Vasemmisto yrittää ilmeisesti kaataa hallituksen
Hallitus ei ole edes töitään ehtinyt aloittaa kun vasemmistosta (ja vasemmisto mielisistä) on jo kaivettu lapsuuskuvia myöten kaikki millä hallitus voitaisiin kaataa.
Punaisen lehdistön vasemmisto "toimittaja" (vapaa ajalla vasemmisto aktivisti) keksii päästään tarinoita hallituksen naisista eli harjoittaa suoranaista naisvihaa.
Vasemmisto ei kunnioita demokratiaa ja päästä hallitusta tekemään työtään.
Aika pelottava suuntaus.
Kommentit (128)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vassut levittävät nasseuutisia myös ulkomaiden lehtiin ja lainaavat sitten kauhistellen näitä juttuja omiin julkaisuihinsa: Katsokaa mitä maailmalla meistä puhutaan!
Lehdistön ja median vapautta, ei mitään muuta. Pitäisikö siis rajoittaa tätä vapautta niin kuin Venäjällä.
Yleensä länsimaissa on paheksuttu disinformaation levittämistä. Tässä tapauksessa disinformaatiota levitetään myös ulkomaille, jotta saataisiin myös siltä painostusta meidän sisäiseen politiikkaan.
Tarkennatko vielä, mistä disinformaatiosta puhut? Mielestäni esim persujen puheita on lainattu aika sanatarkasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vaan jos kaatuu, ennenkuin ehtivät tuhoa kylvämään. Äänestystulos oli fiasko.
Ihan tosissasi sanot nyt ihmisten äänestäneen väärin? Ihan kuin muistelisin kuulleeni sellaisestakin maasta jossa on vain yksi sallittu puolue jota äänestää.. Mikähän mahtoi olla..
Kyllä sanon. Ihmiset ei ymmärrä mitä äänestävät. Suurin osa ei nimittäin hyödy mitenkään tästä lopputuloksesta, mikä äänestyksellä aikaan saatiin.
Minä en äänestä sen perusteella että hyötyisin politiikan muutoksesta, vaan toivon muiden hyötyvän. Tällainen ajattelu on sinulle varmaankin liian vaikeaa.
Hieno aloitus - varsinkin sen jälkeen kun Orpo lausi oppositiosta heti viime hallituksen alussa.
"Me kaadetaan tämä hallitus"
Se oli sitä parempaa demokratian kunnioittamista
Vierailija kirjoitti:
Aika rohkea kellonaika tälle avaukselle. Vain vassarit kökkii himassa työttöminä ja ehtii hyökkäämään AP:n kimppuun .
Muut on töissä.
Olen vasemmistolainen (Demari) ja olen töissä enkä mankumassa niinkuin työttömät persut.
suo siell kirjoitti:
Hieno aloitus - varsinkin sen jälkeen kun Orpo lausi oppositiosta heti viime hallituksen alussa.
Merkittävin ero oli siinä että Kokoomus kohdisti kritiikkinsä tehtyyn politiikkaan, eikä siihen mitä ministerit ovat vuosia sitten tehneet tai kirjoitelleet.
Suomen vasemmisto vai venäjän vasemmisto. Trollit voi tulla Venäjältä. Haluavat samaa yhteistyötä kuin Venäjällä on Unkarin kanssa.
No totta hemmetissä yrittää. Kukapa ei tuota hallitusta yrittäisi kaataa. Välillä tuntuu, että osa hallituspuolueistakin.
Vierailija kirjoitti:
Ei vasemmiston tarvitse yrittää. Kyllä nämä tahvot tekevät sen ihan itse. En voi enää kokoomustakaan äänestää kun tuon pelleporukan kanssa lähti leikkiin.
Niin. En sitten tiedä, kumpi on pahempi. Na tsikytkökset vai epäilys pääministerin huumeidenkäytöstä. Na tseilua tosin on demareiden Anttikin harrastanut.
Hienost laittaa Petteri Suomen asioita kuntoon! Maine kiirii, kunnia menee:
Kyllä se hallitus ihan itse kaataa itsensä.
Ekimato kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika rohkea kellonaika tälle avaukselle. Vain vassarit kökkii himassa työttöminä ja ehtii hyökkäämään AP:n kimppuun .
Muut on töissä.Olen vasemmistolainen (Demari) ja olen töissä enkä mankumassa niinkuin työttömät persut.
Te olette kaikki julkisella töissä, sitä ei lasketa.
Olette kuluerä ette muuta.
Kaatuu ihan itsestään, ei sitä kenenkään tarvitse yrittää kaataa.
Ei seillaista tarvitse kaataa mikä ei pysy pystyssä.
Vierailija kirjoitti:
Hienost laittaa Petteri Suomen asioita kuntoon! Maine kiirii, kunnia menee:
Petterin sinimustalla hallituksella ei ole mitään edellytyksiä jatkaa enää yhtään.
Hallitus vaihtoon ja heti!
Vierailija kirjoitti:
suo siell kirjoitti:
Merkittävin ero oli siinä että Kokoomus kohdisti kritiikkinsä tehtyyn politiikkaan, eikä siihen mitä ministerit ovat vuosia sitten tehneet tai kirjoitelleet.
Voi tuota noloa Petteriä. Ei meinaa lausetta saada suustaan kun pitäisi mutta möläytyksiä tulee siitäkin edestä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vaan jos kaatuu, ennenkuin ehtivät tuhoa kylvämään. Äänestystulos oli fiasko.
Ihan tosissasi sanot nyt ihmisten äänestäneen väärin? Ihan kuin muistelisin kuulleeni sellaisestakin maasta jossa on vain yksi sallittu puolue jota äänestää.. Mikähän mahtoi olla..
Kyllä sanon. Ihmiset ei ymmärrä mitä äänestävät. Suurin osa ei nimittäin hyödy mitenkään tästä lopputuloksesta, mikä äänestyksellä aikaan saatiin.
Minä en äänestä sen perusteella että hyötyisin politiikan muutoksesta, vaan toivon muiden hyötyvän. Tällainen ajattelu on sinulle varmaankin liian vaikeaa.
Ainahan siitä joku hyötyy. Nyt äänestettiin että jo valmiiksi kaikkein rikkaimmat ja kansainvälinen pääoma hyötyy ylemmän keskiluokan ja sitä huonommin toimeentulevien kustannuksella.
Mun mielestä nämä tahot kyllä pystyy ottamaan ihan varmasti sen mikä niille kuuluu ja paljon enemmänkin ilman että heitä tarvitsee siinä auttaa. Verosuunnittelun ja paratiisien kautta he maksavat jo nyt suhteessa paljon vähemmän kuin palkansaaja, vaikka kuinka muka puhutaan "progressiivisesta" verotuksesta.
Tuo kauhukabinetti on hyvä ilmaisu , käytetään jatkossa sitä, koska on niin kuvaava... Tehdään vaan lisää argeoloogisia kaivauksia, niin eiköhän tämä tästä siistiydy. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vassut levittävät nasseuutisia myös ulkomaiden lehtiin ja lainaavat sitten kauhistellen näitä juttuja omiin julkaisuihinsa: Katsokaa mitä maailmalla meistä puhutaan!
En tiefä ovat juuri vasemmistolaiset syyllisiä siihen, etyä kautta globaalin universumin käydään sotaa suomalaisia vastaan.
Ihmeellisesti eri mantereilla ilmestyy artikkeleita, joissa Suomea moititaan.
Oudosti ne linkittyvät venäjän kannatuksen aiheuttamiin kehitysbiljoonien leikkaamisiin?
Ottavat kuvituksiinsa n.k. riistäjinä ihan kenen kuvia sattuvat löytämään, myös vasemmiston edustajat saavat kunnian olla näillä asioilla, vaikka tarkoitus on ollutkin ampua konservatiivisia arvoja alas.
Suomalaisten pitää nyt ryhdistäytyä ja olla isänmaallisia, ettemme pilaisi hyvää maatamme. Tarkoitan myös kaksoiskansalaisia.
Silloin vahinko on ja suuri mainehaitta, jos ryhdytään pelaamaan omaan maaliin.