HS: "Treffit sujuivat hyvin, mutta sitten helsinkiläisen Milsa Malinin vauras kotikaupunginosa tuli ilmi..."
https://www.hs.fi/kaupunki/helsinki/art-2000009675419.html
Stadilaiset friidut treffaavat porukkaa sen perusteella, missä se toinen asuu. Ja sitten vielä ihmetellään, miksi tässä maassa kantasuomalaiset eivät lisäänny!
Kuvissa olevilla naisilla ei taida olla paljon varaa valita, kenen kanssa menevät treffeille...
Kyllä me suomalaiset ollaan edelleen aivan *elvetin ennakkoluuloisia. Eikä se "mitä muut musta mahtaa ajatella, jos poikkis on jostain halvalta asuinalueelta" -ajattelu ole hävinnyt minnekään. Pikemminkin se on vain kasvanut.
Porukkaa valitaan ns. jatkoon pitkäaikaisen parisuhteen kannalta aivan merkityksettömien asioiden perusteella.
Suomalaiset naiset - ainakin Helsingissä - näyttävät olevan todella ennakkoluuloisia! No kyllä tämän olen miehenä huomannut; naiset, joiden kanssa juttu alkaa sujumaan vaikka ihan jossain junan ravintolavaunun jonossa, eivät ole helsinkiläisiä. Stadilaiset naiset eivät osaa small-talkkia.
Kommentit (709)
Vierailija kirjoitti:
Olipa kyllä aika vastenmielistä niche-parinvalintaa. Ymmärrän, että halutaan yhteiset arvot, en yhteisiä kortteleita.
Kannattaa kokeilla kuulumista pariin deittailun kannalta merkitsevään vähemmistöön ja sitten miettiä, onko sillä kilometrin säteellä oikeaa murretta puhuvaa Tinder-osumaa.
T. Nainen, joka löysi oman naisensa puolentoista tunnin junamatkan päästä - onneksi <3
Totta puhut. Mutta ei ihme jos fiilikset menee, jos toinen alkaa kirousten ryydittämänä kritisoida toisen kotipaikkaa tai vastaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän tyylikkään Ullanlinnan hehkuttaminen, mutta 50-luvun Laru naurattaa.
En asu Helsingissä ja ainakaan minulla ei ole ollut mitään mielenkiintoa seurata sen asuinalueiden hyviä ja huonoja puolia. Jos joku siis sanoisi asuvansa vaikka tuolla "Larussa", niin ei minulla olisi hajuakaan minkälainen paikka se on. En edes tiedä minkä lyhenne se on ja en ole kiinnostunut googlaamaankaan.
Helsinki on vain Helsinki, pääkaupunki ja siinä se, harva siitä sen enempää ajattelee.
Minä taas olen helsinkiläinen ja asuinpaikka kyllä kertoo valtavasti ihmisestä, jos nyt kyse ei ole mistään opiskelijaboksista. Asun itse kantakaupungissa ja kyllähän se meno jossain idässä ihan toisenlaista on, puhumattakaan itsetietoisista omakotitaloporvareista.
Idässä on aikamoinen määrä omakotitaloja, lähes joka asuinalueella.
Näin helsinkiläisenä minua tämä juttu ensin ihmetytti tosissaan ja sitten nauratti.
En ole koskaan pitänyt Lauttasaarta mitään muuta lähiötä kummempana, samanlaisia vanhoja kerrostaloja siellä on kuin muuallakin. No hienoja merimaisemia on, mutta ihan yhtä hienoja merimaisemia on Vuosaaressa, Marjaniemessä, Roihuvuoressa, Laajasalossa, Kulosaaressa jnejne.
Jos minulle joku sanoisi asuvansa Lauttasaaressa, niin toteaisin, että aha. Ei tule mieleen, että kyse olisi mistään erityisestä.
Mikä siinä Larussa muka on niin ihmeellistä? Ihan tavallinen lähiö hyvällä sijainnilla.
Ensinnäkään en tajua vouhotosta Lauttasaaresta. Syrjässä ja ylihintaista. Mistään hinnasta en sinne muuttaisi. "Arvon" keksineet vain larulaiset. Toisekseen, ullalinnalaisena ei tulisi mieleenikään etsiä siippaa postiosoitteen perusteella. Tuppukylästä kotoisin, jos luulee että Helsingin kokoisessa käpylässä olisi "liian pitkä matka arkisin istua tuntia metrossa" Ei kestä se yksi ainoa linja tuntia minnekään. Ja mitä väliä, tosirakkaus on ok vaikka kaukosuhteena. Kun katsoo tätä artikkelin daamia, epäilen että monta muuta syytä että hänet dumpattu eikä se asuinpaikka. Noloa, surullista ja säälittävää.
Ongelmana on kyllä miesmaku eikä asuinpaikka, jos Lauttasaari noin tökkii deittejä.
Miksi tuo nainen ei sitten löydä seuraa sieltä omalta asuinalueiltaan? Itse olen Vantaalta, ottajia on ollut jonoksi asti eri alueilta ympäri pk-seutua ja eri yhteiskuntaluokista. Olen kyllä kaunis, mutta uskon, että avomielisellä ja ennakkoluulottomalla asenteella elämää ja muita ihmisiä kohtaan on myös suuri vaikutus.
Siinähän ois heti viereisel penkil Milsikselle sopivahkoo deittailuseuraa jopa kaksin kappalein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko artikkeli on aika älytön. Se haastateltu nainen oli kyllä aika tuhdissa kunnossa, joten en ihmettelisi yhtään jos miehet ovat vaan käyttäneet hänen asuinpaikkaansa tekosyynä tapailun lopettamiseen.
Olen samaa mieltä: juttu on älytön ja heppoinen. Klikkiotsikkoon ja jutun alkuun on vedetty Milsan kokemus mutta tämä kokemus jää erittäin hämäräksi. Se tulee kuitenkin todetuksi, että porvarikommentti on tappanut Milsalta itseltään orastavan kiinnostuksen - ei niin että treffikumppani esimerkiksi poistui paikalta kuultuaan Milsan asuinpaikan tai ei suostunut toisiin treffeihin asuinpaikan takia.
Meillä ei ole mitään tietoa puheen kontekstista ja sävystä. Itse sanoin muinoin mielestäni hienon automerkin omistajalle, että hän taitaa olla porvari pahemmasta päästä. Se oli vitsi eikä haitannut tutustumista ja suhdetta. Asuinalueenkin arvottamisella ei ole mitään väliä, jos treffailijat ovat syttyneet toisistaan.
Artikkelin pointtihan oli se, että eri yhteiskuntaluokat eivät pariudu keskenään. Milsan deitti koki Milsan porvariksi, toiseen yhteiskuntaluokkaan kuuluvaksi kuin itse ja suhde ei edennyt. Asuinalue tuossa oli yksi elementti mitä yhteiskuntaluokkaan kuuluu, mutta ei suinkaan ainoa. Kummallista, että ihmiset eivät osaa lukea lainkaan. Ei tässä ole kysy kaupunginosasta pelkästään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo nainen ei sitten löydä seuraa sieltä omalta asuinalueiltaan? Itse olen Vantaalta, ottajia on ollut jonoksi asti eri alueilta ympäri pk-seutua ja eri yhteiskuntaluokista. Olen kyllä kaunis, mutta uskon, että avomielisellä ja ennakkoluulottomalla asenteella elämää ja muita ihmisiä kohtaan on myös suuri vaikutus.
Sinä olet kaunis. Se artikkelin nainen ei ole kaunis.
Tämä ero välillänne varmaan suurelta osin selittää sen miksi sinulle on ottajia jonoksi asti, kun taas hänellä ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstalla oli hyvä esimerkki Tinder-ilmiöstä kun yksi pitkäaikaisimmista postajista julkisti Tinder-profiilikuvansa ja tapailemiensa miesten profiilikuvat.
Ongelmana oli siis juuri tuo, että miehiltä sai seksiä mutta lopulta he eivät halunneetkaan vakiintua.
Kasvoiltaan nainen oli alle keskiverron, tosin nätimpi kuin itse uskoi olevansa. Kroppa ei ollut timmi, mutta rinnat ja vyötärö-lantiosuhde olivat varmasti monenkin miehen mieleen.
Miehet taas olivat kaikki erittäin komeita, raamikkaita, mittasuhteiden perusteella pitkiä, lihaksikkaita ja timmejä. Jokaisella oli valkoinen hammasrivistö ja itsetyytyväinen virne jonka olen havainnut vetoavan naisiin. Kaikki nämä miehet olivat sieltä komeimmasta ja menestyneimmästä päästä ja he myös tiesivät sen.
Miehet pelasivat täysin eri liigassa kuin pätkätöissä ja työttömien kursseilla seikkaileva palstanainen. Mutta kun luvassa on helppoa seksiä, se riittää että kroppa saa munan seisomaan.
Tämän takia tätä palstanaista vastaava mies on Tinderissä pelkkää jätettä, koska hänen potentiaalinen vastinparinsa toimii kärkitason miesten panopuuna.
Kroppahan näissä on sivuseikka. Nainen oli ilmeisesti heikosti koulutettu ja miehet hyvin koulutettuja. Sellaiset eivät perusta perhettä keskenään. Jokainen koulutettu mies valitsee vaimokseen kouluttautuneen vaimon. Sellaiset naiset eivät seilaa työttömien kursseilla tai pyöri panopuina.
Jännästi ne palstan miesten maalitolpat siirryvät: yleensä väitätte, että ulkonäkö on naisessa se tärkein tekijä, että koulutetut menestyneet miehet valitsevat ulkonäön perusteella, nyt se onkin koulutuksen perusteella.
Maalittaja on selkeästi demari. Vain demarit puhuvat koulutuksen tärkeydestä.
Ja Persut eivät arvosta koulutusta, koska ovat juntteja.
Persumies arvostaa köyhästä kehitysmaasta saapuvaa kotirouvaa. Kielimuuri on bonusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstalla oli hyvä esimerkki Tinder-ilmiöstä kun yksi pitkäaikaisimmista postajista julkisti Tinder-profiilikuvansa ja tapailemiensa miesten profiilikuvat.
Ongelmana oli siis juuri tuo, että miehiltä sai seksiä mutta lopulta he eivät halunneetkaan vakiintua.
Kasvoiltaan nainen oli alle keskiverron, tosin nätimpi kuin itse uskoi olevansa. Kroppa ei ollut timmi, mutta rinnat ja vyötärö-lantiosuhde olivat varmasti monenkin miehen mieleen.
Miehet taas olivat kaikki erittäin komeita, raamikkaita, mittasuhteiden perusteella pitkiä, lihaksikkaita ja timmejä. Jokaisella oli valkoinen hammasrivistö ja itsetyytyväinen virne jonka olen havainnut vetoavan naisiin. Kaikki nämä miehet olivat sieltä komeimmasta ja menestyneimmästä päästä ja he myös tiesivät sen.
Miehet pelasivat täysin eri liigassa kuin pätkätöissä ja työttömien kursseilla seikkaileva palstanainen. Mutta kun luvassa on helppoa seksiä, se riittää että kroppa saa munan seisomaan.
Tämän takia tätä palstanaista vastaava mies on Tinderissä pelkkää jätettä, koska hänen potentiaalinen vastinparinsa toimii kärkitason miesten panopuuna.
Kroppahan näissä on sivuseikka. Nainen oli ilmeisesti heikosti koulutettu ja miehet hyvin koulutettuja. Sellaiset eivät perusta perhettä keskenään. Jokainen koulutettu mies valitsee vaimokseen kouluttautuneen vaimon. Sellaiset naiset eivät seilaa työttömien kursseilla tai pyöri panopuina.
Ei kouluttautuneena miehenä ole Suomessa varaa valita ellei ole joku lääkäri tai pankinjohtaja. Jos Daniel Dippainssi saa pubissa ylipainoisen lähärin kiinnostumaan, se on jo iso juttu.
ohis
Sitten pitää perheen Turkissa. Onnistuu nuukasti elävältä pienituloiselta.
On huvittavaa kun valkoista väitetään mustaksi ja kallista halvaksi. Jokainen lehtiä lukeva on tietoinen, että Lauttasaari on vuosikausia ollut muutaman kalleimman kaupunginosan joukossa Helsingissä. Vattuniemen osa on hintavampaa. Lisäksi Laru on Oikotien datan perusteella ollut vuosikausia yksi suosituimpia hakujen perusteella, muistaakseni välillä haetuin. Repikää siitä. Ei anna miellyttävää vaikutelmaa kun kateus paistaa niin selkeästi läpi joissakin kommenteissa. Kivaa kesää, asutte sitten ihan missä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku haluaa tuhlata elämänsä lihavana elämiseen niin sekin on valinta. Normaalipainoiset seurustelevat mieluummin keskenään.
Tää on muuten jännä juttu. Minulla on yksi kaveri, nainen siis, joka on reilusti ylipainoinen (n. 20-25kg ylimääräistä) ja hän on erittäin kärkäs arvostelemaan miehiä. Esimerkiksi ylipainoinen mies ei hänelle kumppaniksi sopisi, ei missään nimessä! Kyllä on monta kertaa tehnyt mieli kysyä että miksi ei, oletko sattunut katsomaan peiliin?
Miksi pitäis ? Läskin pitää pariutua läskin kanssa, niinkö? No sitten teidän miesten pitää pariutua vain läskien kanssa, teistä nimittäin 72% on läskejä.
Minä olen nainen, en tarkoittanut että välttämättä pitäisi, mutta voisi ottaa ylipainoisetkin huomioon siinä parinvalinnassa. Ihmettelin vain sitä, kuinka ehdoton ei hänelle on ylipainoiset miehet, kun kuitenkin on niin reilusti ylipainoinen. Minä en ainakaan vaadi kumppanilta enempää, mitä itselläni on tarjota. Minusta se on vähän nurinkurista, että toisella on niin korkeat ulkonäkövaatimukset kumppanille, mitä ei itsekään pysty tavoittamaan.
Tämä sama pitäis koskea rumia, lihavia ja vanhoja miehiä jotka kaikki vaan haluavat nuoren ja kauniin laihan naisen.
Kyse on aivan eri asiasta. Nainen hakee mieheltä taloudellista turvaa, eikä siinä naamakerroin vaikuta. Mies taas hakee tervettä ja lisääntymiskykyistä breederiä, jonka myös pitää olla ainakin jonkin verran seksuaalisesti puoleensavetävä, jotta inseminaatio onnistuu.
Oletteko kopioineet tämän Amerikasta? Nimittäin mitä taloudellista turvaa mieheltä tarvitsee työssäkäyvä nainen maassa, jossa työtönkin saa taloudellisen turvan Kelasta?
Voi olla pettymys joillekin, mutta naisetkin katsovat miehessä enemmän ulkonäköä kuin tulotasoa. Seksikkyys kiihottaa, palkkatyö ei.
Menestyvä mies kykenee tarjoamaan naisilleen enemmän kuin Kela. Eikä tarvitse joka kuukausi lähettää tiliotteita saadakseen sen 560 euroa sipseihin ja siideriin.
Valtaosan ei tarvitse lähettää tiliotteita, koska heillä on palkkatulot. Oma koulutus ja työ ovat se taloudellinen turva, johon Suomessa nojataan. Ei tämä yhteiskunta toimi niin, että naiset saavat rahaa vain avioliiton myötä. Edelleen: valtaosa naisisra, lähes kaikki, haluavat kumppanin johon tuntevat vetoa. Tässä maassa miehen kiinnostavuus ei tule taloudellisesta turvasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet kaunis. Se artikkelin nainen ei ole kaunis.
Tämä ero välillänne varmaan suurelta osin selittää sen miksi sinulle on ottajia jonoksi asti, kun taas hänellä ei.
On se jutun nainen kaunis, hän on vaan ylipainoinen.
Oisko vähän liian tyrkky ja räväkkä?
Vierailija kirjoitti:
Oisko vähän liian tyrkky ja räväkkä?
Tonttu,tonttu.. Vähänpä tiedät miehistä. Miehet tykkää sopivasti päällekäyvästä naisesta. Miksi muuten säkin haaveilisit itä-eurooppalaisesta stripparista?
Vierailija kirjoitti:
On huvittavaa kun valkoista väitetään mustaksi ja kallista halvaksi. Jokainen lehtiä lukeva on tietoinen, että Lauttasaari on vuosikausia ollut muutaman kalleimman kaupunginosan joukossa Helsingissä. Vattuniemen osa on hintavampaa. Lisäksi Laru on Oikotien datan perusteella ollut vuosikausia yksi suosituimpia hakujen perusteella, muistaakseni välillä haetuin. Repikää siitä. Ei anna miellyttävää vaikutelmaa kun kateus paistaa niin selkeästi läpi joissakin kommenteissa. Kivaa kesää, asutte sitten ihan missä tahansa.
Samaa huomioin. Puhutaan lähiöstä ja kaivetaan joku opiskelijaboksin kokoinen miniyksiö todisteeksi, että ei todellakaan ole kallista seutua. Kyllä se on. Valtaosalla suomalaisista ei olisi varaa ostaa sieltä asuntoa ja asunnot siellä eivät jää käsiin, kyllä ne nopeasti myydään aina. Ilmeisesti palstan maalaiset eivät ole Larussa koskaan käyneetkään.
Miksi oi miksi naisen arvo mitataan vieläkin deittailumenestyksellä? Nainen on onnellisimmillaan sinkkuna. Miehen pokaus ja pitäminen vaatii työtä. Seksilelun voi pistää kaappiin. Spermaa saa klinikalta.
Ehkä sitten tulee nopeammin kun Orpo saanut tunnin junan Turusta