Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pääsiäisruokia laitatte viikonloppuna?

Vierailija
30.03.2026 |

Mitä suunnitteilla?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stroganoffia ajattelin paahtopaistista laittaa.

Vierailija
2/21 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole suunnitellut vielä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin leipoa vanhanajan voinokkapullia. Kunnolla kanelia, sokeria ja voita nyrkin kokosen pullan keskelle. Muutoin jos pystyy, nuotiolla makkarat.

Vierailija
4/21 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töräytän töhnämunan.

Vierailija
5/21 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kindermunia lastenlapsille.

Vierailija
6/21 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parsarisottoa. 

Vierailija
7/21 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen AINA laittanut jotain paistia ja monimutkaisia juttuja. Nyt olen aika kyllästynyt pitkäkestoisiin valmistamisiin ja aion laittaa jotain hyvää mutta ihan normaalia kotiruokaa, saa kelvata. 

Vierailija
8/21 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohta, perunoita, valkokastiketta. Jälkiruuaksi itsetehtyä rahkaa. Toisena päivänä voisi grillata grilliruokia, jos sää sallii.

Vierailija
9/21 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karitsaa, parsarisottoa, minttuhyytelöllä. Hyvä salaatti ja joku jälkkäri. Kahvin kanssa mangojuustokakku.

Vierailija
10/21 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karitsankaretta palsternakkapyreellä ja jälkiruuaksi pashakakkua. 

Vierailija
11/21 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pyydettyä ja savustettua taimenta, karitsanfileet tai -paistit (mitä sattuu cittarin tiskissä olemaan), ankanrintaa ja jättirapurisottoa. Siis neljän päivän pääruuat. Kinuskikissan geisha-pääsiäiskakku. Lammasaterian alkupalana minimunakkaat uunissa ja graavilohta höysteineen.

Vierailija
12/21 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karitsaa, parsarisottoa, minttuhyytelöllä. Hyvä salaatti ja joku jälkkäri. Kahvin kanssa mangojuustokakku.

Mangojuustokakku pitäisi kieltää. Tämä on niin last season. Eikö mitään muuta voi keksiä, kun netti on reseptejä väärällään.

Vierailija
13/21 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perunamuusi lihapullilla tietenkin valmisruoka ja jälkkäriksi kahvi ja räkämunkki.

Vierailija
14/21 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos sattuu tykkäämään mangojuustokakusta, sitä ei saa tehdä, koska se ei ole enää muotia?

Vierailija
15/21 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu minkäverran porukkaa kasaantuu. Jos vaan pari niin haetaan karviksesta, jos tulee enemmän niin varmaan nyyttärit ja grillataan.

Vierailija
16/21 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan riippuu siittä mitä o kaupassa tarjouksessa, mutta luultavasti kuitenkin hernesoppaa purkista. Jos eläke ehtii tulla ni sitten varmaankin jotain herkkua kuten pakaste pizza...kaks kpl. paketissa kustantaa piirun alle femman. Ei mun tartte paljoa miettiä ku eläke o papparaisella niin pikkanen ettei riitä kunnolla elämiseen ja noi perkeleet meinaa uudistaa eläke järjestelmää...Se tarkoittaneen uusia leikkauksia, jo kolmansia viiden vuoden aikana. Sen lisäksi tuli Petterin mainitsema "pieni" veron korotus 6,5%...et sitä rataa...mutta, mutta. Eipähän tartte vaivata päätään pähkimällä sen enempiä!

Vierailija
17/21 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pääsiäisen yksin, kuten aina muulloinkin, joten syön sitä mitä mieli tekee ja riippuu tietysti vielä siitä, onko rahaa minkä verran ruokaan käytettävissä. Perunoita ainakin jossain muodossa ja varmaan myös kaalia.

Vierailija
18/21 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan riippuu siittä mitä o kaupassa tarjouksessa, mutta luultavasti kuitenkin hernesoppaa purkista. Jos eläke ehtii tulla ni sitten varmaankin jotain herkkua kuten pakaste pizza...kaks kpl. paketissa kustantaa piirun alle femman. Ei mun tartte paljoa miettiä ku eläke o papparaisella niin pikkanen ettei riitä kunnolla elämiseen ja noi perkeleet meinaa uudistaa eläke järjestelmää...Se tarkoittaneen uusia leikkauksia, jo kolmansia viiden vuoden aikana. Sen lisäksi tuli Petterin mainitsema "pieni" veron korotus 6,5%...et sitä rataa...mutta, mutta. Eipähän tartte vaivata päätään pähkimällä sen enempiä!

Sama täällä, koittaa vaan pärjätä!

Vierailija
19/21 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pyydettyä ja savustettua taimenta, karitsanfileet tai -paistit (mitä sattuu cittarin tiskissä olemaan), ankanrintaa ja jättirapurisottoa. Siis neljän päivän pääruuat. Kinuskikissan geisha-pääsiäiskakku. Lammasaterian alkupalana minimunakkaat uunissa ja graavilohta höysteineen.

Tylsä lista. Klisee.

20/21 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen varmaan savulohipastaa. Leiponen perinteiseen tapaani rahkapiirakoita joihin tulee kerros appelsiinimarmeladia rahkan alle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi