Kumpi näistä on komeampi?
Kumpi näistä näyttelijöitä on komeampi? Emme pääse kavereiden kanssa yhteisymmärrykseen. Plussaa olisi vielä jos perustelisitte!
Kommentit (121)
Ensimmäisessä jotakin charmia :) Harmi ettei mammat arvosta feminiinisiä piirteitä miehissä..
Molemmat ihan hyvännäköisiä ja molemmat ovat mielestäni aika samalla tasolla, vaikka kumpikaan ei ole minun makuuni. Tasolla 1-10 ensimmäinen on ehkä 6 ja toinen ehkä 7.
Onko kumpikin yli 185cm?
N22 162/97
Chris pine, tietenkin. Olen nähnyt livenä kerran ja halannutkin, tuoksui hyvältä. Siitä alkoi minun fanitus 😄
Ekalla on kyllä ihanat kiharat joten valkkaisin hänet.
Miksi ihmeessä linkkasit noin paskalaatuisia kuvia?
Mahdotonta valita. Yhtä kauheita molemmat, en lähtisi kummankaan kanssa treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pine on ihan komea tossa kuvassa vaan liia meikatun näköinen. Omaan makuun on Ralph Fiennes.
Fiennes on komea ja hyvä näyttelijä mutta aina ollut liian aran ja ujon oloinen. Ei miehekäs. Näistä kahdesta ehdottomasti toi kuva 2.
Ai, minä taas tykkään Fiennesistä just sen takia ettei ole mikään turhan nauraja eikä vedä mitään roolia haastatteluissa.
Onko tosta ekasta laittaa parempia kuvia.
https://i.pinimg.com/originals/4a/09/78/4a0978995979110a3143040022eb36b…
https://cdn-media.backstage.com/files/media/edit/image/41598/original.j…
Onhan tolla suorastaan hurmaava hymy! Musta tää eka on komeampi.
Vierailija kirjoitti:
Kiva kuulla välillä hyvää kommenttia kiharoista
t. kolmekymppinen mies, joka koko elämänsä hävennyt luonnonkiharoitaan. Pitäiskö kasvattaa hiukset takaisin?
Vierailija kirjoitti:
hitto mikä boomer
Kuvat ei ole suoraan verrannolliset. Pidän enemmän ekasta ulkönön puolesta, mutta kuva on jotenkin epämiellyttävä. Sitten taas se joka on ap:n "oikea vastaus" että voi uhriutua ja ulista lisää, hymyilee.
Mukavan kannustavia kommentteja täällä ekan kuvan miestä kohtaan. Mukavaa nähdä, kuinka naisten mielestä vähän hoikempi mies on "oudonnäköinen" ja "pikku poika". Miehiäkö kohtaan ei siis kohdistu ulkonäköpaineita? Juupa juu! Tiesittekö, että tuota tokan miehen vartalolla ei vain synnytä? Nainen voi syntyä hoikaksi tai muodokkaaksi, miehen pitää aina tehdä töitä hyvän kropan eteen.
Vierailija kirjoitti:
Molemmat liian poikamaisia.
Ootko ihan sokea?
No tuon ekan miehen pukinparta on ihan kamala, jollakin klassisemmalla "parin päivän sänki"-tyylillä voisi toimiakkin.
Toka ei miellytä omaa silmää yhtään, liian treenattu ja laatikkomainen.
Jos eka tekisi jotakin kulmakarvoilleen ensin niin voisin miettiä uudestaan..