Jordan Peterson seonnut
Harmi. Tykkäsin hänen jutuistaan kun puhui jungilaisesta psykologiasta. Nykyään öyhöttää twitterissä jotain ihan tyhjänpäiväistä hevonpaskaa.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Mä uskon että pelkkään lihaan perustuva dietti on sekoittanut sen aivotoiminnan. Ihminen ei pärjää pelkällä lihalla ja täyspaska ruokavalio vaikuttaa myös aivoihin.
Ei ole. Ei se oikeasti ole seonnut vaan levittää alt right propagandaa rahallista korvausta vastaan.
Jos Jordan on seonnut, niin sitten olen minäkin. Koska minua kiihottaa tämä nainen, joka ei ole edes oikea nainen, vaan träns.
https://m.youtube.com/shorts/f74aZZW1Qis
Vierailija kirjoitti:
Maailman suurimman älykkyyden omaava mies, joka sanoo suorat sanat transuista ja pettämisistä. Tottakai se harmittaa wokettajia.
Hui kun pelottaa vihainen vanha ukkeli twitterissä.
Tytär yrittää pelastaa pahimmilta ylilyönneiltä. Kuten vaikka sen kun Peterson promosi naista jonka mielestä naisten ei pitäisi käydä töissä ja avioero pitöisi kieltää. Mikaela Peterson on itsekin eronnut yrittäjä-äiti. Puuttui myös silloin kun Peterson jakoi videopätkän saksalaisesta fetissiluolasta jossa lypsettiin miesten munialypsykoneella. Jossain oikeiston informaatiosiilossa hänelle oli myyty idea että siinä Kiina kiduttaa kansalaisiaan. Tällä tasolla on sen hulluus jo.
Imiessäni transnaisen 20 senttistå paksua munaa, hiipi mieleeni ajatus "tämä ei taidakaan olla oikea nainen, ja woke on vedättänyt minua".
Vierailija kirjoitti:
Tytär yrittää pelastaa pahimmilta ylilyönneiltä. Kuten vaikka sen kun Peterson promosi naista jonka mielestä naisten ei pitäisi käydä töissä ja avioero pitöisi kieltää. Mikaela Peterson on itsekin eronnut yrittäjä-äiti. Puuttui myös silloin kun Peterson jakoi videopätkän saksalaisesta fetissiluolasta jossa lypsettiin miesten munialypsykoneella. Jossain oikeiston informaatiosiilossa hänelle oli myyty idea että siinä Kiina kiduttaa kansalaisiaan. Tällä tasolla on sen hulluus jo.
Lopettaisi twitterin käytön kokonaan mutta tuntuu olevan koukussa.
Vierailija kirjoitti:
Jos Jordan on seonnut, niin sitten olen minäkin. Koska minua kiihottaa tämä nainen, joka ei ole edes oikea nainen, vaan träns.
Kannattaa mennä tutustumismatkalle Thaimaahan, siellä noita piisaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä uskon että pelkkään lihaan perustuva dietti on sekoittanut sen aivotoiminnan. Ihminen ei pärjää pelkällä lihalla ja täyspaska ruokavalio vaikuttaa myös aivoihin.
Ei ole. Ei se oikeasti ole seonnut vaan levittää alt right propagandaa rahallista korvausta vastaan.
Toivottavasti sille maksettiin reilusti siitä fetissilypsämisen kauhistelusta.... Sen verran nolo juttu. Mikaelakin parkaisi että Dad! Et voi jakaa tuollaisia!
Vihaista valkoista miestä ketuttaa kun maailma ei olekaan enää kuin 1950-luvulla. Patriarkaatti joutunut nöyrtymään ja luopumaan etuoikeutetusta asemasta ja ottaahan se pappoja päähän kun muutkin saavat ihmisoikeudet länsimaisissa yhteiskunnissa. He kun haluaisivat kaiken kivan pitää vain pienen pirukan etuoikeutena.
Painuis toikin Afganistaniin alistamaan naisia. Varmaan viihtyis hyvin, siellä ei naiset pääse edes puistoon tällä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailman suurimman älykkyyden omaava mies, joka sanoo suorat sanat transuista ja pettämisistä. Tottakai se harmittaa wokettajia.
Siis maailman älykkäin ihminen käyttää aikaansa öyhöttäen transuista ja pettämisestä?
Lol.
Et taida tuntea älykkäitä ihmisiä.
Vaikka en uskokaan, että Peterson olisi kaikkein älykkäin.Tunnen. Kukaan heistä ei öyhötä transuista.
Tykkäät siis tränsuista! Imetkö?
Vierailija kirjoitti:
Aikamme suurin älykkö
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa katsoa YouTubesta hänen keskustelu naisuimarin kanssa, joka vastusti sitä että joutuu kilpailemaan miehiä vastaan.
Kannattaa myös katsoa keskustelu Matt Dillahuntyn kanssa, varsinkin jos on pitänyt Petersonia vaikuttavana ajattelijana. Kyseessä ei ole edes muodollinen väittely ja Peterson onnistuu silti häviämään.
Tuo taitaakin olla ainoa kerta kun olen nähnyt kaverin lavalla sellaisen henkilön kanssa, joka kieltäytyy tulemasta hienojen sanojen ja hiotun retoriikan hämäämäksi, eikä ihme.
Vierailija kirjoitti:
Vihaista valkoista miestä ketuttaa kun maailma ei olekaan enää kuin 1950-luvulla. Patriarkaatti joutunut nöyrtymään ja luopumaan etuoikeutetusta asemasta ja ottaahan se pappoja päähän kun muutkin saavat ihmisoikeudet länsimaisissa yhteiskunnissa. He kun haluaisivat kaiken kivan pitää vain pienen pirukan etuoikeutena.
Painuis toikin Afganistaniin alistamaan naisia. Varmaan viihtyis hyvin, siellä ei naiset pääse edes puistoon tällä hetkellä.
Heh Sinä lienet niitä loogisen päättelyn mestareita, jotka samaan aikaan toivottavat ne afganistanilaiset miehet lämpimästi tervetulleiksi Suomeen? Ne samat, jotka alistavat naisia kotimaassaan. Mutta Suomeen tultuaan arvot muuttuvat kuin taikaiskusta täysin toisiksi ja laulavat kanssasi woken ilosanomaa?
Yleensä kun näitä carnivore griftereitä on niin jos ne on yhtään rehellisiä, ne joutuu lopulta myöntämään että jotain muutakin on tullut syötyä kuin pihviä. Esim. Saladino ja Lillie Kane. Mutta tää Peterson ylpeili ainakin aiemmin sillä että en fuskaa tippaakaan enkä syö mitään muuta kuin lihaa. Uskon että se on totta. Ehkä kuitenkin kannattaisi.
Eikö hän ole ollut aina melko sekaisin. Päätellen opetuslasten jutuista.
Eikös se nykyään syö pelkkää lihaa, vanhenee vauhdilla, ja aivot taitaa kuolla hiilihydraattien puutteeseen.
No sehän on aina ollut manipuloija, joten ei se paljon pahemmaksi voi mennä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö hän ole ollut aina melko sekaisin. Päätellen opetuslasten jutuista.
Kyllä sen kurssit aikanaan yliopistolla psykologiasta oli ihan kiinnostavia. Niitä löytyy netistä ja olen joskus kuunnellut. Mutta tää äärioikeiston kelkkaan lähteminen.... Carnivore + bentsovieroitus + korona melkein tap poi Petersonin eikä mies ole ollut sen jälkeen entisensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis maailman älykkäin ihminen käyttää aikaansa öyhöttäen transuista ja pettämisestä?
Lol.
Et taida tuntea älykkäitä ihmisiä.
Vaikka en uskokaan, että Peterson olisi kaikkein älykkäin.Tunnen. Kukaan heistä ei öyhötä transuista.
Tykkäät siis tränsuista! Imetkö?
Samassa määrin kuin muistakin ihmisistä. En ime.
Tunnen. Kukaan heistä ei öyhötä transuista.