahan päästä elämässä eteen päin.
Mutku niiq silti niiq syyllinen! 😭
Vierailija kirjoitti:
Nönnönnöö vaan sullekin. Hajaantukaa, ei mitään nähtävää, huutaa persu hädissään. Ns hillotolppaa taitaa keinuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Voitaisiinkohan lieventävänä asianhaarana pitää, että hän itse näyttää max. 14-vuotiaalta?
Niin tai siis itse kuvittelee näyttävänsä 14 vuotiaalta. Se että on metrin mittanen pulkannaru, ei vielä automaattisesti tarkoita, että näyttää 14 vuotiaalta.
Wille: julkaisin kirjan hesarin valheista
krp: hahaha joo joo ketään ei kiinnosta
Wille: olen nyt ministeri
krp: nyt joudut linnaan! kirjaroviot!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rydmanhan julkaisi poliisien kuulustelupöytäkirjoja (tosin väärää) ja nimesi entisiä tyttöystäviään ja naistuttujaan nimeltä herjaten. Kumma, että kukaan ei nostanut kunnianloukkauksesta juttua.
kumma kun Rydman ei ole tehnyt vainoamisesta rikosilmoitusta jo, sitä ex-tyttistä ja muita väärin syyttäjiä vastaan. Saisi hyvät korvaukset. Suhteen jälkeinen vainoaminen voi olla yleistä jos ex ei pääse yli että on jätetty.
Katsokaapa Amanda Blickin haastattelu. Selviää kuka jätti, mitä Rydman teki Blickin oven takana eron jälkeen ja paljon muutakin.
Blick vaikutti asialliselta ja ei todellakaan ole millään kostoretkellä. Hänen motiivit selviää haastattelusta. Kertoo ne itse siinä.
Puistattaa tuollaiset Rydmanit ja ne jotka tuollaisen toiminnan hyväksyy.
Katsokaapa Rydmanin haastattelu ja lukekaa hänen vastineensa. Selviää kuka jätti, mitä Blick teki eron jälkeen ja paljon muutakin.
Olette vain kateellisia Rydmanin seksuaalisesta vetovoimasta myös nuorten keskuudessa, etenkin Kokoomusnuorten. Sellainen nuorekas versio Jussi Halla-ahosta.
Hesarin toimittajat penkoivat vuosien ajan läpi kaikki Rydmanin kanssa koskaan tekemisissä olleet naiset, kaikki kokoomuksessa ja kokoomusnuorissa vaikuttaneet naiset ja päälle vielä koko jodel-sovelluksen käyttäjäkunnan ja onnistuivat löytämään tasan kaksi (2) naista, jotka olivat halukkaita kertomaan heille ja poliisille Rydmanin olevan ahdistelija. Ensinnäkin vuosien takainen ex-tyttöystävä, jonka takia Rydmanin piti vaihtaa asuntonsa lukot, koska tämä olisi muuten jäänyt asumaan hänen luokseen eron jälkeen. Sama nainen oli myös jo aiemmin tehnyt poliisille 4 perätöntä ilmoitusta Rydmanista. Toisekseen kokoomusnuori, joka 14- vuotiaana ihastui Rydmaniin ja jolle Rydman antoi heti pakit saatuaan tietää tästä tytön ollessa 16-vuotias. Rydman saattaa olla koko Suomen historian puhtoisin poliitikko.
Kaikesta huomaa, että asialla ovat isommat tahot, joilla on hyvät suhteet poliisiin. Demarien puoluepomot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitaisiinkohan lieventävänä asianhaarana pitää, että hän itse näyttää max. 14-vuotiaalta?
Niin tai siis itse kuvittelee näyttävänsä 14 vuotiaalta. Se että on metrin mittanen pulkannaru, ei vielä automaattisesti tarkoita, että näyttää 14 vuotiaalta.
Mutta ei ole ainakaan vitjamunat kuten vanhemmilla ukoilla.
exän vainoaminen suhteen päättymisen jälkeen on lähisuhdeväkivaltaa. Siitä tulisi saada vankilatuomio. Jotkut ei kestä jätetyksitulemista. Lokakampanjan aloittaminen ja jatkaminen kaikkialla netissä, on hyvin sairasta. Nämähän jotkut menee niin pitkälle että kantsisi nyt varautua pahimpaan. Muistatte elokuvan "Fatal attraction": Pelottavaa. Kantsisi hakea laajennettua lähestymiskieltoa noille vainoojille. Ei sitä ikinä tiedä mitä ne suunnittelee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rydmanhan julkaisi poliisien kuulustelupöytäkirjoja (tosin väärää) ja nimesi entisiä tyttöystäviään ja naistuttujaan nimeltä herjaten. Kumma, että kukaan ei nostanut kunnianloukkauksesta juttua.
kumma kun Rydman ei ole tehnyt vainoamisesta rikosilmoitusta jo, sitä ex-tyttistä ja muita väärin syyttäjiä vastaan. Saisi hyvät korvaukset. Suhteen jälkeinen vainoaminen voi olla yleistä jos ex ei pääse yli että on jätetty.
Katsokaapa Amanda Blickin haastattelu. Selviää kuka jätti, mitä Rydman teki Blickin oven takana eron jälkeen ja paljon muutakin.
Blick vaikutti asialliselta ja ei todellakaan ole millään kostoretkellä. Hänen motiivit selviää haastattelusta. Kertoo ne itse siinä.
Puistattaa tuollaiset Rydmanit ja ne jotka tuollaisen toiminnan hyväksyy.
Blick on kyllä hoitanut siististi alusta loppuun etenkin verraten näihin Rydmanin sekoiluihin. Harmi että assosioinut tuollasen tyypin kanssa, ei mikään meriitti vaikka kuinka olisi ministeri. Vaikuttaa olleen suhteessa alisteisessa asemassa minkä uskon jos ikäeroa lähes 10 v. Tämä Jethrolle antama vastaus valotti hyvin tuota heidän dynamiikkaa.
https://twitter.com/amanblick/status/1677111292711124995?s=48&t=PcguuND…
Persut alkaa olla aika radikaaleja.
Kaiken mitä ne itse tekevät, ne yrittävät nyt siirtää muiden teoiksi.
-Fanittavat itse Trumppia, ja syyttävät vasemmistoa trumpismista
-syyttävät Venäjän apureiksi, vaikka itse ovat tunnetusti olleet Venäjän rahoittamia
-yrittävät muokata somen mielipiteitä trollaamalla, ja syyttävät muita trolleiksi
Löytyyköhän yhtään rehellistä persua, sen haluaisin tietää.
Vierailija kirjoitti:
Kaikesta huomaa, että asialla ovat isommat tahot, joilla on hyvät suhteet poliisiin. Demarien puoluepomot?
Olihan tässä aiemminkin aika mielenkiintoisia kuvioita. Jo kerran tehty esitutkinta ja syyttämättäjättämispäätös painostettiin tekemään vielä uudemmankin kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Rehelliseksi ja taitavaksi tunnettu" Rydman.
"Rehelliseksi ja taitavaksi tunnettu HS toimittajakunta:)"
Eiks niitten pomo ollut joku rattijuoppo joka ei päässyt edes parkkihallista ulos?
Vierailija kirjoitti:
-syyttävät Venäjän apureiksi, vaikka itse ovat tunnetusti olleet Venäjän rahoittamia
-yrittävät muokata somen mielipiteitä trollaamalla, ja syyttävät muita trolleiksiLöytyyköhän yhtään rehellistä persua, sen haluaisin tietää.
Pata kattilaa soimaa. Kaasuputkidemari yrittää taas syyttää muita omista teoistaan, aivan kuten Kremlin isäntänsä (joiden maakauppoja ja kaksoiskansalaisuutta demari oli tukemassa) aina tekevät.
Vierailija kirjoitti:
-yrittävät muokata somen mielipiteitä trollaamalla, ja syyttävät muita trolleiksiLöytyyköhän yhtään rehellistä persua, sen haluaisin tietää.
Ei löydy