Itse sain 6kk kestävän "Long covidin" rokotteesta, onneksi vihdoinkin se tunnustetaan.
Oli kaikki flunssan oireet, aivosumut, väsymykset ja kaikki. Oireet alkoivat heti 2. rikotteen jälkeen ja koronatestit näytti negatiivista. Kävin lääkärissäkin oireiden vuoksi, mutta ei heitä kiinnostanut. Onneksi oireet lopulta katosi tai ainakaan en ole nyt vuoteen mitään huomannut. Minusta kaikki meni pieleen koronan hoidon osalta ja virheet pitäisi rehellisesti myöntää ja ottaa niistä oppia, jotta seuraavalla kerralla niihin ei enää sorruta.
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/117abfe1-150b-47cb-957c-fee15…
Kommentit (106)
Toistan. Yksi rakas ihminen minulle oli 3 kertaa rokotettu ja kuoli koronaan.
Katso tilastoja kehitysmaissa, että kuinka moni kuoli, kun eivät saaneet rokotteita lainkaan? Onko myös esim. polio rokote, tai jäykkärokoitus turha tai muut rokotukset, jotka suojaavat lapsia? Onko mielestäsi kaikki rokotukset turhia? Kun kuulin, että nuoret eivät enää halua rokottaa pieniä lapsia, kun pelkäävät niitä haittavaikutuksia? Onko se oikein ihan kuolla se ns. "luonnollinen kuolema." Jos itse sairastut koskaan corona covid sairauteen, niin älä ihmeessä mene lääkäriin, koska niin arvostat tätä yhteiskuntaa, että ne rokotukset ovat jotain myrkkyä. Kuka nyt haluaa hoitaa jotain ihmistä, joka ei hoida itseään? Älä ikinä valita, kun sinua hoidetaan sairaalassa, kun et ottanut rokotetta? Kenenkään velvollisuus ei ole hoitaa sinua jatkossa, että kuole ihan se luonnollinen kuolema vai kuinka?
Eräs 86 - vuotias sai lopulta koronan ja joutui sairaalaan. Hän parani. Ja hän ei suostunut ottamaan yhtään ainoaa k - rokotetta. Hän ei ollut tehohoidossa.
94/95
Vastaan sivusta: minulla on kaikki mahdolliset rokotteet, otin myös sikapiikin. Mutta koronarokotetta en ottanut. Arvaa kaduttaako?
Ei kaduta
Itse en sitä saanut kolmesta rokotteesta enkä kahdesta sairastetusta koronasta.
Vierailija kirjoitti:
Noi rokotevastaset on yksinkertaisesti vaan tyhmiä!! Uskovat kaikkeen hölynpölyyn, salaliittoteorioihin ja muiden hörhöjen juttuihin, joita jaetaan netissä totena. Tunnen muutaman ja eivät todellakaan ole niitä terävimpiä kyniä penaalissa. Eikä järkipuhe auta...ei kannata, hörhöilkööt keskenään jos siitä tulevat onnelliseksi!
Tyhmiä ovat ne jotka eivät näe eikä usko mitä maailmalla tiedetään .,.Lisääntynyt kuolleisuus,nuorten ihmisten sydänkuolemat,vuosia sitten hoidetut syövät uusiutuvat,räjähtänyt syöpään sairastuminen...Ja nämä tiedot selviää ihan virallisista lähteistä eikä mistään huuhaa-sivustoilta.Ja kaikki tämä vuoden 2021 jälkeen.Joten sivistäkää itseänne.
Alkuperäinen postaaja väittää saneensa koronan rokotteesta, mikä on täysi mahdottomuus. Kun asian selittää, vääntyy asia niin että rokotettu muuttuukin joksikin mystiseksi virusmagneetiksi. Uskotteko te litteän maan vajakkipellet itse nämä omat horinanne, vai onko tämä kaikki pelkkää trollausta?!
Vttu te koronadenialistit ootte daijuja! Minä jo luulin, että saitte uuden mantran Putinin petomaisen hyökkäyksen puolustamisesta, mutta ei....
Koronadenialisti = putininisti = qanon
Tässä vaiheessa olen onnellinen että olen rokoteallerginen. En ole myöskään sairastanut koronaakaan.. Sikaflunssa oli silloin ja olin eristyksissä sairaalassa, sanoivat että sikaflunssasta on mahdollista saada immuniteetti influenssalle, kyselin usealta lääkäriltä (olen monisairas) siitä kun korona alkoi, niin sanoivat että eivät tiedä onko immuniteetti elinikäinen vai lyhyempi. Pidin ja pidän turvaväliä kuitenkin normaalistikin, pesen kädet tullessa ja mennessä enkä ole väkijoukoissa /ruuhkissa muutenkaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noi rokotevastaset on yksinkertaisesti vaan tyhmiä!! Uskovat kaikkeen hölynpölyyn, salaliittoteorioihin ja muiden hörhöjen juttuihin, joita jaetaan netissä totena. Tunnen muutaman ja eivät todellakaan ole niitä terävimpiä kyniä penaalissa. Eikä järkipuhe auta...ei kannata, hörhöilkööt keskenään jos siitä tulevat onnelliseksi!
Tyhmiä ovat ne jotka eivät näe eikä usko mitä maailmalla tiedetään .,.Lisääntynyt kuolleisuus,nuorten ihmisten sydänkuolemat,vuosia sitten hoidetut syövät uusiutuvat,räjähtänyt syöpään sairastuminen...Ja nämä tiedot selviää ihan virallisista lähteistä eikä mistään huuhaa-sivustoilta.Ja kaikki tämä vuoden 2021 jälkeen.Joten sivistäkää itseänne.
Ihmisen muisti on lyhyt, ei muista mitä oli ennen vuotta 2020, silloinkin oli vaikka mitä sydänkuolemia ja syöpiä. Nyt on kaikki rokotteen syytä.
Vierailija kirjoitti:
Alkuperäinen postaaja väittää saneensa koronan rokotteesta, mikä on täysi mahdottomuus. Kun asian selittää, vääntyy asia niin että rokotettu muuttuukin joksikin mystiseksi virusmagneetiksi. Uskotteko te litteän maan vajakkipellet itse nämä omat horinanne, vai onko tämä kaikki pelkkää trollausta?!
AP käynyt ravintoloissa ja saanut Koronan ja sitten long covid onkin rokotteen syy. Joopajoo.
Kukaan ei pysty välttämään koronavirusta JA rokotuksen oireet on lievemmät kuin koronassa.
Siinä pihvi. Rokotus vähentää oireita ja haittoja.
Niin, mutta useampi ihminen vältti long covidin ja vakavat oireet rokotteen ansiosta, joten ne olivat hyvästä.
Jokainen rokote saattaa aiheuttaa joillekin jopa kuolemaan johtavan komplikaation. Mutta suurimmalle osalle ne sitten auttavat siihen mihin ne on tarkoitettu. Niinhän tuossakin nyt kävi. Ei niissä lääkepakkauksissa turhaan ole listaa mahdollisista haittavaikutuksista vaikka esiintymisprosentti on mikronin arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen muisti on lyhyt, näitähän on ollut jo ennen vuotta -20, moni tuttukin mennyt syöpään ja sydänkuolemiakin on ollut, mikäli harrastaa kovasti urheilua niin kannattaa joskus käydä pumppu tutkimassa ja ekg ottamassa. Onhan niitä virallisia lukuja ja kaikki uskotaan mitä youtube tohtori puskee ulos.