Kumpi näistä on komeampi?
Kumpi näistä näyttelijöitä on komeampi? Emme pääse kavereiden kanssa yhteisymmärrykseen. Plussaa olisi vielä jos perustelisitte!
Kommentit (121)
Vierailija kirjoitti:
Hienoa huomata miten monipuolinen naisten miesmaku on ja että tasoteoria ei ole totta.
Mikä tasoteoria?? Tossa on vain kaksi kuvaa ja sinä alat inttämään että kun se vähän naisellisemman näköinen ei naisia hetkauta niin tasoteoria toimii. Jos olisit laittanut 20 eri näköistä niin olisi ollut toisenlainen tulos.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä keskivertoa vaatimattomamman näköisiä miehiä tässä.
Siis ei herranjumala.. jos nuo ovat keskivertoa huonompia niin on naisilla kyllä ihan epärealistiset odotukset.. mulla ei ole siis näköjään mitään saumaa markkinoilla.. kiva tietää.. et pitäis olla parempi ku chris pine vissiin sit.. ja sekää ei oo iso juttu ku onhan chris pine nyt keskivertoa huonompi..
Vierailija kirjoitti:
Pine on ihan komea tossa kuvassa vaan liia meikatun näköinen. Omaan makuun on Ralph Fiennes.
Fiennes on komea ja hyvä näyttelijä mutta aina ollut liian aran ja ujon oloinen. Ei miehekäs. Näistä kahdesta ehdottomasti toi kuva 2.
Älkää nyt ihmiset jaksako kommentoida mitään turhaa kuten "ei ole mun makuun, molemmat huonoja yms.." koska aloittaja pyysi ainoastaan kertomaan, kumpi NOISTA miehistä on komeampi. Makuja on monenlaisia eikä nuo kumpikaan viehätä minunkaan silmää, mutta tekeekö se noista miehistä rumia? Ei. Vaikka eivät ole minun tyyppiäni ollenkaan voin silti ymmärtää, miksi he yleisten standardien mukaan komeita. Valot päälle!!!
Vastaus kysymykseen: toka on mun mielestä komeampi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ei herranjumala.. jos nuo ovat keskivertoa huonompia niin on naisilla kyllä ihan epärealistiset odotukset.. mulla ei ole siis näköjään mitään saumaa markkinoilla.. kiva tietää.. et pitäis olla parempi ku chris pine vissiin sit.. ja sekää ei oo iso juttu ku onhan chris pine nyt keskivertoa huonompi..
Älä nyt hyvä mies hermostu! Jokaisella on makunsa.
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt ihmiset jaksako kommentoida mitään turhaa kuten "ei ole mun makuun, molemmat huonoja yms.." koska aloittaja pyysi ainoastaan kertomaan, kumpi NOISTA miehistä on komeampi. Makuja on monenlaisia eikä nuo kumpikaan viehätä minunkaan silmää, mutta tekeekö se noista miehistä rumia? Ei. Vaikka eivät ole minun tyyppiäni ollenkaan voin silti ymmärtää, miksi he yleisten standardien mukaan komeita. Valot päälle!!!
No onhan toi eka nyt ihan kamala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mut mietippä säki nyt jos tehtäis samanlainen ketju naisista.. tulis hirvee feministihulabaloo ku eihä naisnäyttelijöitä saa arvostella ja kaikki naisvartalot on rikkaus.. vaan ei miehillä nih.. pitää olla parempi ku hollywoodjulkkis.. niin..
Toinen on komeampi, ekasta tulee mieleen ehkä enemmän mieleen mitä vuosisatoja sitten pidettiin komeana, esim tuo Michelangelon Daavid-veistos
Vierailija kirjoitti:
Toinen on komeampi, ekasta tulee mieleen ehkä enemmän mieleen mitä vuosisatoja sitten pidettiin komeana, esim tuo Michelangelon Daavid-veistos
totta tää.. mäkin näytän enemmän tolta patsaalta.. on sanottu monesti että on hieno nenä ja isot silmät.. et ennen muinoin oisin kelvannu hyvin kaikille kreikkalaisneidoille.. mut ei enää kun pitää olla hollywoodista ylöspain.. naisetko ylimielistynyt vai mikä juttu..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan toi eka nyt ihan kamala.
Minun mielestäni eka on paremman nälöinen kuin toka paitsi että hiukset ei nyt kovin kivat ole. Oikeasti kumpikaan ei isommin miellytä. Mutta toka on jopa luotaantyöntävän näköinen (mutta joo, ymmärrän, että moni tykkää).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa huomata miten monipuolinen naisten miesmaku on ja että tasoteoria ei ole totta.
Mikä tasoteoria?? Tossa on vain kaksi kuvaa ja sinä alat inttämään että kun se vähän naisellisemman näköinen ei naisia hetkauta niin tasoteoria toimii. Jos olisit laittanut 20 eri näköistä niin olisi ollut toisenlainen tulos.
Googlasin lisää kuvia. Hyvin naiselliseta näyttää toi tokakin polkkatukalla. Ei ole kumpikaan makuuni.
No toi toka, ihan vaan kasvojen komeuden perusteella. Ekalla oli liian kapeat kasvot, ja hän myös muistuttaa liikaa mun veljeäni.
Mutta toi toka on mun makuun liian iso/treenattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pine on ihan komea tossa kuvassa vaan liia meikatun näköinen. Omaan makuun on Ralph Fiennes.
Fiennes on komea ja hyvä näyttelijä mutta aina ollut liian aran ja ujon oloinen. Ei miehekäs. Näistä kahdesta ehdottomasti toi kuva 2.
Ai, minä taas tykkään Fiennesistä just sen takia ettei ole mikään turhan nauraja eikä vedä mitään roolia haastatteluissa.
Onko tosta ekasta laittaa parempia kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, minä taas tykkään Fiennesistä just sen takia ettei ole mikään turhan nauraja eikä vedä mitään roolia haastatteluissa.
https://i.pinimg.com/originals/4a/09/78/4a0978995979110a3143040022eb36b…
https://cdn-media.backstage.com/files/media/edit/image/41598/original.j…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mut mietippä säki nyt jos tehtäis samanlainen ketju naisista.. tulis hirvee feministihulabaloo ku eihä naisnäyttelijöitä saa arvostella ja kaikki naisvartalot on rikkaus.. vaan ei miehillä nih.. pitää olla parempi ku hollywoodjulkkis.. niin..
Ei minua haittaa. Kyllähän sen jokainen näkee nätin tai komean mikä mielyttää silmää. Ihan kuin vaikka tunnistaa kauniin musiikin. Elämän tosiasioita. Onko sinua nyt joku haukkunut rumaksi vai mistä kiikastaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://i.pinimg.com/originals/4a/09/78/4a0978995979110a3143040022eb36b…
https://cdn-media.backstage.com/files/media/edit/image/41598/original.j…
Joo EI! Ei,ei,ei..
Onko toi oikeasti sinun makuun?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minua haittaa. Kyllähän sen jokainen näkee nätin tai komean mikä mielyttää silmää. Ihan kuin vaikka tunnistaa kauniin musiikin. Elämän tosiasioita. Onko sinua nyt joku haukkunut rumaksi vai mistä kiikastaa?
no ei ole suoraan sanottu rumaksi.. mutta naiset tuijottelee tosi paljon mm ratikassa eikä aina hyvällä tavalla..jotenkin ujo olin nuorempana niin jäi suhteet kokematta..sittemmin on vaan haukuttu kun ei ole mitään kokemusta eikä kukaan ole jaksanut ryhtyä suhteeseen kokemattoman miehen kanssa.. menee myös usko naisiin päivä päivältä enenmmän juurikin tämän palstan takia.. ollaan miehille niin ilkeitä ja arvostellaan miehiä, haukutaan ja sätitään jatkuvasti.. miesten pitää tehdä sitä ja tätä ja olla sitä sun tätä.. naisilla on niin paljon helpomnpaa tässä yhteiskunnassa.. mut pointti oli se kun tota chris pinee nyt mollataan vaik se on tosi komea mies nii tulee vähän sellanen olo että eikö mikään riitä naisille?..
Ei kumpikaan :D