Miten vihjata miehelle, että mökin laiturin päähän pitäisi saada portaat?
Kommentit (150)
Vierailija kirjoitti:
Näin: Hei, tuonne laiturin päähän pitäisi saada portaat. Kuinka pian ehdit laittamaan ne ja osaatko? Vai tilataanko joku ammattilainen asentamaan ne?
Tuolla tyylillä saat portaat varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim motonetissa on useista porrasmalleja, jonka ostamiseen ja asentamiseen ei tarvita kikkeliä. Myös puutarvikeliikkeistä saa materiaalia ilman kyseistä välinettä.
Yllättävän paljon rautakaupoissa myydään esim grillejä johon se kikkeli tarvitaan.
Meille tuli juuri uusi grilli. Ne ovat nykyään ihan koottavia palapelejä. Onneksi mies pitää niiden kokoamisesta. Itse en.
Ei ole sukupuolikysymys. Mä olen nainen ja tykkään kokoamisesta. En ole havainnut kertaakaan, että nyt tässä kohdassa olisi avuksi jos tuossa jalkojen välissä roikkuisi jotain.
Mutta joo, noita uimaportaita saa ostaa valmiina eikä asennus vaadi erityisiä taitoja. Ruuvinväännin/porakone auttaa, mutta saa noi käsinkin ruuvattua kiinni. Uusia saa alle satasellakin, Torista ihan kelpoja muutamalla kympillä.
Vierailija kirjoitti:
"Hei sinä siinä, mökin laiturin päähän pitäisi saada portaat."
Ei onnistu, mies vain alkaa huutomylvimään, syyttämään pettämisestä, syöksyy jääkaapille rääppimään hyydekaakun ja lasten vanukkaat. Loppuillan mököttää ja ryystää kaksin käsin kaljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisit mennä uimaan ja huutaa henkihieverissä Raaaaiimooo aaauta, en pääse ylös, olen hukkumaisillani!!! Jos mies ei reagoi mitenkään vaan piilottelee mökissä niin mies ehkä vihjailee sinulle jotakin, ei portaita, ei apua jne. tajuat varmaan vihjeen.
Itse huutaisin Raaalppph HELP! Todennäköisempää että hän saapuisi ennemmin apuun kuin oma ukkoni saisi mitään ylimääräistä aikaiseksi.
Kuka on Raaalppph? Miksi olet noin aikaansammattoman miehen kanssa? Selvästi ärsyttää sinua.
Olisko tää nyt Fiennes jota joku täällä fanittaa maailman seksikkäimpänä tms. ja aloituksiakin hänestä useampi. Ainakin minä ymmärsin tämän hyvinkin sarkastisena toteamuksena :D
Vierailija kirjoitti:
Mies saattaisi hyvinkin yhtyä näkemykseesi. Sitten olisitte samaa mieltä, että saada pitäisi. Kesä menee sitten juoheasti lämpimässä yhteisymmärryksen merkeissä.
Rakastelette kiihkeästi aamuisessa auringonnousussa laiturilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies saattaisi hyvinkin yhtyä näkemykseesi. Sitten olisitte samaa mieltä, että saada pitäisi. Kesä menee sitten juoheasti lämpimässä yhteisymmärryksen merkeissä.
Olisiko se kuitenkin tehokkaampaa maalata miehen päähän rietasta rynkytystä laiturin uusilla alumiinitikkailla koska siten tulee testattua tikkaiden kiinnitys ja laiturista voi tulla tikkuja persauksiin.
Ei onnistu, tilaa vaan suosiolla persvakoäijä asentamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisit mennä uimaan ja huutaa henkihieverissä Raaaaiimooo aaauta, en pääse ylös, olen hukkumaisillani!!! Jos mies ei reagoi mitenkään vaan piilottelee mökissä niin mies ehkä vihjailee sinulle jotakin, ei portaita, ei apua jne. tajuat varmaan vihjeen.
Itse huutaisin Raaalppph HELP! Todennäköisempää että hän saapuisi ennemmin apuun kuin oma ukkoni saisi mitään ylimääräistä aikaiseksi.
Kuka on Raaalppph? Miksi olet noin aikaansammattoman miehen kanssa? Selvästi ärsyttää sinua.
Olisko tää nyt Fiennes jota joku täällä fanittaa maailman seksikkäimpänä tms. ja aloituksiakin hänestä useampi. Ainakin minä ymmärsin tämän hyvinkin sarkastisena toteamuksena :D
Googlasin. Siis toi joku näyttelijä/ohjaaja Ralph Fiennes vai joku muu? Käyn nykyään niin harvoin täällä etten pysy enää palstan menossa mukana. Oma mies taas häärää liikaakin. Joskus olisi kiva vaan istahtaa kahdestaan ilman että toisella on koko ajan työleiri päällä ja tuli perseen alla.
Koska tämä on vauvapalsta ja useimmat tuntuvat menevän asenteella koska minä haluan/en halua/olisin halunnut/en olisi halunnut ja sitten syyllistetään jompaa kumpaa osapuolta niin skeanaariosi on seuraavat:
1. vihjailet epämääräisesti ja mies ei tajua > sinä suutut eikä mitään tapahdu ja vauvapalstalla kohisee
2. Käsket suoraan > mies suuttuu eikä mitään tapahdu ja vauvapalstalla kohisee
3. Teet itse > mies narisee kun ei saanut osallistua ja vauvapalstalla kohisee
4. Miehesi tekee ja narisee kun joutui tekemään ja sinä olet tyytyväinen mutta vauvapalstalla kohisee
Se, että homma hoituisi jotensakin yhteisymmärryksessä ja vauvapalstakin olisi tyytyväinen taitaa olla skenaario, joka ei koskaan voi toteutua koska kyseessä on juurikin tämä palsta...
Kerro miehellesi joka päivä että lähdet nyt laiturin päässä olevilta portailta hakemaan vettä, uimaan, huuhtelemaan käsiä jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei onnistu, mies vain alkaa huutomylvimään, syyttämään pettämisestä, syöksyy jääkaapille rääppimään hyydekaakun ja lasten vanukkaat. Loppuillan mököttää ja ryystää kaksin käsin kaljaa.
Keskellä yötä lähtee vielä paistamaan krillimakkaraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumman sä oikeasti haluaisit onkimaan itsesi sieltä jorpakosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tikkuja persuksissa.
Vierailija kirjoitti:
Esim motonetissa on useista porrasmalleja, jonka ostamiseen ja asentamiseen ei tarvita kikkeliä. Myös puutarvikeliikkeistä saa materiaalia ilman kyseistä välinettä.
Melkein kaikkiin asennus- ja poraus- tai pamputushommiin tarvitaan kikkeliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein kaikkiin asennus- ja poraus- tai pamputushommiin tarvitaan kikkeliä.
Pääsee helpommalla kun ei erikseen tarvi mattopiiskaa🍆
Vierailija kirjoitti:
Ei onnistu, tilaa vaan suosiolla persvakoäijä asentamaan.
Persvakoäijälle speedot jalkaan ja ruuvimeisseli käteen.
Vierailija kirjoitti:
Pohdi ääneen ottavasi timpurin laittamaan portaat laiturin päähän niin johan alkaa miestä kiinnostamaan tehdä homma itse.
Miksi alkais kiinnostaa? Ehkä ei osaa tai halua.
Voihan sen sanoa suoraan, että tee portaat laiturin päähän, per.. le ja heti
Vierailija kirjoitti:
Voihan sen sanoa suoraan, että tee portaat laiturin päähän, per.. le ja heti
Tämä. Lautoja ja saha käteen ja äijä laiturin päähän ihmettelemään mitä niillä tekee. Grilliä ei pistetä tulille ennen kuin on rappuset rakenettu!
Tee itse. Miksi siihen pakottaa toista, kun hän näkee sen tarpeettomaksi?