Voi että meinas mennä hermo teineihin lomalla. Matka maksanut 800 € per teini
Mutta mikään ei tahtonut kiinnostaa! Paitsi hotellin wifi (joka sattui olemaan turhan hyvä).
Yhden opastetun kierroksenkin ne oli naama kiinni ruudussa.
Ja nämä itse oli valittaneet miksei me koskaan käydä ulkomailla!
Kommentit (178)
Mitäpä tuosta...itse olisin varmaan ollut hotellihuonees koko matkan, ainakin jos joku aurinkoloma, en kestä kuumaa.
Mutta ymmärrän että harmittaa jos oli tarkoitus jakaa elämyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Missä lasten isä on?
Kuollut?
Meillä nuoriso kyllä viihtyi museoissa ja muissa, mutta tappelivat vähän väliä. Mullakin meinas mennä hermo
Vierailija kirjoitti:
Jos äidin ulosanti on tuo...
No mikäs siinä on vikana? Täähän on keskustelupalsta ja sen mukaan kirjoitetaan.
No mutta tämä nyt sitten opetuksena ja seuraavat lomat möllöttäkööt kotona. Lähdet yksin tai olette kaikki kotona.
Etkö jo suunnitellessa kysynyt, mitä tehdään!
Jos vaihtoehtona on maata hotellin uima-altaalla tai tuijottaa netistä juttuja, en yhtään ihmettele!
Haaskasit rahasi, oisit vieny puuhamaahan tai lintsille, saman ois ajanu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä lasten isä on?
Kuollut?
Oli mukana matkalla. Kyllä sitäkin ärsytti.
Ap
Tästä syystä olen käynyt omani kanssa max. 1 päivän reissuissa. Tiedän, että jos matka olisi viikon kestävä, niin jo toisen päivän jälkeen alkaa kiukuttelemaan.
"Yhden opastetun kierroksenkin ne oli naama kiinni ruudussa."
Ja niillä oli ne puhelimet mukana syystä että...?
Jos kerran teinit ovat noin typeriä niin heitä voi ja pitää suojella omalta typeryydeltään. Opastetun kierroksen alussa keräät puhelimet pois ja laitat käsilaukkuusi. Tai parempi vielä, ne jätetään hotellin kassakaappiin.
Tämä tietysti vaatii sitten sen että näytät itse esimerkkiä etkä itse selaille puhelintasi koko ajan.
Kyllähän nyt kaikki tietää että lapset on perseestä.
Vierailija kirjoitti:
Jos vaihtoehtona on maata hotellin uima-altaalla tai tuijottaa netistä juttuja, en yhtään ihmettele!
Olihan heillä oikein opastettu kierroskin, joten ei ollut pelkkää altaalla makailua tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä lasten isä on?
Kuollut?
Oli mukana matkalla. Kyllä sitäkin ärsytti.
Ap
Sori, kysymys oli niin typerä niin oli pakko antaa typerä vastaus.
Missähän mahdoitte olla?
Teini-ikäiset ovat haastavin kohderyhmä millekään matkailulle, kun lasten jutut heitä ei enää kiinnosta ja ne jutut jotka kiinnostaisivat, tuppaavat olemaan k18.
Ikinä en lähtisi minnekään missä on kuuma. Kaikki perheessä vihaa kuumuutta. Kukaan ei jaksaisi maata auringossa tai kärsiä kuumuudessa jossain museoissa.
Max 2-3 yön reissut käy. Siinä ajassa ehtii nähdä tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olihan heillä oikein opastettu kierroskin, joten ei ollut pelkkää altaalla makailua tarjolla.
Kenen mielestä parasta ajanvietettä teini-ikäiselle on joku OPASTETTU KIERROS? En tiedä ketään teiniä, joka nauttisi mistään tuollaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Missä lasten isä on?
Hotellihuoneessa sammuneena tietenkin.
Kukahan lienee ne lapset kasvattanut?
Varmaan yksi ainakin katsoo apta peilistä takaisin
Jos äidin ulosanti on tuo...