Onko teistä tälläinen harrastus MIEHESSÄ RED FLAG?
Laitan oman kertomukseni, kun luin foorumilta vähän samantyylisen tarinan, mutta omassa tapauksessani on kyse vähän isommasta asiasta, ainakin minun mielestä.
Tapasin miehen, jonka kanssa meillä kemiat täsmäsi täysin. Skippaan tästä vähän tärkeimpään kohtaan. Kun lopulta jonkin treffaillun jälkeen kävin miehen asunnolla, jota hän esitteli niin hänen harrastuksena oli tehdä pienoismalleja tunnetuista lentokoneonnettomuuksista, jossa on kuollut paljon ihmisiä ja hänen pienaismalli "maailmoissa" (sellaisilla pöydillä missä on hajonnut kone mallinnettu oikeiden kuvien pohjalta ja muu rekvisiitta).
Hän selitti asian, että tämä on kuin TrueCrime tyyppinen harrastus hänelle, mutta minusta se ei ihan siltä tuntunut. Tuntui suorastaan karmivalta.
Onko tämä teistä red flag vai ylireagoinko minä miehen harrastukseen?
Kommentit (36)
Lisätään vielä, että tuon paljastuksen jälkeen on ollut "lievästi" sanoen likainen olo, koska olimme jo harrastaneet seksiä minun kämpillä. Johon en olisi mukaan mennyt, jos olisin tiennyt tästä.
Karmivaa. Ei normaalin ihmisen harrastus.
No jaa... Itse saattaisin pyytää päästä mukaan askartelemaan.
Jep tämä on punainen lippu. Nimimerkillä mies itse. Suht psyko kamaa. Irtaannu hänestä ennenkuin hän tekee jotain edistääkseen harrastustaan.
Tuollaisen jännän miehen rinnalta herääminen, joka aamu saattaa olla onni, että on elossa?
Omasta mielestäni tämä on kyllä selvä iso red flag.
Vähän erikoiselta ensin kuulostaa, mutta tosiaan rikossarjojen katsominen tai dekkareiden lukeminen ei taida olla kenenkään mielestä mitenkään outoa. Joku toinen saattaisi viehättyä ja innostua tästä itsekin. Jaa-a, en pistäisi poikki ihan tämän perusteella, mutta vähän varauksella suhtautuisin tästä lähtien. Joku intuitio sulla varmasti on, luota siihen!
Minusta tuo on todella mielenkiintoista. Ei olisi red flag
Hei, olen av-mamma ja pelkään kaikkea!
99% varmuudella nämä samat mammat, jotka täällä huutavat punalippua, kyttäävät pikkuhousut märkinä jokaista uutista kadonneista, siepatuista, murhatuista jne. ja spekuloivat näiden kohtaloilla netissä kuvitellen mahdollisimman karmivia skenaarioita.
Tällein miehenä ajattelen tuon olevan aika kiehtova harrastus. Mies on pitkäjänteinen ja todennäköisesti tarkkakin, kun harrastus on tuommoinen.
Tuohan on vähän kuin crash bonkei. Bonkei on siis japanilainen pienoismaailma, ja crash bonkeissa siihen asetellaan pikkuautoja ikään kuin olisi ollut onnettomuus.
Se, että haluaa replikoida todellisia onnettomuuksia, kertoo toki hyvin pedanttisesta luonteesta.
- Mitä rakastat eniten? Ehkä mussa tai sillain?
AP:n mies vastaa:
1. Lentokoneen kaatuminen: Tämä on pahin lentoon liittyvä onnettomuus, jossa lentokone menettää kokonaan hallinnan ja putoaa maahan. Tällainen onnettomuus voi johtaa suureen määrään kuolemantapauksia ja vakavia vammoja.
2. Lentokoneen tulipalo: Lentokoneen syttyessä tuleen on suuri riski, että tuli leviää nopeasti ja aiheuttaa vakavia vahinkoja sekä matkustajille että lentokoneelle. Tämä voi johtaa myös lentokoneen putoamiseen.
3. Lentokoneen törmäys: Lentokoneen törmätessä toiseen lentokoneeseen, rakennukseen tai esteeseen voi aiheuttaa vakavia vammoja ja kuolemantapauksia. Tällaiset törmäykset voivat johtua esimerkiksi lentoliikenteen valvonnan tai lentokenttien turvallisuustoimenpiteiden virheistä.
4. Lentokoneen katoaminen: Jos lentokone katoaa ilman mitään jälkiä tai selitystä, se voi aiheuttaa laajoja etsintöjä ja epätietoisuutta matkustajien kohtalosta. Tällaisia tilanteita ovat esimerkiksi Malaysian Airlinesin lento MH370:n katoaminen vuonna 2014.
5. Lentokoneen terroristi-isku: Lentokoneiden kaappaukset ja pommi-iskut ovat vakavia uhkia lentoliikenteelle. Tällaiset onnettomuudet voivat aiheuttaa suuria määriä kuolemantapauksia ja traumaattisia tilanteita matkustajille.
Jos mies keräilisi punaisiksi tahriintuneita pikkuhousuja, olisiko se RED FLAG?
Vierailija kirjoitti:
Jos mies keräilisi punaisiksi tahriintuneita pikkuhousuja, olisiko se RED FLAG?
Kun kyseessä on toisen henkilön kokoaminen tai keräilyharrastus, voidaan punaisiksi tahriintuneiden pikkuhousujen kerääminen pitää epäasiallisena tai sopimattomana käyttäytymisenä. Se voi myös aiheuttaa huolta yksityisyydestä ja kunnioituksesta muihin ihmisiin nähden. Vaikka tämä saattaa olla epämiellyttävä aihe, on tärkeää asettaa terveet rajat ja kunnioittaa toisten yksityisyyttä.
Kaikenlainen kerääminen ja turhan tilpehöörin askartelu on aika tylsä piirre ihmisessä, että kyllä oma kiinnostukseni hiipuisi, oli lippuja tai ei.
Mulle miehenä suurin red-flag olisi jos treffikumppani jäisi kiinni siitä, että se konsultoi parisuhteen asioita vauva.fi:saa.
Seurustelu loppuisi saman tien.
No jaa. Häntä kiinnostaa lento-onnettomuudet ja näpertely. Sopisi varmaan reconstruction -tehtäviin. Ainahan onnettomuuksista tehdään rekonstruktio, joko konkreettisesti tai diginä.
Mutta jos asia häiritsee, jatka matkaa.
Mielestäni jokaisella on oikeus harrastaa mitä haluaa, kunhan se ei vahingoita muita. No, metsästyskin on harrastus, vaikka siinä kuolee eläimiä, samoin kalastus.
Ihmisiä nyt vaan kiinnostaa draama ja tragedia, tuo on ehkä hänen tapansa käsitellä asioita.
Olen itsekin katsonut kaikki lentoturmadokumentit. Minua kiinnostaa, mikä kaikki voi mennä pieleen. Siinä oppii aina uutta.
Teet sen mukaan, mikä oikealta tuntuu. Jos asia häiritsee, sitten kannattaa skipata juttu.
Kammottaisi. Mutta toisaalta moni tavis katsoo lentoturmatutkintaa yms. Telkkarista.