Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: "Treffit sujuivat hyvin, mutta sitten helsinkiläisen Milsa Malinin vauras kotikaupunginosa tuli ilmi..."

Vierailija
07.07.2023 |

https://www.hs.fi/kaupunki/helsinki/art-2000009675419.html

Stadilaiset friidut treffaavat porukkaa sen perusteella, missä se toinen asuu. Ja sitten vielä ihmetellään, miksi tässä maassa kantasuomalaiset eivät lisäänny!

Kuvissa olevilla naisilla ei taida olla paljon varaa valita, kenen kanssa menevät treffeille...

Kyllä me suomalaiset ollaan edelleen aivan *elvetin ennakkoluuloisia. Eikä se "mitä muut musta mahtaa ajatella, jos poikkis on jostain halvalta asuinalueelta" -ajattelu ole hävinnyt minnekään. Pikemminkin se on vain kasvanut.

Porukkaa valitaan ns. jatkoon pitkäaikaisen parisuhteen kannalta aivan merkityksettömien asioiden perusteella.

Suomalaiset naiset - ainakin Helsingissä - näyttävät olevan todella ennakkoluuloisia! No kyllä tämän olen miehenä huomannut; naiset, joiden kanssa juttu alkaa sujumaan vaikka ihan jossain junan ravintolavaunun jonossa, eivät ole helsinkiläisiä. Stadilaiset naiset eivät osaa small-talkkia.

Kommentit (709)

Vierailija
681/709 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi oi miksi naisen arvo mitataan vieläkin deittailumenestyksellä? Nainen on onnellisimmillaan sinkkuna. Miehen pokaus ja pitäminen vaatii työtä. Seksilelun voi pistää kaappiin. Spermaa saa klinikalta.

Ei naisen arvoa sillä mitata. Naisen arvo mitataan sillä montako kosijaa naimisiinasti on tarjolla.

Miehen arvo mitataan deitti/kaatomäärillä - sehän on palstatotuus

Vierailija
682/709 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvan perusteella näyttää kyllä vahvasti siltä, että tuon Malinin treffailujen epäonnistuminen johtuu ihan muista syistä kuin asuinpaikasta. Itse asiassa luulisin, että tuollainen  v a l a s  on kotoisin kaikkein räkäisimmästä kaupunginosasta. Istuukin kuin miehet  i h r a i n e n  reisi levällään. Ihan järkyttävä! Lähiön pubiruusu rumimmasta päästä.

Montako vuorokautta vielä meinaat jankuttaa tätä samaa asiaa? Onko lääkkeet jääneet ottamatta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/709 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi oi miksi naisen arvo mitataan vieläkin deittailumenestyksellä? Nainen on onnellisimmillaan sinkkuna. Miehen pokaus ja pitäminen vaatii työtä. Seksilelun voi pistää kaappiin. Spermaa saa klinikalta.

Ei naisen arvoa sillä mitata. Naisen arvo mitataan sillä montako kosijaa naimisiinasti on tarjolla.

Kyllä mitataan. Tiktok tursuaa tuskailevien sinkkunaisten postauksia. Naisen oletetaan yhä löytävän hedelmällisessä iässä mies, ottavan lainaa ja pykäävän ulos 2-3 mukulaa.

Vierailija
684/709 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvan perusteella näyttää kyllä vahvasti siltä, että tuon Malinin treffailujen epäonnistuminen johtuu ihan muista syistä kuin asuinpaikasta. Itse asiassa luulisin, että tuollainen  v a l a s  on kotoisin kaikkein räkäisimmästä kaupunginosasta. Istuukin kuin miehet  i h r a i n e n  reisi levällään. Ihan järkyttävä! Lähiön pubiruusu rumimmasta päästä.

Montako vuorokautta vielä meinaat jankuttaa tätä samaa asiaa? Onko lääkkeet jääneet ottamatta?

Hän on varmaan saanut pakit Milsalta tai toiselta larulaiselta naiselta..

Vierailija
685/709 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On huvittavaa kun valkoista väitetään mustaksi ja kallista halvaksi. Jokainen lehtiä lukeva on tietoinen, että Lauttasaari on vuosikausia ollut muutaman kalleimman kaupunginosan joukossa Helsingissä. Vattuniemen osa on hintavampaa. Lisäksi Laru on Oikotien datan perusteella ollut vuosikausia yksi suosituimpia hakujen perusteella, muistaakseni välillä haetuin. Repikää siitä. Ei anna miellyttävää vaikutelmaa kun kateus paistaa niin selkeästi läpi joissakin kommenteissa. Kivaa kesää, asutte sitten ihan missä tahansa.

Se, että ylemmän keskiluokan larppaajat sinne nyt tungeksivat ei sitä muuta, että kyseessä on ihan tavallinen vaatimaton kerrostalolähiö. Muutama hienompi talo siellä rannalla.

Vierailija
686/709 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä kanssa luule että Lauttasaari on syynä rakkausonnen puuttumiseen. Lauttasaaren suosiota ne myöskään ymmärrä, asun itse Marjaniemessä, joka on ihan oikea pientaloalue eikä mikään kerrostaloghetto, ja on mielestäni huomattavasti Lauttasaarta parempi, ei kuhise lattemammoja eikä juppeja. Nainen on kyllä aika kurvikas, mutta en toisaalta usko siinäkään olevan juurisyy, kyllä kurvikkaistakin monet miehet tykkää. Ehkä vain ei ole löytänyt vielä sitä tuplaliekkiään.

Vierailija
687/709 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milja ei ole huomannut raitiovaunua , jolla on kymmenessä minuutissa keskustassa ??

Vierailija
688/709 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milja ei ole huomannut raitiovaunua , jolla on kymmenessä minuutissa keskustassa ??

Miten sellasta voisi huomata, kun ei Larusta sellaista mene? Busseja ja metro kyllä.

Vierailija
689/709 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mitataan. Tiktok tursuaa tuskailevien sinkkunaisten postauksia. Naisen oletetaan yhä löytävän hedelmällisessä iässä mies, ottavan lainaa ja pykäävän ulos 2-3 mukulaa.

Siis vieläkin Herran vuonna 2023? Surullista.

Vierailija
690/709 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin huolissani, jos huomaisin Larussa raititovaunun.

Vierailija
691/709 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän hänen oma ennakkoasenteensa tilanteesta vahvista kuvitelmaa. Ainakaan minulle Lauttasaari tai mikään muukaan kaupunginosan nimi ei kerro yhtään mitään, vaikka sentään olen naimisissa Helsingissä varttuneen kanssa eli pk-seudulla tulee pyörittyä. Kerran tuli mieheni puheessa ilmi, että erään hänen sukulaisensa asunnon arvo on yli miljoonan. Olin ko. asunnossa käydessäni itsekseni ajatellut, että "onpa ankea kämppä vilkkaalla ja meluisalla sijainnilla, ei ihme, että asukkaat viihtyvät kesämökillään enemmän, eivät varmaan saa tätä kaupaksi tai jotain ja pitävät vasten tahtoaan."

Vierailija
692/709 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi paljonhan Helsingissä on vihervassareita, ja kaikenmaailman teeskentelijöitä.

Itse en ottaisi muuta kuin vauraan, naisen, hyvästä suvusta ja hyvin geenein.

Muuten vaan maakunnasta, saa parempaa ainesta !

M43

Vierailija
693/709 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen saa valita treffiseuransa ja siitä parisuhteeseen etenevän seuran juuri niillä kriteereillä kuin itse haluaa. Jos joku ei niitä kriteereitä ymmärrä, niin se on hänen ongelmansa, kun ei niillä kriteereillä ole tarkoitus miellyttää muita.

Tämähän se. Luulen, että minun asettamani kriteerit eivät miellytä kaikkia, mutta ihan itse olen ne asettanut ja niissä pysyn. Minulla ei ole kiire löytää ketään elämääni ja en tyydy huonoon.

Se on monilla ongelma, että he ottavat ihan mitä sattuu ja tyytyvät huonoon, vaikka kaikki varoituskellot huutavat. Siihen tehdään vielä lapsi tai parikin ankkuroimaan, mutta ei auta. Näitä tarinoita on todella paljon.

Ihmiset ottavat ehkä puolisokseen vaikka millaisilla ominaisuuksilla olevia tyyppejä, mutta mikä on lopulta se huono ihminen? Me kaikki olemme huonoja jollekin tai jopa kaikille ja ehkä jonkun on tyydyttävä aina meihin me heihin? Olemme täynnä virheitä. Kuka nukkuu myöhään, kuka herää aikaisin, kuka reagoi hiljaisuudella ja kuka huudolla. Toiset meistä tarvitset vähän seksiä ja toiset eivät voisi elää päivääkään ilman sitä.

Jokaikisen kultaisen keskitien ihmistä ei ole. Jokaisella meistä on myös niitä ääripäitä, mutta se muiden ääripäisyyksien hyväksyminen on monelle niin vaikeaa.

Kaikissa huonoissa parisuhteissa on aina kaksi ihmisistä, joiden käytös muokkaa sen millaiseksi se suhde muuttuu. Ehkä jopa kaksi suht hyviksi nähdyillä ominaisuuksilla voivat saada aikaan huonon suhteen, koska ne ominaisuudet vain ovat liian vastakkaisia.

Oletan, että sinä pidät itseäsi hyvänä. Kaikki ne ihmiset joita olet tavannut ovat sinusta selkeästi huonoja, koska et ole valinnut heitä ja monen muunkin puolisot näyttäytyvät huonoina, kuten kirjoitat.

Kun puolet avioliitoista päättyy eroon ja suhteista vielä enemmän, niin ehkä se on vain niin, että maailma on oikeasti vain täynnä huonoja ihmisiä, jotka tekevät huonoja parisuhteita? Eikä niitä hyviä oikeastaan tule vastaan lähes koskaan.

Vierailija
694/709 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan oleta enää yhtään mitään. Moni nainen vaan vielä ihan itse haluaa sellaista itselleen.

Jotain Tauno Työkaveria tai Niina Naapuria ei jonkun sinkkunaisen perhehaaveet nykyisin enää kiinnosta. Naisten ja miesten arvo mitataan ulkonäöllä ja rahalla. Mitä enemmän sen parempi.

Tuskailevat sinkkunaiset eivät halua olla ja elää yksin. Koska onhan parisuhde elämä ihan toisenlaista kun sinkkuelämä. Ja toiset naiset vaan tykkää siitä parisuhde-elämästä enemmän ja se katkeroittaa heitä kun he näkevät, että muilla on ja heillä ei.

Tik tok on täynnä vaikka mitä. Siitä ei kannata vetää liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä.

Vierailija
695/709 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On huvittavaa kun valkoista väitetään mustaksi ja kallista halvaksi. Jokainen lehtiä lukeva on tietoinen, että Lauttasaari on vuosikausia ollut muutaman kalleimman kaupunginosan joukossa Helsingissä. Vattuniemen osa on hintavampaa. Lisäksi Laru on Oikotien datan perusteella ollut vuosikausia yksi suosituimpia hakujen perusteella, muistaakseni välillä haetuin. Repikää siitä. Ei anna miellyttävää vaikutelmaa kun kateus paistaa niin selkeästi läpi joissakin kommenteissa. Kivaa kesää, asutte sitten ihan missä tahansa.

Se, että ylemmän keskiluokan larppaajat sinne nyt tungeksivat ei sitä muuta, että kyseessä on ihan tavallinen vaatimaton kerrostalolähiö. Muutama hienompi talo siellä rannalla.

Ei ole todellista. Jengi on niin yksinkertaista, että kuvittelee, että asuinalueet ovat arvokkaampia tai ei sillä perusteella millaisia taloja siellä on. Voi taivas, että sivistystaso on romahtanut. Asuinalueiden arvokkuus lasketaan siitä millaisia ihmisiä siellä asuu. Jos siellä asuu lähinnä ylempää keskiluokkaa, niin totta hemmetissä se on arvostettua ja kallista aluetta. Hekallakin voi olla uusia vuokrakasarmeja, mutta ei niissä silti asu ylempi keskiluokka, vaan persaukiset ja alue on huonoa.

Vierailija
696/709 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitkäaikaisen parisuhteen kannalta merkityksetöntä olisi samankaltainen tausta tai arvot? Minusta ne ovat erittäin merkityksellisiä. 

Liittyykö ne kaupunginosaan? En ihmettele yhtään että Helsingissä treffailu on vaikeaa.

Siitä kaupunginosasta voi päätellä ainakin sen, haluaako henkilö asua kantakaupungin sykkeessä, vai rauhallisella omakotitaloalueella. Urbaani tyyppi ei sinne kaupungin laitamille halua ja rauhaa arvostava ei sinne sykkeeseen halua. Tuosta tulee ongelma päätettäessä yhteistä asuinpaikkaa, jos mieltymykset ovat aivan päinvastaiset. Ei kannata treffailla sellaista, jonka mieltymykset ovat liian kaukana omista.

Ei voi päätellä.

Itse asuin nuorena huonomaineisessa kerrostalolähiössä, mutta ajattelin myöhemmin muuttavani keskiluokkaiselle omakotialueelle, jollaisessa olin elänyt lapsuuteni. Toinen haave oli joku vanha koulu maaseudulla.

Lopputuloksena päädyin asumaan lähes ydinkeskustaan kerrostaloon melko arvostelulle alueelle ja olen ollut oikein tyytyväinen.

Jos haluat tietää mieltymyksistä asuinpaikan suhteen: Kysy. Vastauksesta voi päätellä paljon enemmän kuin sen hetkisestä asuinpaikasta.

Lisäksi on meitä, jotka ovat joustavia: Meille käy moni täysin erilainen vaihtoehto, joten yhdestäkään asuinpaikastamme ei voi päätellä mihin olisimme valmiita muuttamaan.

Vierailija
697/709 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän tyylikkään Ullanlinnan hehkuttaminen, mutta 50-luvun Laru naurattaa.

En asu Helsingissä ja ainakaan minulla ei ole ollut mitään mielenkiintoa seurata sen asuinalueiden hyviä ja huonoja puolia. Jos joku siis sanoisi asuvansa vaikka tuolla "Larussa", niin ei minulla olisi hajuakaan minkälainen paikka se on. En edes tiedä minkä lyhenne se on ja en ole kiinnostunut googlaamaankaan.

Helsinki on vain Helsinki, pääkaupunki ja siinä se, harva siitä sen enempää ajattelee.

Ei tarvitse miettiä, jos ei Helsinkiin halua, mutta valehtelet, jos väität, ettet itse valitse asuinpaikkaasi sekä faktojen että mielikuvien perusteella. 

Tai mistäpä minä sen tiedän, mitä sinä teet. Ehkä katsot vain hintalappua ja muutettuasi ihmettelet, miksi alue onkin niin ränsistynyt ja muutenkin huono. 

Me ostettiin eka asuntomme vain hintalapun perusteella: Rahaa oli vähän, joten ostettiin koko kaupungin halvin asunto kyseisessä kokoluokassa. No katsottiin me kulkuyhteydetkin ja ettei asunnossa ollut mitään korjaamatonta todella pahaa vikaa.

Ajateltiin, että pärjätään tässä pari vuotta. Asunto ja alue osoittautuvat maineestaan huolimatta pääosin rauhallisiksi mukaviksi, ja siinä menikin sitten 10 vuotta ennen kuin maltettiin muuttaa pois.

Että joo, joillekin meistä asuinalue ei ole identiteettiasia.

Vierailija
698/709 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä nimitys parralle. Olen monesti miettinyt, että yksi parran/viiksien funktio on toimia seksileluna; kutittaa mukavasti paikkoja. Onko näin?

Ei vaan raapii hiekkapaperin tavoin. Välttelen joulupukkeja, kun suuhommat ei voi toimia.

Vierailija
699/709 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän tyylikkään Ullanlinnan hehkuttaminen, mutta 50-luvun Laru naurattaa.

En asu Helsingissä ja ainakaan minulla ei ole ollut mitään mielenkiintoa seurata sen asuinalueiden hyviä ja huonoja puolia. Jos joku siis sanoisi asuvansa vaikka tuolla "Larussa", niin ei minulla olisi hajuakaan minkälainen paikka se on. En edes tiedä minkä lyhenne se on ja en ole kiinnostunut googlaamaankaan.

Helsinki on vain Helsinki, pääkaupunki ja siinä se, harva siitä sen enempää ajattelee.

Ei tarvitse miettiä, jos ei Helsinkiin halua, mutta valehtelet, jos väität, ettet itse valitse asuinpaikkaasi sekä faktojen että mielikuvien perusteella. 

Tai mistäpä minä sen tiedän, mitä sinä teet. Ehkä katsot vain hintalappua ja muutettuasi ihmettelet, miksi alue onkin niin ränsistynyt ja muutenkin huono. 

Me ostettiin eka asuntomme vain hintalapun perusteella: Rahaa oli vähän, joten ostettiin koko kaupungin halvin asunto kyseisessä kokoluokassa. No katsottiin me kulkuyhteydetkin ja ettei asunnossa ollut mitään korjaamatonta todella pahaa vikaa.

Ajateltiin, että pärjätään tässä pari vuotta. Asunto ja alue osoittautuvat maineestaan huolimatta pääosin rauhallisiksi mukaviksi, ja siinä menikin sitten 10 vuotta ennen kuin maltettiin muuttaa pois.

Että joo, joillekin meistä asuinalue ei ole identiteettiasia.

Helsingissä yksiökin on lähemmäs 200 000. Ei kukaan osta noilla spekseillä täältä. 

Vierailija
700/709 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen muutaman vuoden takainen treffikumppnani Töölöstä. Ennen ensitreffejä hän mietti kannattaako meidän sittenkänä tavata, kun on tuota etäisyyttäkin. Toki yhdellä seutubussilla pääsimme asuinalueidemme välin, mutta tuntui olevan ongelma :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä