Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Myyjän työ on todella raskasta Alen aikana

Vierailija
06.07.2023 |

Olen siis isossa vaateliikkeessä töissä. Ihmisistä kehittyy hirviöitä; sotketaan, huudetaan myyjille, kyykytetään, vaaditaan kaikkea spesiaalia (vaikka kassalla lukee palautuskäytännöstä). Oon ihan loppu.

Kesätyöntekijöistä ei kukaan halua jatkaa edes pikkutuntisina kesän jälkeen, enkä ihmettele!!

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelutyö vaikuttaa kyllä hel vetiltä.

Vierailija
2/59 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita alalla olevia? Kuinka jaksatte?

Itse lasken päiviä lomaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuuko myyjä nielemään asiakkaan kaiken kiukun?

Vierailija
4/59 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kertonut ystäville, mitä kaikkea tuolla tulee vastaan ja moni on ollu ihan järkyttynyt. Kyllä, etenkin 55+ ikäluokassa..

Ap

Vierailija
5/59 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen pitäis olla sen 2 viikkoa myyjänä, niin näkis koko kirjon!!

Vierailija
6/59 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset ovat aivan täysiä sikoja! 🐷🐖Tosi inhottavaa, kun ei osata käyttäytyä myyjiä kohtaan asiallisesti.

Vierailija
7/59 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestäkää ne vaatepinot järjestykseen niin, että isoimmat koot on alhaalla, niin ei tarvitse myllätä koko pinoa XXXL:ää etsiessään. Ja myös rekille kokojärjestykseen.

Vierailija
8/59 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ihmiset ovat aivan täysiä sikoja! 🐷🐖Tosi inhottavaa, kun ei osata käyttäytyä myyjiä kohtaan asiallisesti.

Joo, ja tämä on vain pahentunut vuosien aikana. Olen ollut alalla kauan, mietin vakavasti alan vaihtoa. En jaksa enää tätä :/

Ap

Vierailija
9/59 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järjestäkää ne vaatepinot järjestykseen niin, että isoimmat koot on alhaalla, niin ei tarvitse myllätä koko pinoa XXXL:ää etsiessään. Ja myös rekille kokojärjestykseen.

Ei ne pöydät ole ongelm, toki sotkua tulee kun kokoja etsitään. Tarkoitin nyt lähinnä sitä, ettei sovitusrekkiin jätetä vaatteita. Ne jätetään kopin lattialle kasaan (osa merkeistä suht kalliita) ja koppeihin. Tai sit ne on vaan heitetty jonnekin kasana.

Ap

Vierailija
10/59 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tuttua... Moni raivoaja on myös itse asiakaspalvelutyössä.

Vierailija
11/59 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tuttua... Moni raivoaja on myös itse asiakaspalvelutyössä.

Jonnekin se paha olo on pakko purkaa.

Vierailija
12/59 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu kuin olis jatkuvasti suurennuslasin alla, sua kytätään, arvostellaan. Jopa myyjän ilmeestä laitetaan sähköpostia, kun hänellä ei ole oikeanlaista ilmettä kassalla. Ei ole tervettä enää tää touhu..

Ap

Vierailija
13/59 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole vaatekaupassa, vaan Prismassa töissä. Mutta sellainen mutu-tuntuma on, että mitä vittuuntuneempi asiakas, sitä mukavampi ja ystävällisempi itse oon hälle. Sekös sitä ärsyttää vielä enemmän 🙄

Vierailija
14/59 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä että työn tekeminen sulla ylipäänsä tökkii. Pitäis vaan saada olla vapaana, vetää skumppaa ja pistellä kuvia instaan. Sehän se on nykypäivänä monella.

Vierailija
15/59 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu kuin olis jatkuvasti suurennuslasin alla, sua kytätään, arvostellaan. Jopa myyjän ilmeestä laitetaan sähköpostia, kun hänellä ei ole oikeanlaista ilmettä kassalla. Ei ole tervettä enää tää touhu..

Ap

Jep en jaksaisi. Olen ollut vuosia vaatekaupassa sekä sisustuspuolella ja riitti. Alet on pahoja ja niissä ravaava porukka. Suosittelen kouluttautumaan ihan toiselle alalle.

Vierailija
16/59 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole vaatekaupassa, vaan Prismassa töissä. Mutta sellainen mutu-tuntuma on, että mitä vittuuntuneempi asiakas, sitä mukavampi ja ystävällisempi itse oon hälle. Sekös sitä ärsyttää vielä enemmän 🙄

Yritin tätäkin joskus, mutta en enää jaksa. Raja on tullut vastaan. Myyjäkin on ihminen.

Ap

Vierailija
17/59 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on se oma jaksaminen kunnossa ei jaksa ottaa hikeä muiden käytöksestä, rumista sanoista, jne selviää kuuntelemalla.

Ruokavalio, liikunta ja lepp

- alalla vuodesta -94

Vierailija
18/59 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on varmaan tosi raskasta.

Vaatteita täytyy laitella henkareihin ja hyllyille.

Tuntemattomat ihmiset öyhöttää hetken aikaa jotain.

Omassa työssäni jouduin oman esimieheni käskystä irtisanomaan 20 pitkään talossa ollutta työntekijää. Ihmiset, jotka olen oppinut tuntemaan vuosien varrella. Tiedän miten joutuvat taloudellisesti vaikeuksiin ja miten haasteellista uudelleen työllistyminen on.

Irtisanomisen hetkellä itkimme molemmat osapuolet.

Vierailija
19/59 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritin tätäkin joskus, mutta en enää jaksa. Raja on tullut vastaan. Myyjäkin on ihminen.

Ap

Mitä sinun elämään noin muuten kuuluu? 

Vierailija
20/59 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa siltä että työn tekeminen sulla ylipäänsä tökkii. Pitäis vaan saada olla vapaana, vetää skumppaa ja pistellä kuvia instaan. Sehän se on nykypäivänä monella.

En ole edes instassa ja ikääkin on. Oon ollut alalla kauan, jos luit viestejä? Jos et ole tehnyt tätä työtä vuosia, ei näe mitä tämä nykyään on. Eihän sitä kukaan tajuakaan!

Ap