Lue keskustelun säännöt.
Voi jestas, mulla on toinen poski turvoksissa :/ Ja huomenna pitäisi mennä kahteen esitykseen :/
12.12.2006 |
Mä en tiedä mikä tuossa poskessa on (luultavasti joku finnin tapainen tuolla ihon alla ja sen takia poski on turvoksissa) ja turvotuksen näkee selvästi :/ Meillä on huomenna kaksi esitystä ja aivan varmasti katsoja huomaavat :(
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla