Itse sain 6kk kestävän "Long covidin" rokotteesta, onneksi vihdoinkin se tunnustetaan.
Oli kaikki flunssan oireet, aivosumut, väsymykset ja kaikki. Oireet alkoivat heti 2. rikotteen jälkeen ja koronatestit näytti negatiivista. Kävin lääkärissäkin oireiden vuoksi, mutta ei heitä kiinnostanut. Onneksi oireet lopulta katosi tai ainakaan en ole nyt vuoteen mitään huomannut. Minusta kaikki meni pieleen koronan hoidon osalta ja virheet pitäisi rehellisesti myöntää ja ottaa niistä oppia, jotta seuraavalla kerralla niihin ei enää sorruta.
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/117abfe1-150b-47cb-957c-fee15…
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en koskaan nähnyt tarpeelliseksi edes ottaa niitä, näin alusta alkaen miten media liioitteli kaiken ja vääristeli asioita, missään ei ollut mitään logiikkaa. En tajua miten jotkut meni siihen vedätykseen.
Puhut nyt rokotteesta joka oikeasti pelasti miljoonia. Mutta tottakai Maija Meikäläinen Suomesta näki kaiken läpi.
Hyvä jos pelasti.
Minäkään en kokenut tarpeelliseksi testata sen rokotuksen toimivuutta ja tyytyväinen olen tähän päätökseen ollut.
Eri
Ei ollut tarpeellistakaan, jos olet nuori ja terve. Tosin niitäkin kuoli koronaan.
Sain toisen rokotuskerran jälkeen todella kivuliaan vyöruusun, joka mun ikäisillä on muuten tosi harvinainen.
N27
Minäkin sain rokotteesta sydänoireita, siis aivan hirvittävän pitkiä ja kamalia rytmihäiriöitä ja kipuja joita lääkärillä tutkittiin. Välillä tuntui, että taju lähtee kun oikein tykytteli. Mitään ns. vikaa ei löytynyt vaikka tutkittiin tietenkin itse sydän ja verikokein sitten kaikki muu sykkeeseen vaikuttava. Lääkäri oli sitä mieltä, ettei rokote vaikuta varsinkaan nuorella näin vaikka sydänlihastulehduksiakin osalle rokotteista tuli :D
Aina on asetelma hyödyn ja haitan suhteesta. Ja usein kansan ja yksikön hyödyn ja haitan suhteesta.
Ja usein pitää olla tutkimustulosta, ennen kuin jotain asioita voidaan tuoda julkisuuteen. "Nyt vihdoin asia uskotaan". Tarkoittaa "nyt asiasta vihdoin on tutkimustulosta". Se on alun perin otettu vakavasti, koska sitä on alettu tutkimaan. Jos sitä sitä olisi pidetty ihmisten hysteerisyytenä, ei tutkimuksia olisi tehty.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät, ettei se johtunut oireettomana sairastetusta koronasta?
T.tutkija
Mistä vedät oletuksen, että kaikki johtuisi vain aina sairastetusta koronasta?
T: Toinen tutkija
Vierailija kirjoitti:
Minäkin sain rokotteesta sydänoireita, siis aivan hirvittävän pitkiä ja kamalia rytmihäiriöitä ja kipuja joita lääkärillä tutkittiin. Välillä tuntui, että taju lähtee kun oikein tykytteli. Mitään ns. vikaa ei löytynyt vaikka tutkittiin tietenkin itse sydän ja verikokein sitten kaikki muu sykkeeseen vaikuttava. Lääkäri oli sitä mieltä, ettei rokote vaikuta varsinkaan nuorella näin vaikka sydänlihastulehduksiakin osalle rokotteista tuli :D
Nuorten miesten riski sydänlihastulehsukseen kyllä tunnettiin.
Ja käsitin että tuossa tutkittiin ja suljettiin se pois. Luultavasti on tultu siihen tulokseen, että tykytys on stressistä tms.eikä fyysinen ongelma. Mitä muuta heidän olisi pitänyt tutkia? Tai sanoa? "Jotkut saa rokotteesta sydänlihastulehduksen, mutta sinulla on nyt jokunmuu syy".
Vierailija kirjoitti:
Minulla kasvoi penis 1.5 cm
Voi pieni, sinua on huijattu. Se ei liity rokotukseen. Se on erektio. Ole ylpeä viidestä sentistäsi!
Äläkä säikähdä, 3,5cm voi pärähtää uudelleen 1,5cm bonuksella. Oikeasti, ei siihen rokotetta tarvita.
Koronarokotusten laajuuden takia tutkimuksesta on huomattavaa hyötyä mm syöpätutkimukselle. bbc
Vierailija kirjoitti:
Sain toisen rokotuskerran jälkeen todella kivuliaan vyöruusun, joka mun ikäisillä on muuten tosi harvinainen.
N27
Vyöruusu puhkeaa, kun elimistö on stressistä. Joillakin herkästi ja toisilla ei koskaan .Itselleni puhkesi synnytyksen jälkeen.
Vyöruusua aiheuttavan viruksen olet saanut aikaisemmin, vaikka tauti puhkesi rokotuksen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
"Kyseessä on hyvin harvinainen sairaus. Long vaxia on havaittu paljon vähemmän kuin pitkittynyttä koronaa, joka alkaa koronainfektion sairastamisella."
Toiseksi tai 3.yleisin sivuvaikutus rokotteesta on......yllätys yllätys....KORONAVIRUS!!
Tämä ilmeni pfizerin omista tutkimuksista. Salattiin.
Vierailija kirjoitti:
Juu paljon tulee haittoja ilmi.... Lampaat ei tosin näitä väitteitä niele koska he eivät voi myöntää olleensa väärässä näiden juttujen suhteen
Ai lammaspaimenkin on hengissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en koskaan nähnyt tarpeelliseksi edes ottaa niitä, näin alusta alkaen miten media liioitteli kaiken ja vääristeli asioita, missään ei ollut mitään logiikkaa. En tajua miten jotkut meni siihen vedätykseen.
Puhut nyt rokotteesta joka oikeasti pelasti miljoonia. Mutta tottakai Maija Meikäläinen Suomesta näki kaiken läpi.
Hyvä jos pelasti.
Minäkään en kokenut tarpeelliseksi testata sen rokotuksen toimivuutta ja tyytyväinen olen tähän päätökseen ollut.
Eri
Ja niillä miljoonilla ei ole paljon merkitystä, koska jokaikinen miettii itseään. Niin rokotetut ja rokottautumattomat. Jokainen saa valita itse minkä kokee itselleen parhaaksi ja se on hyvä juttu.
Vierailija kirjoitti:
Rokotteet eivät ole koskaan täysin turvallisia. Ne aiheuttavat jokseenkin saman reaktion kuin itse tauti. Vaikea ennakoida miten kenenkin immuunisysteemi ja keho reagoi mihinkin rokotteeseen. Tämän takia rokottautuminen pitää olla vastaisuudessakin vapaaehtoista. Sairasta, että hoitohenkilökunnalla on pakkorokottautuminen.
Vanhan mallin rokotteet toimivat näin, kuten esim. se Astra-Zeneca jonka antaminen lopetettiin Suomessakin varsin nopeasti. Jostain syystä esim. Ossi Tiihonen silti fanittaa mieluummin näitä vanhan mallin paskoja rokotteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kyseessä on hyvin harvinainen sairaus. Long vaxia on havaittu paljon vähemmän kuin pitkittynyttä koronaa, joka alkaa koronainfektion sairastamisella."
Toiseksi tai 3.yleisin sivuvaikutus rokotteesta on......yllätys yllätys....KORONAVIRUS!!
Tämä ilmeni pfizerin omista tutkimuksista. Salattiin.
Ja paskat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja käsitin että tuossa tutkittiin ja suljettiin se pois. Luultavasti on tultu siihen tulokseen, että tykytys on stressistä tms.eikä fyysinen ongelma. Mitä muuta heidän olisi pitänyt tutkia? Tai sanoa? "Jotkut saa rokotteesta sydänlihastulehduksen, mutta sinulla on nyt jokunmuu syy".
Rokotteesta voi saada allergisen reaktion. Sydänlihstulehdus tuli myös muille kuin nuorille miehille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi ottaa sydänultra. Minultakaan ei katsottu sitä vaikeista sydänoireista huolimatta. No lepäsin useamman kuukauden ja hoidin itseäni tavallista suuremmalla annoksella kortisonia. Onneksi löytyi omasta lääkerepertuaarista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokotteet eivät ole koskaan täysin turvallisia. Ne aiheuttavat jokseenkin saman reaktion kuin itse tauti. Vaikea ennakoida miten kenenkin immuunisysteemi ja keho reagoi mihinkin rokotteeseen. Tämän takia rokottautuminen pitää olla vastaisuudessakin vapaaehtoista. Sairasta, että hoitohenkilökunnalla on pakkorokottautuminen.
Vanhan mallin rokotteet toimivat näin, kuten esim. se Astra-Zeneca jonka antaminen lopetettiin Suomessakin varsin nopeasti. Jostain syystä esim. Ossi Tiihonen silti fanittaa mieluummin näitä vanhan mallin paskoja rokotteita.
En kirjoittanut, että rokotteesta saa itse virusta, vaan että se aiheuttaa samankaltaisen immunologisen reaktion ja sitä myötä joillain saman oireiston kuin itse tauti. Eihän se muuten olisi rokote tai ainakaan toimiva sellainen.
Rokotteen joutuminen verenkierron mukana muualle elimistöön ja neutraloimattomien piikkiproteiinien vaikutukset elimistössä on selvittämättä.
Hyvä jos pelasti.
Eri