Wille Rydman on uusi elinkeinoministeri.
Wille Rydman on uusi elinkeinoministeri. Mitä mieltä?
Kommentit (1219)
Vaikka tämä nyt vaikuttaa hullunmyllyltä ja sekoilulta niin muistaka että persujen kovimmat tykit vielä odottelevat reservissä eli vielä saadaan kyllä isompaa vaihdetta tarvittaessa silmään (Tynkkynen, Partamauri).
Miksi Rydmania ei heti nimitetty ministeriksi jos hän on niin osaava ja pätevä? Oli ilmeisesti kuitenkin Junnilaa huonompi. Ei vakuuta.
Vierailija kirjoitti:
Rydmanin exän twitterissä kuvakaappauksia elinkeinoministerin n a t s i mielisistä viesteistä. Tämä hallitus on parasta viihdettä pitkiin aikoihin. Popparit on valmiina.
Kävin katsomassa nuo viestit. Rydman on kirjoittanut Saksan-matkaltaan siitä, että ihmettelee, miksi n ats ihallinnon aikakauden historiallisia monumentteja ei pidetä kunnossa, vaan niiden annetaan rapistua paikoilleen niiden ikävän historian takia. Vertaa asiaa Rooman Colloseumiin: silläkin on verinen ja raaka historia, mutta sitä käyvät silti ihmiset pällistelemässä ja turistit kantavat rahaa Roomaan. Ei ota kantaa na tsi smiin aatteena muutoin kuin rinnastamalla aikakauden roomanajan verisiin tapahtumiin ja gladiaattoritaisteluihin. Minusta tuo exä lähinnä nolasi itsensä julkaisemalla tuollaista. Aika kaukaa haettua. Keskittyisi siihen todennäköisesti tulevaan oikeudenkäyntiin.
Vierailija kirjoitti:
Rydmanin exän twitterissä kuvakaappauksia elinkeinoministerin n a t s i mielisistä viesteistä. Tämä hallitus on parasta viihdettä pitkiin aikoihin. Popparit on valmiina.
Mitä sirllyoli?
Vierailija kirjoitti:
Miksi Sakari Puisto muutti mieltään ja kieltäytyi?
Riikan ohjeistus
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ei halunnut pilata mainettaan sekaantumalla tähän sirkukseen. Fiksuna kaverina tietää että Perussuomalaiset on hajonnut vähintään kahteen osaa vuoden sisään ja saa johdettavakseen sen fiksumman puolen, jolla ei ole juurikaan ole tekemistä tämän nyt nähtävän sirkuksen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä veto, mahtaa Orpo olla pölmistynut. Wille on terävä kaveri, onkohan tulevaisuudessa PS uusi pj. Purra on kyllä äijä.
olipa jotenkin harvinaisen paljon myötähäpeää aiheuttava kommentti
Äkkiseltään outo ja yllättävä valinta mut lienee soveltuva koulutus
tätönen 23
Vierailija kirjoitti:
Sanoi itse "osittain perhesyistä". Hänellä on ainakin yksi pieni lapsi. Ties vaikka olisi toinen tulossa tms., ei avaa enempää.
Haha, katkera eksä torppaa ministeritaipaleen 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaisi tietää, että miksi persut provosoi oman hallituksensa hallituskumppania? Kostaa "omilleen". Tuossa touhussa ei ole päätä eikä häntää.
Persut halusivat hallitukseen ja nyt sabotoivat saman hallituksen toimintaa.
Ja sitten valittaa siitä, kun itse sabotoivat omaa juttuaan.
Eikö persut vaan kykene yhteistyöhön.
Purra haluaa pääministeriksi. Voisi epäilemättä saman tien ottaa sisäministerin, ulkoministerin, oikeusministerin ja valtiovarainministerin tehtävät siihen päälle, noin ihan vaan huvikseen.
Ei onneksi tule onnistumaan mitenkään. Jos Purra alkaisi muodostamaan hallitusta niin olisi vähän hankalaa, kun kukaan ei lähtisi mukaan tollojen hallitukseen.
Nehän ponkaisisivat pystyyn oman vähemmistöhallituksensa. Ne kun ovat sitä mieltä, että yksi persu vastaa vähintään kahta toisenmielistä poliitikkoa, ehkäpä peräti kolmea. Eduskunnan äänestyksissä niillä olisi se kaksi tai kolme ääntä. Vallan komiasti kävisi sellainen hallinto heille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Presidentti nimittää ministerit pääministerin esityksestä. Mitä jos Orpo ei esitä tai presidentti ei nimitä?
Minun on vaikea nähdä Saulia nimittämässä tätä ministeriä.
Ja sen piti tapahtua huomenna? Menee Saleltakin yöunet.
Kiitos tästä:) Aina kun persuja syytetään nasuiksi, niin tiedätte kehen mä viittaan SDP:ssä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoi itse "osittain perhesyistä". Hänellä on ainakin yksi pieni lapsi. Ties vaikka olisi toinen tulossa tms., ei avaa enempää.
Eli ei halua hallitukseen noiden sekopäiden joukkoon. Edes yksi järkevä ihminen siinä porukassa.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tästä:) Aina kun persuja syytetään nasuiksi, niin tiedätte kehen mä viittaan SDP:ssä
Ja sillä on väliä kenelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ei halunnut pilata mainettaan sekaantumalla tähän sirkukseen. Fiksuna kaverina tietää että Perussuomalaiset on hajonnut vähintään kahteen osaa vuoden sisään ja saa johdettavakseen sen fiksumman puolen, jolla ei ole juurikaan ole tekemistä tämän nyt nähtävän sirkuksen kanssa.
Perussuomalaisethan jakautuu jatkuvalla syötöllä muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä tällaista pääosin faktapohjaista kommenttia alapeukutetaan? Ihan itse on sanonut, että osin perhesyyt vaikuttavat, ja se on faktaa, että hänellä on ainakin yksi pieni lapsi. Vaikka Marinia kiinnosti ministeriys tuollaisessa elämäntilanteessa, niin ihmiset eivät ole samanlaisia.
riittääkö suomen velat näiden ministerien elättämiseen vielä?