Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mies vain jotenkin epäkypsä, vai mitä ihmettä?

Vierailija
06.07.2023 |

Ollaan molemmat jo yli kolmekymppisiä aikuisia ihmisiä ja ainakin oletin, että ihastuimme toinen toisiimme ja mies nimenomaan kehui, miten hyvä kemia meillä on ja mies halusi aloittaa parisuhteen.

Kuitenkin viime aikoina suhde on vajunut ja väljähtänyt siihen, että miestä kiinnostaa vain, kun otan häneen ihan kunnolla etäisyyttä. Silloin hän skarppaa vähäsen, mutta muuten ei mitään yhteisiä suunnitelmia, johon sitoudutaan, ei mitään. Kaikki on "no ehkä", "no yritetään nähdä" tms. ihan kuin miestä ei voisi vähempää edes kiinnostaa. Mutta sitten kun alan itse pakittaa, lähden vaikka toiselle paikkakunnalle, tai on kiirettä, mies pommittaa viesteillä jatkuvasti, toivottaa hyvät yöt ja huomenet ja laittelee sydän-emojeja, soittelee jne. Muuten ignooraa minut täysin.

Mies siis haluaa minua vain, kun olen poissa saataviltaan. Silloin häntä kiinnostaa, muutoin olen pelkästään itsestäänselvyys ilmeisesti. Nämä on näitä osastoa Cosmopolitan parisuhdepelejä, joita leikittiin silloin teininä ja parikymppisenä, mutta että aikuisena ja parisuhteessa?

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei ole riittävän kiinnostunut. Olet vain viihdykettä ja seksikumppani kunnes mies löytää paremman. Ikävä sanoa, mutta näin se on.

Jep, tältä se nyt vaikuttaa hyvin vahvasti. En vaan käsitä, miksi mies sitten nimenomaan halusi seurustella, kun itse vielä epäröin ja olisin halunnut tutustua pidempään. Itselleni olisi sopinut kevyempikin tapailu, mutta hän nimenomaan halusi seurustelusuhteen ja ettei tapailla muita. Tämmöistä sitten. Ap

Tietenkin halusi seurustelusuhteen ettet paneskele muita kuin häntä.

Vierailija
62/70 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulkku ukko. Pois vaan tommoset. Minäkin hairahduin ihastumaan 48v ukkoon, joka saadessaan tietää minun iän (33v) käänsi kelkkansa vaikka ennen sitä oli niin "ihastunut" kans. Oli elätellyt minusta nuorempaa haavekuvaa, koska näytän ehkä jonkun verran ikäistäni nuoremmalta, niin ei herralle iån puolesta kelvannutkaan. Tämä ei liity sinun keissiin, mutta toimii vertaistukena että näitä tollukoita piisaa. 🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän alussa ihastui vain johonkin pinnalliseen kuvitelmaan sinusta, ja se kuvitelma palaa hänen mieleensä, kun ette ole tekemisissä. Kun tapaatte, todellisuus tömähtää vasten kasvoja. Minulla oli joskus suhde mieheen, joka oli ihaninta mitä tiesin silloin kun olimme erossa, mutta heti kun näin hänet, hän vain ärsytti minua. Ihastuimme alunperin netissä, ja ehkäpä se oli syy. Ehdin liian kauan rakentaa suhdetta tavallaan mielikuvitushenkilön ja tsättiviestien varaan, ja se kuvitelma oli muuta kuin se oikea ihminen.

Voihan sekin olla, mutta ollaan kuitenkin nyt tunnettu jo jonkin aikaa, eli jos kävi erehdys, niin miksi ei ole ottanut asiaa reilusti puheeksi ja sanonut haluavansa laittaa jutun poikki? Ap

Odottaa että löytää toisen naisen, tietenkin. Pitää olla tiedossa kainalo mihin siirtyä.

Vierailija
64/70 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Senkun estät, mitä turhia enää vänkäämään. Vai luuletko, että mies yhtäkkiä myöntääkin kaiken, "sori muttei kiinnostele, eikä koskaan oikein kiinnostellutkaan!" Tuskin.

No on kyllä jakomielitautista mieheltä nimenomaan haluta tähän parisuhteeseen, vaikka mitään kiinnostusta ei ole eikä ole koskaan ollutkaan. Tai sitten halusi vaan satuttaa, tai jotain, en tiedä. Ap

Yksi tyyppi yritti kerran iskeä minua ja halusi tehdä vaikutuksen: oli eroamassa avovaimostaan, olisi halunnut erota jo aiemmin muttei viitsinyt vaan seksin takia roikkui pitempään.

Vierailija
65/70 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinun on paha olla suhteessa niin miksi olet. Mies ei tule tuosta muuttumaan. Hän todellakin on epäkypsä. Et varmaan halua pysyä näkymättömissä että saisit hiukan huomiota?

No en aio enää olla, sen verran kurja fiilis tästä viimeisimmästä tempauksesta tuli. Juuri aamulla mietin, että poistan vaan numeron ja laitan estot päälle. Ap

Sellainen parisuhteen kuvatus ja vuorovaikutuksen taso sitten tällä kertaa.

Eletään kuin avioliitossa, vaikka ei tiedetä edes seurustellaanko oikeasti. Loppukliimaksi: "Poistan vaan numeron ja laitan estot päälle".

Vierailija
66/70 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämän kääntäisi niinpäin, että mitä jos itse käyttäytyisi noin ja kohtelisi toista noin parisuhteessa. Mistä se kertoisi? Mitä se kertoisi sitoutumisesta suhteeseen, panostamisesta siihen? Toisesta välittämisestä?

Voi olla vaikeaa kuvitella tuollaista, jos on sitoutunut ja välittää toisesta ja näyttää sen ja se on itsestäänselvyys, että niin tekee.

Jos käyttäytyisit kuten tuo mies, mitä se kertoisi suhtautumisestasi siihen ihmissuhteeseen ja ihmiseen?

Siinä villakoiran ydin.

Vierailija
67/70 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinun on paha olla suhteessa niin miksi olet. Mies ei tule tuosta muuttumaan. Hän todellakin on epäkypsä. Et varmaan halua pysyä näkymättömissä että saisit hiukan huomiota?

No en aio enää olla, sen verran kurja fiilis tästä viimeisimmästä tempauksesta tuli. Juuri aamulla mietin, että poistan vaan numeron ja laitan estot päälle. Ap

Sellainen parisuhteen kuvatus ja vuorovaikutuksen taso sitten tällä kertaa.

Eletään kuin avioliitossa, vaikka ei tiedetä edes seurustellaanko oikeasti. Loppukliimaksi: "Poistan vaan numeron ja laitan estot päälle".

Onko sinusta sitten reilua kohdella toista kuten tämä mies?

Vierailija
68/70 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Senkun estät, mitä turhia enää vänkäämään. Vai luuletko, että mies yhtäkkiä myöntääkin kaiken, "sori muttei kiinnostele, eikä koskaan oikein kiinnostellutkaan!" Tuskin.

No on kyllä jakomielitautista mieheltä nimenomaan haluta tähän parisuhteeseen, vaikka mitään kiinnostusta ei ole eikä ole koskaan ollutkaan. Tai sitten halusi vaan satuttaa, tai jotain, en tiedä. Ap

Yksi tyyppi yritti kerran iskeä minua ja halusi tehdä vaikutuksen: oli eroamassa avovaimostaan, olisi halunnut erota jo aiemmin muttei viitsinyt vaan seksin takia roikkui pitempään.

Varsinaisia aarteita nämä tämmöiset miehet.

Vierailija
69/70 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin myös joskus tuollaisen tyypin kanssa. Tähän voidaan heittää jotain pohdintaa välttelevästä kiintymystyylistä, mutta totuus taitaa olla se, että haluaa tehdä vain minimin, pitääkseen toisen elämässään, ns breadcrumbing. Pitää olla parisuhde jonkun statuksen tavoittelun takia, mutta ei oikeastaan kiinnosta eikä halua panostaa. Jos toinen etääntyy, niin tyyppi ahdistuu, että ei kai se nyt jätä, ja sitten pitää hetki näytellä, hän kun haluaa olla sitten se jättäjä kun tarpeeksi kyllästyy tai tulee joku kiinnostavampi tai uusi valloituksen kohde esille.

Mä oon itse joskus toiminut hiukan tämän suuntaisesti. Lisäisin, tähän että mun toimintani ei ollut millään tavalla tietoista eikä suunnitelmallista, ja siksi tuollaisesta on aika vaikea kysyä toiselta ja saada rehellistä vastausta.

Vierailija
70/70 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin myös joskus tuollaisen tyypin kanssa. Tähän voidaan heittää jotain pohdintaa välttelevästä kiintymystyylistä, mutta totuus taitaa olla se, että haluaa tehdä vain minimin, pitääkseen toisen elämässään, ns breadcrumbing. Pitää olla parisuhde jonkun statuksen tavoittelun takia, mutta ei oikeastaan kiinnosta eikä halua panostaa. Jos toinen etääntyy, niin tyyppi ahdistuu, että ei kai se nyt jätä, ja sitten pitää hetki näytellä, hän kun haluaa olla sitten se jättäjä kun tarpeeksi kyllästyy tai tulee joku kiinnostavampi tai uusi valloituksen kohde esille.

Mä oon itse joskus toiminut hiukan tämän suuntaisesti. Lisäisin, tähän että mun toimintani ei ollut millään tavalla tietoista eikä suunnitelmallista, ja siksi tuollaisesta on aika vaikea kysyä toiselta ja saada rehellistä vastausta.

Mutta ymmärsitkö kuitenkin, että se on loukkaavaa toista kohtaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi