Miten vihjata miehelle, että mökin laiturin päähän pitäisi saada portaat?
Kommentit (150)
Ärsyttää vihjaajat, jotka eivät saa sanottua asioita suoraan.
Kerro hänelle, että laiturin päähän pitäisi saada portaat. Ristus!
Kehu naapurin laiturin portaita, sano olevasi kateellinen niin hienoista portaista.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää vihjaajat, jotka eivät saa sanottua asioita suoraan.
Mun puolisoko siellä kirjoittelee, vihjailulla ei saa mitään tapahtumaan, pitää sanoa suoraan. Tai vielä parempi on, jos teen itse, silloin saan ainakin mitä haluan ja silloin kun haluan. No onneksi meillä ei ole mökkiä eikä laituria, niin ei tarvita portaitakaan.
Vierailija kirjoitti:
Kehu naapurin laiturin portaita, sano olevasi kateellinen niin hienoista portaista.
Kehu naapurin miestä. Miten on niin näppärä että osaa laittaa portaatkin laituriin! Että tuliskohan laittamaan meillekin, jos tarjois kaffet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palkkaat miehen. Ei sitä omaa vätystä.
Mökkitalkkari?
Niin, persvakoäijän.
Joko on AP:n laiturissa portaat kiinni?
Voisit mennä käymään lapissa viikon reissussa niin me pannaan naapurin Penan kanssa laituriin portaat.
Vierailija kirjoitti:
Voisit mennä käymään lapissa viikon reissussa niin me pannaan naapurin Penan kanssa laituriin portaat.
Jos ei mitään yllätyksiä ole laiturin rakenteissa, niin neljää kansiruuvia ei pitkään kiinnitä. Vartti.
Itse jouduin laittamaan laituriin ensin ruuveilla kiinni 2 x 4 kestopuupalat ja niihin kansiruuveilla ne portaat. Koska itse laiturissa ei osunut juoksuja kohdille, niin portaat olisivat repeytyneet irti jonkun tukevamman niitä noustessa. Tunti tuon kanssa.
Onko naiset oikeasti näin avuttomia kun lähes joka nainen neuvio kuinka saadaan mies tekemään asia mutta hyvin harva kehottaa itse tekemään tuon todella yksinkertaisen asian joka luonnistuu myös joka naiseltakin
Missäs se laituri sijaitsee, jos tulen laittaa portaat kiinni?
T. Jorma
Sanot että ois kiva nousta alastomana vedestä laiturille ja rakastella sitten siinä laiturilla.
Vierailija kirjoitti:
Onko naiset oikeasti näin avuttomia kun lähes joka nainen neuvio kuinka saadaan mies tekemään asia mutta hyvin harva kehottaa itse tekemään tuon todella yksinkertaisen asian joka luonnistuu myös joka naiseltakin
Taas joku tosikko feministi siellä. Ei vaadi kovin paljoa jos arvaa sinun olevan sinkku.
Ai vihjata miehelle :) Olet ilmeisesti melko nuori etkä ole vielä oppinut ettei pelkkä vihjailu miehelle toimi ellei sitten ole seksistä kyse.
Mikään ei ole niin ärsyttävää kuin vihjailu.
Vierailija kirjoitti:
Tee itse. Miksi siihen pakottaa toista, kun hän näkee sen tarpeettomaksi?
Tällä periaattella mies saisi tehdä ruokansa itse ja pestä pyykkinsä itse ja parsia nappinsa ja sukkansa itse ja etsiä työkalunsa ja tavaransa itse . Minä nimen omaan valitsin kätevän vahvan miehen tekemään ns miesten työt ja passaan ja palvelen sitten vuorostani hoitamalla kodin ja auttamalla asioissa mitkä osaan . Molemmat on tyytyväisiä .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee itse. Miksi siihen pakottaa toista, kun hän näkee sen tarpeettomaksi?
Tällä periaattella mies saisi tehdä ruokansa itse ja pestä pyykkinsä itse ja parsia nappinsa ja sukkansa itse ja etsiä työkalunsa ja tavaransa itse . Minä nimen omaan valitsin kätevän vahvan miehen tekemään ns miesten työt ja passaan ja palvelen sitten vuorostani hoitamalla kodin ja auttamalla asioissa mitkä osaan . Molemmat on tyytyväisiä .
Kuulostaa ihan normaali hommalta tehdä nuo asiat ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Sanot, että sinun puutarhan portit on kiinni. Niin kauan kunnekka portaat on paikallaan.
Tehokkain tapa. Ja luultavasti yleisin.
Tämä on koettu varmaksi konstiksi. Ala tekemään portaita itse puusta. Ei kestä kauaa kun mies alkaa värkkäämään portaita sinne laiturin nokkaan! Tämä on kokeiltu monta kertaa ja aina vaan toimii !
Mökkitalkkari?