Miten vihjata miehelle, että mökin laiturin päähän pitäisi saada portaat?
Kommentit (150)
Vierailija kirjoitti:
"Olen sen verran pulskistunut, että en oikein jaksa nostaa itseäni vedestä laiturille." Tällä tavalla.
Naurahdin😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Olen sen verran pulskistunut, että en oikein jaksa nostaa itseäni vedestä laiturille." Tällä tavalla.
Naurahdin😄
Se oli tarkoituskin.
Porvoossa ei osata sanoa suoraan.
Vihjata? Ettekö te koskaan keskutele suoraan mistään mitä pitäisi tehdä?
sanot vaan. ja otat vastuun siitä. näin aikuiset toimii.
Vihjata? Ai tyyliin, tiedätkö mitä puuttuu laiturilta. Semmoset millä voi laskeutua askel askeleelta veteen. Laiturin päähän pitäisi sellaiset saada. Rautakaupasta saa. Pultataan laituriin kiinni. 😅
Mitä ihmeen vihjailua. Sanoa voi ihan suoraan.
Mikä ihmeen provo tämä taas nyt on. Kai nyt toiselle voi sanoa suoraan, että me tarvitaan nyt portaat tuohon laiturin päähän.
Eikö pariskunnat enää puhu keskenään, jos ei edes laiturista voi puhua?
Mikä estää puhumasta sen ukkos kanssa, että me tarvitaan laituri ja katotaan sitten miten se hoidetaan?
Oj, oj, nu har svenskhataren slagit till så alla kan fritt drunkna utan vinkar om hur diverse valrossar kunde bärgas ur det blöta.
Miksi et laita itse, miksi käskytät miestä tekemään jotain mitä sinä haluat eikä sinulla itsellä ole estettä tehdä sitä?
Neljö sivuja kommentteja ja on aivan pakko kysyö että onko naiset oikeasti noin uus avuttomia että ei saa edes rappusia ruuvattua paikalleen ja senkin on pakko miehen tehdä tai no taitaa olla kysessa sama asia kun yleensä nainen haluaa jotain tapahtuvan, nainen ei halua itse tehdä mitään asian eteen kun se on miesten tehtävä tehdö ja maksaa naiselle kaiken
Horjahdat 'vahingossa' veteen laiturilta ja jäät kiljumaan laiturin päähän kun ei ole portaita.
Jos sä todella haluat ne portaat, niin ei siinä vihjailut auta vaan pitää kysyä ihan suoraan. Reipasta olisi kyllä tehdä itse. Pystyt kyllä. Netistä löytyy apuja ja tietoja joka asiaan.
Ei teillä edes ole sitä laituria tai...
Menet pöydän taakse ja kävelet sillai alespäin useasti siinä sen suojassa kuin Mr. Bean Äärimmäisessä Katastrofissa.
Sanot, että sinun puutarhan portit on kiinni. Niin kauan kunnekka portaat on paikallaan.
Vierailija kirjoitti:
Näin: Hei, tuonne laiturin päähän pitäisi saada portaat. Kuinka pian ehdit laittamaan ne ja osaatko? Vai tilataanko joku ammattilainen asentamaan ne?
Puhut kuin lapselle, mitäs jos mentäisiin syötäisiin lähdettäisiin...lähdetkös itte jos sanot että mentäsikös nyt hammaslääkäriin!
Tuossa rahaa, mene ostamaan raput tuohon laiturille, nyt! Keitän kahvit, laitan kaljan kylmään, laitan sitte saunan...EI mitään -isi- muotoja! Suora komento vaan!