Kumpi näistä on komeampi?
Kumpi näistä näyttelijöitä on komeampi? Emme pääse kavereiden kanssa yhteisymmärrykseen. Plussaa olisi vielä jos perustelisitte!
Kommentit (121)
Vierailija kirjoitti:
Mukavan kannustavia kommentteja täällä ekan kuvan miestä kohtaan. Mukavaa nähdä, kuinka naisten mielestä vähän hoikempi mies on "oudonnäköinen" ja "pikku poika". Miehiäkö kohtaan ei siis kohdistu ulkonäköpaineita? Juupa juu! Tiesittekö, että tuota tokan miehen vartalolla ei vain synnytä? Nainen voi syntyä hoikaksi tai muodokkaaksi, miehen pitää aina tehdä töitä hyvän kropan eteen.
Kun pariutumiskykyinen mies lukee ketjun hän ilahtuu että jes, osa naisista, tykkää hänen tyypistään ja lähtee etsimään sellaista naista. Kun pariutumiskyvytön mies lukee ketjun, hän näkee vain omaa tyyppiään haukkuvat viestit ja päättää ettei lähde ulos asunnostaan, koska 100% naisista ei pidä hänen tyypistään.
Vierailija kirjoitti:
Eka oli paremman näköinen, joskaan kumpikaan ei edusta omaa miesmakuani. Tykkään suomalaisen näköisistä miehistä, nuo liian amerikkalaisen oloisia.
Eka on irlantilainen, joskin ymmärrän pointin. Suomalaiset miehet on se juttu!
Ensimmäinen kirjoittaa runoja poikaystävälleen, toinen taitaa olla joku näyttelijä.
Kumpikaan ei viehätä minua.
N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukavan kannustavia kommentteja täällä ekan kuvan miestä kohtaan. Mukavaa nähdä, kuinka naisten mielestä vähän hoikempi mies on "oudonnäköinen" ja "pikku poika". Miehiäkö kohtaan ei siis kohdistu ulkonäköpaineita? Juupa juu! Tiesittekö, että tuota tokan miehen vartalolla ei vain synnytä? Nainen voi syntyä hoikaksi tai muodokkaaksi, miehen pitää aina tehdä töitä hyvän kropan eteen.
Kun pariutumiskykyinen mies lukee ketjun hän ilahtuu että jes, osa naisista, tykkää hänen tyypistään ja lähtee etsimään sellaista naista. Kun pariutumiskyvytön mies lukee ketjun, hän näkee vain omaa tyyppiään haukkuvat viestit ja päättää ettei lähde ulos asunnostaan, koska 100% naisista ei pidä hänen tyypistään.
👌🏻 Juu, eli miesten ulkonäköpaineille ei voi tehdä mitään koska se on vaan uhriutumista mut naiset saa ulista ja levittää sanomaa naisten kehopositiivisuudesta, asia selvä
Eka on liian kaunis minulle. Jäisin kakkoseksi 😄 Toka olisi sopivampi match mulle.
Siihen en ota kantaa kumpi on komeampi. Molemmille löytyy varmasti ottajansa ja myös ne, jotka eivät ottaisi heitä vaikka maksettaisiin. 😅 Onneksi meitä on niin moneen junaan
Eka koska en ole koskaan tykännyt tuon toisen miehen ulkonäöstä
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen kirjoittaa runoja poikaystävälleen, toinen taitaa olla joku näyttelijä.
Kumpikaan ei viehätä minua.
N
Tyypillistä että palstamies linkittää homon ja sitten itkee kun naiset valitsee heteromiehen. Juuri niin kuin palstamies toivoo käyvän koska uhriutuminen on ja ulina on palstamiehen rakkain harrastus.
Nyt kun vähän googlettelin niin tuo ekahan on ilmeisesti hetero!? Mitä vi-! Olin ihan 100% varma, että homo! Ehkä kaappihomo?
Chris Pinestä en tykkää, liikaa kaikkialla ja näytteleekin niin puisevasti.
Miten palstamiehet onnistuu rutisemaan tästäkin? Onko tää joku palstamiesten yhteinen testi, että valitaan joku mahdollisimman neitimäinen poika ja sen rinnalla joku yleisesti pidetty ja naisten keskuudessa ihailtu mies? Ja sitten ollaan pettyneitä kun ne suositumpi, yllätys yllätys, voittaa?
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun vähän googlettelin niin tuo ekahan on ilmeisesti hetero!? Mitä vi-! Olin ihan 100% varma, että homo! Ehkä kaappihomo?
Joopa joo...
Robert Sheehan explored his sexuality "to see if there were any tinges in a gay or bisexual area".
The 33-year-old actor revealed he experimented with other men to see if he was gay or bisexual but after "a few tries", he decided it "wasnt really for me".
Tonnista veroa että peittelee tuolla selityksellä vähintään biseksuaalisuutta ja menneisyyttään miesten parissa.
Jos näistä kahdesta kuvasta pitää valia, niin valitsen tokan, oikeastaan vain siitä syystä, etten todellakaan pidä miehellä viikset+pujoparta-yhdistelmästä. Herra 2 on miehekkäämpi, mutta ei taas muuten miellytä silmääni juurikaan, joten toisenlaisilla kuvilla olisi valinta todennäköisesti ollut toisin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo...
Robert Sheehan explored his sexuality "to see if there were any tinges in a gay or bisexual area".
The 33-year-old actor revealed he experimented with other men to see if he was gay or bisexual but after "a few tries", he decided it "wasnt really for me".
Tonnista veroa että peittelee tuolla selityksellä vähintään biseksuaalisuutta ja menneisyyttään miesten parissa.
Selkee keissi. Ei jää epäilyksiin varaa.
En oikein osaa sanoa, kumpikaan ei ole mun tyyppiä. Ehkä toi toka.
ekalla ihan järkyt parta ja kulmakarvat :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo...
En usko että kukaan oikeasti hetero mies rupeaa kokeilemaan ihan vain nähdäkseen onko homo. Tuo mies on vähintään bi ja selittelee muuta että pystyy pitämään roolituksensa ja työtilaisuudet laajempana. Mikä on ihan ymmärrettävää sinänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo...
En usko että kukaan oikeasti hetero mies rupeaa kokeilemaan ihan vain nähdäkseen onko homo. Tuo mies on vähintään bi ja selittelee muuta että pystyy pitämään roolituksensa ja työtilaisuudet laajempana. Mikä on ihan ymmärrettävää sinänsä.
Niin? Olen samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo...
OK.
-100% Heteromies, jolla on myös kokeiluja takana nuoruudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo...
Häh, mitä tää tarkoittaa? Osaisko joku tiivistää suomeksi? Sain tästä sellasen käsityksen, että hän ei ole homo?
Eka oli paremman näköinen, joskaan kumpikaan ei edusta omaa miesmakuani. Tykkään suomalaisen näköisistä miehistä, nuo liian amerikkalaisen oloisia.