Onko teistä tälläinen harrastus MIEHESSÄ RED FLAG?
Laitan oman kertomukseni, kun luin foorumilta vähän samantyylisen tarinan, mutta omassa tapauksessani on kyse vähän isommasta asiasta, ainakin minun mielestä.
Tapasin miehen, jonka kanssa meillä kemiat täsmäsi täysin. Skippaan tästä vähän tärkeimpään kohtaan. Kun lopulta jonkin treffaillun jälkeen kävin miehen asunnolla, jota hän esitteli niin hänen harrastuksena oli tehdä pienoismalleja tunnetuista lentokoneonnettomuuksista, jossa on kuollut paljon ihmisiä ja hänen pienaismalli "maailmoissa" (sellaisilla pöydillä missä on hajonnut kone mallinnettu oikeiden kuvien pohjalta ja muu rekvisiitta).
Hän selitti asian, että tämä on kuin TrueCrime tyyppinen harrastus hänelle, mutta minusta se ei ihan siltä tuntunut. Tuntui suorastaan karmivalta.
Onko tämä teistä red flag vai ylireagoinko minä miehen harrastukseen?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Mulle miehenä suurin red-flag olisi jos treffikumppani jäisi kiinni siitä, että se konsultoi parisuhteen asioita vauva.fi:saa.
Seurustelu loppuisi saman tien.
Kuitenkin itse täällä kommentoimassa parisuhteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle miehenä suurin red-flag olisi jos treffikumppani jäisi kiinni siitä, että se konsultoi parisuhteen asioita vauva.fi:saa.
En parisuhteita vaan ylipäätänsä ihmisiä, jotka ei osaa ajatella omilla aivoilla vaan pitää kysyä muilta kuinka mihinkin. "täytyy" suhtautua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En parisuhteita vaan ylipäätänsä ihmisiä, jotka ei osaa ajatella omilla aivoilla vaan pitää kysyä muilta kuinka mihinkin. "täytyy" suhtautua.
Vastuun ulkoistus on päivän sana kaikkialla. Mikä on aika koomista ottaen huomioon minkä tason mammat tälläkin kirjoittelee 😵💫😁
Vierailija kirjoitti:
Eihän tässä parisuhde ollut kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastuun ulkoistus on päivän sana kaikkialla. Mikä on aika koomista ottaen huomioon minkä tason mammat tälläkin kirjoittelee 😵💫😁
Saman tason kuin sinä?
RED FLAG on housuissas kun käytät moista sekasotku kieltä, puhu suomea jotta itsekin ymmärrät. Junttia sotkea kieliä keskenään!
Mulla on vessassa raajaton mallinukke ja anatomisesti oikea kopio ihmisen luurangosta vartioimassa mun unta.
Niillä on nimetkin.
Musta toi olisi ihan virkistävän erilaista niihin iänikuisiin triathloneihin, kiipeilyihin, kuntosaleihin, pyöräilyihin, videopeleihin ja kitaranrämpyttelyyn. Ei red flag.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa vähän samalta tuo mies kuin tapaaminen mies joka keräsi H i t l e r i n tekemää taidetta. Jos joku ei tiennyt niin ennen kuin H i t l e r nousi valtaan niin hän oli taiteilija.
Se, että kumpi on pahempi niin en osaa sanoa..
Ei ollut, oli lankkumaalari. Maalasi kyllä taulujakin, muuat mikään ytaiteilija hän ei ollut. Ei päässyt taideakatemiaankaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sanat eivät riitä kertomaan", joten MIES turvautuu jäälleen kuvakirjoitukseen.
Siis miksi dioraamojen rakentaminen olisi karmivampaa kuin truecrimen ja raakojen rikosfiktioiden katselu tai lukeminen? Tuossa joutuu miettimään mittasuhteita, materiaaleja yms ja omaamaan hyvän hienomotoriikan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kukaan sitä sellaisenaan noudattaa mitä täällä sanotaan. Harmillisen paljon niitäkin jotka on väkivaltaisessa suhteessa mutta eivät lähde vaikka neuvotaan. Mutta onhan nuo kiinnostavia puheenaiheita. Itseäsikin kiinnostaa. Tuo on jännä piirre myös ihmisessä, että roikutaan itse jossain paikassa, mutta kuvitellaan että ollaan ihan erilaisia kuin muut samassa paikassa roikkuvat.
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi dioraamojen rakentaminen olisi karmivampaa kuin truecrimen ja raakojen rikosfiktioiden katselu tai lukeminen? Tuossa joutuu miettimään mittasuhteita, materiaaleja yms ja omaamaan hyvän hienomotoriikan.
Puhumattakaan kärsivällisyydestä ja keskittymisestä joka ei monella enää riitä mihinkään.
Nämä "sehän on hyvä harrastus!" hyypiöt luultavasti vierailevat kaikilla onnettomuus/ruumis-sivustoillakin. Päässä joku mättää jos ei tiedä eroa normaalin pienoismallirakentelun ja turmakone kopioiden välillä. Ja nämä hyypiöt vielä ihmettelevät miksi naiset eivät halua niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kukaan sitä sellaisenaan noudattaa mitä täällä sanotaan. Harmillisen paljon niitäkin jotka on väkivaltaisessa suhteessa mutta eivät lähde vaikka neuvotaan. Mutta onhan nuo kiinnostavia puheenaiheita. Itseäsikin kiinnostaa. Tuo on jännä piirre myös ihmisessä, että roikutaan itse jossain paikassa, mutta kuvitellaan että ollaan ihan erilaisia kuin muut samassa paikassa roikkuvat.
Eipä tulisi mieleen kysyä sinun mielipidettä yhtään mihinkään.
Ap, miehesi on taiteilija.