Kumpi näistä on komeampi?
Kumpi näistä näyttelijöitä on komeampi? Emme pääse kavereiden kanssa yhteisymmärrykseen. Plussaa olisi vielä jos perustelisitte!
Kommentit (121)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä keskivertoa vaatimattomamman näköisiä miehiä tässä.
Siis ei herranjumala.. jos nuo ovat keskivertoa huonompia niin on naisilla kyllä ihan epärealistiset odotukset.. mulla ei ole siis näköjään mitään saumaa markkinoilla.. kiva tietää.. et pitäis olla parempi ku chris pine vissiin sit.. ja sekää ei oo iso juttu ku onhan chris pine nyt keskivertoa huonompi..
Älä nyt hyvä mies hermostu! Jokaisella on makunsa.
mut mietippä säki nyt jos tehtäis samanlainen ketju naisista.. tulis hirvee feministihulabaloo ku eihä naisnäyttelijöitä saa arvostella ja kaikki naisvartalot on rikkaus.. vaan ei miehillä nih.. pitää olla parempi ku hollywoodjulkkis.. niin..
Ei minua haittaa. Kyllähän sen jokainen näkee nätin tai komean mikä mielyttää silmää. Ihan kuin vaikka tunnistaa kauniin musiikin. Elämän tosiasioita. Onko sinua nyt joku haukkunut rumaksi vai mistä kiikastaa?
no ei ole suoraan sanottu rumaksi.. mutta naiset tuijottelee tosi paljon mm ratikassa eikä aina hyvällä tavalla..jotenkin ujo olin nuorempana niin jäi suhteet kokematta..sittemmin on vaan haukuttu kun ei ole mitään kokemusta eikä kukaan ole jaksanut ryhtyä suhteeseen kokemattoman miehen kanssa.. menee myös usko naisiin päivä päivältä enenmmän juurikin tämän palstan takia.. ollaan miehille niin ilkeitä ja arvostellaan miehiä, haukutaan ja sätitään jatkuvasti.. miesten pitää tehdä sitä ja tätä ja olla sitä sun tätä.. naisilla on niin paljon helpomnpaa tässä yhteiskunnassa.. mut pointti oli se kun tota chris pinee nyt mollataan vaik se on tosi komea mies nii tulee vähän sellanen olo että eikö mikään riitä naisille?..
No voi sinua. Ehkei kannata vertailla itseään Hollywood julkkiksiin joilla on miljoona omaisuus. Elävät ihan eri maailmassa kun me tavikset.
Ensimmäinen on kyllä aika kuvottava. Tulee tuosta jopa vähän sellaisia kylmiä incel-väreitä. Toinen on melko ok, about keskiverto. Ei tulisi kauppoja senkään kanssa. Kasvojen täytyy näyttää miellyttäviltä.
Ihmeellinen maku sinulla ja kavereillasi.
Ei kumpikaan. Pelle ja babyface.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä keskivertoa vaatimattomamman näköisiä miehiä tässä.
Siis ei herranjumala.. jos nuo ovat keskivertoa huonompia niin on naisilla kyllä ihan epärealistiset odotukset.. mulla ei ole siis näköjään mitään saumaa markkinoilla.. kiva tietää.. et pitäis olla parempi ku chris pine vissiin sit.. ja sekää ei oo iso juttu ku onhan chris pine nyt keskivertoa huonompi..
Jokaisella ostosreissulla lähimmässä Prismassa näkee komeampia. Aika usein riittää piipahdus tuohon vieressä olevaan pikkuiseen K-marketiin jo.
Alemman tiiän että on chris pine mutta kuka tuo ylempänä oleva on?
Toinen on kuin rotta ja toinen niin kuin minä.............enkä ole koskaan itseäni komeana pitänyt.
Vierailija kirjoitti:
Alemman tiiän että on chris pine mutta kuka tuo ylempänä oleva on?
Robert Sheehan
Helppoa. Chris Pine tietysti. Minulla on hänestä niin herkullinen coverkuva eräästä lehdestä leikattuna kun hänet valittiin miestentuoksu Armani Coden kansikuvapojaksi, säilytän sitä kalenterini välissä ja välillä otan sen aina esille ja katson, miltä miehen kuuluukin näyttää. Välillä kun aviomieheni alkaa sättimään tai leikkimään kingiä, läväytän Chrisin kuvan hänen aamukahvikuppinsa ääreen ja käsken pitää turvan kiinni ja ottaa mallia, miltä tosimies näyttää. Siihen loppui erimielisyydet hänenkin osalta, että miltäs sen miehen kuuluikaan näyttää.
naiset elävät pidempää ja terveempinä.. sxxeksiä saa milloin tahansa lähes keneltä tahansa.. jopa vähän pulleana tai rumanakin..Terveydenhuolto keskittynyt palvelemaan naisia.. ja koulu myös.. työpaikan haku ja saanti helpompaa.. ja raskauden uhka ei vaikuta mihinkään enää.. tienaavat enemmän €/h vaikka tuottavuus huonompi kuin miehillä keskimäärin.. ei ole armeijaa / pakkotyötä vankilan uhalla..nainen saa aina lapsen.. naiset ei kohtaa väkivaltaa kaikissa sen muodoissa niin paljon kuin miehet... voi aina elättää ittensä helposti myymällä kuvia.. ja miehenä se että näytät chris pinetlä ei riitä..