Siis onko tuo Anna Liljeroos ihan tosissaan? Lihavien vertaistukiryhmä lähes 400 €!!
Anna Liljeroos on perustanut lihavien vertaistukiryhmän, jonka hinta on 372 € sisältäen 6 verkkotapaamista! Mitä ajatuksia herättää? Ei kai tuollaiseen humpuukiin kukaan lähde mukaan?
Kommentit (788)
Vierailija wrote:
Olikohan teatterissakin eväät mukana?
Patukkaa kassi täynnä!
Näyttää käyvän aika usein ulkona syömässä.
Tuotteet
kcm
ISO OMENA
Hae kaupan valikoimasta
Kaupan tiedot
Tuotteet
Urheiluvalmisteet
Barebells Soft Bar Berry Licorice on lakritsan, vadelman ja maitosuklaan makuinen proteiinipatukka. Patukka sisältää 16 grammaa proteiinia ilman lisättyä sokeria, aivan kuten kaikki muutkin Barebells soft-patukat. Herkullinen proteiinipatukka niille, jotka treenaavat, haluavat pienen välipalan aterioiden välissä tai vain kaipaavat pientä herkkua.
Tuotetiedot
Ainesosat
Makeutusaineet (maltitoli, ksylitoli, sukraloosi), MAITOPROTEIINI, kollageenihydrolysaatti, kosteudensäilyttäjä (glyseroli), täyteaine (polydekstroosi), kaakaovoi, TÄYSMAITOJAUHE, kaakaomassa, soijaöljy, SOIJAPROTEIINI, vähärasvainen kaakao, suola, aromit, emulgointiaine (SOIJALESITIINI), lakritsinjuuriuute (0,1%), väriaineet (kasviperäinen lääkehiili, karmiini), happo (sitruunahappo).
Allergeenit
Sisältää
Maito
Soijapavut
Saattaa sisältää
Maapähkinä
Pähkinät
Seesaminsiemenet
Gluteenia sisältävät viljat ja -tuotteet
Muna
Kaura
Vehnä
Suosittelemme tarkistamaan tuotteen allergeenitiedot aina myös tuotteen pakkauksesta.
E-koodit
E422
Glyseroli
E967
Ksylitoli
E1200
Polydekstroosi
E955
Sukraloosi
E322
Lesitiinit
E965
Maltitoli
E120
Karmiinit, kokkiniili,karmiinihappo
E153
(Kasviperäinen)lääkehiili, kasvihiili
E330
Sitruunahappo
Tällaista syö.
Autolla liikuntaharrastukseen meno ei ole "arkiliikuntaa".
Vierailija wrote:
Tuotteet
kcm
ISO OMENA
Hae kaupan valikoimasta
Kaupan tiedot
Tuotteet
Urheiluvalmisteet
Barebells Soft Bar Berry Licorice on lakritsan, vadelman ja maitosuklaan makuinen proteiinipatukka. Patukka sisältää 16 grammaa proteiinia ilman lisättyä sokeria, aivan kuten kaikki muutkin Barebells soft-patukat. Herkullinen proteiinipatukka niille, jotka treenaavat, haluavat pienen välipalan aterioiden välissä tai vain kaipaavat pientä herkkua.
Tuotetiedot
Ainesosat
Makeutusaineet (maltitoli, ksylitoli, sukraloosi), MAITOPROTEIINI, kollageenihydrolysaatti, kosteudensäilyttäjä (glyseroli), täyteaine (polydekstroosi), kaakaovoi, TÄYSMAITOJAUHE, kaakaomassa, soijaöljy, SOIJAPROTEIINI, vähärasvainen kaakao, suola, aromit, emulgointiaine (SOIJALESITIINI), lakritsinjuuriuute (0,1%), väriaineet (kasvip
Miksi tällainen kuuluu "terveelliseen" elämäntapaan?
Ravintosisältö 100 g:sta
Energia 1491 kJ / 358 kcal
Rasva 15 g
josta tyydyttynyttä 7,9 g
Hiilihydraatit 36 g
josta sokereita 3,6 g
Ravintokuitu 6,5 g
Proteiini 29 g
Suola 0,84 g
On ihailtavan taitava pummaamaan sponsoroituja lomia yms. Nyt risteilyllä.
Sipsi- ja popcorn-pöntöt taas pöydällä.
Aina löytyy tekosyitä syömiselle.
Vierailija wrote:
Aina löytyy tekosyitä syömiselle.
Nälkä - mikä ihana tekosyy!
Vierailija wrote:
Sipsi- ja popcorn-pöntöt taas pöydällä.
Ja buffetista nakkeja
Itse olisin nähnyt Annan leikkauksen jälkeen syövän normaalia kotiruokaa pienillä annoksilla ja nyt hän syytää napaansa paljon teollista paskaa. On toki laihtunut paljon, mutta onko tervettä? Mun kollegat tekee töitä lihavuuskeikattujen kanssa ja Annan syönnit on kyllä aikamoista. Jokainen tietty tyylillään!
Kaikki rasva kehossa on kertynyt keski- ja ylävartaloon. Ei voi olla tervettä, vaikka normaalipaino lähestyy.
Vierailija wrote:
Kaikki rasva kehossa on kertynyt keski- ja ylävartaloon. Ei voi olla tervettä, vaikka normaalipaino lähestyy.
Huutista, kun maha on isompi kuin takapuoli.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Huutista, kun maha on isompi kuin takapuoli.
Itse olen nyt n. 5kg kevyempi kuin Anna, ja myös n. 5cm lyhyempi. Mulla on päinvastainen vartalomalli, vyötärö hoikka ja kaikki paino takapuolessa ja reisissä.
Vierailija wrote:
Itse olisin nähnyt Annan leikkauksen jälkeen syövän normaalia kotiruokaa pienillä annoksilla ja nyt hän syytää napaansa paljon teollista paskaa. On toki laihtunut paljon, mutta onko tervettä? Mun kollegat tekee töitä lihavuuskeikattujen kanssa ja Annan syönnit on kyllä aikamoista. Jokainen tietty tyylillään!
Mitä kollegat sanovat?
Inspiroiva roolimalli siitä, miten EN halua syödä ja elää. Olen tämän ketjun avulla päässyt kokonaan eroon proteiinivanukkaista! Näen silmissäni vain moskaa ja roikkuvan mahan.
Vierailija wrote:
Näyttää käyvän aika usein ulkona syömässä.
Eikä mitään kevyttä ruokaa, vaan nugetteja, leivitettyjä ruokia, kevätrullia, kebakoita, nakkeja noutopöydistä.
Olikohan teatterissakin eväät mukana?