Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SDP:n Antti Lindtman poistelee paniikissa todella arkaluonteisia kuviansa jotka levisivät eilen netissä?

Vierailija
05.07.2023 |

Viime yönä ennen kello kahta joku hänen äänestäjänsä latasi kolme todella arkaluonteista kuvaa Lindtmanin facebook päivitykseen ja kysyi pitävätkö nämä kuvat paikkaansa, kuvat poistui muutamassa minuutissa. Lindtman päivystää paniikissa someansa kello 2 yöllä?

Kommentit (1938)

Vierailija
441/1938 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punamedia tärisee kauhuissaan ja miettivät kuinka kääntää tämä persujen syyksi.

Vierailija
442/1938 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvien lähde? Ei yksikään lehti koske noihin, ellei alkuperää/aitoutta pystytä todentamaan. Ihan eri asia, jos ukkeli itse on julkaissut kuvia somessa tai kirjoitellut omalle tililleen.

Mielestäni on myös ihan eri asia hölmöillä 20 vuotiaana, kuin sitten nämä parin vuoden takaiset keski-ikäisten ääroikeistopersujen "vitsailut". Tämä haiskahtaa taas jauhojengi-misinformaatio sisällöltä, kun ei löydetä muuta öyhötettävää. Persut on helppo kohde, koska julkaisevat ihan itse äärioikeisto-"vitsejä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/1938 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin minäkin katsomassa kuvan ja hei persut, pystytte kyllä parempaakin. 🙄

Harmittaako?

Mikä?

Aina yhtä hyvä strategia teeskennellä tietämätöntä 😄

Siis kuva on katsottu ja joo, edelleen kysyn mikä? No joo, ehkä harmittaa, että ekaa kertaa eksyin u l i l a u d a l l e, mutta edelleen vain ihmettelen, että miten jotkut jaksaa jauhaa biletyskuvasta.

Misogynia ja nasseilu eivät ole biletystä.

Jep. Vaikka nasseilu olisi ollut vain leikkiä ja huonoa huumoria, noissa misogyynisissä kuvissa on seksuaalirikoksen tunnusmerkit. Salakuvaus ja kuvien jakelu kaupan päälle. Humalaisen hyväksikäyttöä.

Niihin olisi ainakin hyvä saada selkeys. Oliko kuvien ottamiseen lupa? Entä jakeluun?

Vierailija
444/1938 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin vaikka lyödä vetoa, että Tynkkynen on spämmäämässä tässä ketjussa, mutta ei tajua, että vaikka tuo kuva leviäisi vapaasti kaikkiin lehtiin, niin ketään ei kiinnosta. Miksi pitäisikään kiinmostaa jonkun biletyskuva? On kyllä niin säälittävää yritystä taas kerran.

Kyseessä ei ole vain "joku", vaan demarien johtohahmo, joka on haukkunut persuja samasta ja vieläkin pahemmasta, mitä itse on tehnyt ja tekee. Täysin räävitön, irsras äijä on tämäkin demari.

Vierailija
445/1938 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvissa on myös räikeää misogyniaa. Lukiotytöt strippaamassa ja simuloimassa suuseksiä Lindtmannille.

Olet vaan kateellinen. Kun nuorella kollilla riittää vientiä.

Se kuva on vastenmielinen jos pääministeriksi aikoo tai ylipäätään politiikassa arvomaailman lakeja muille lukee.

Vierailija
446/1938 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä olisin SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja..

Vierailija
447/1938 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvien lähde? Ei yksikään lehti koske noihin, ellei alkuperää/aitoutta pystytä todentamaan. Ihan eri asia, jos ukkeli itse on julkaissut kuvia somessa tai kirjoitellut omalle tililleen.

Mielestäni on myös ihan eri asia hölmöillä 20 vuotiaana, kuin sitten nämä parin vuoden takaiset keski-ikäisten ääroikeistopersujen "vitsailut". Tämä haiskahtaa taas jauhojengi-misinformaatio sisällöltä, kun ei löydetä muuta öyhötettävää. Persut on helppo kohde, koska julkaisevat ihan itse äärioikeisto-"vitsejä".

Lähde on Team Pahan omat serverit jotka paniikissa vedettiin alas kun Antilta kysyttiin ovatko kuvat aitoja. Onneksi esim wayback machine näyttää ne cachessaan edelleen.

Vierailija
448/1938 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko totta että kuvia alaikäisistä tyttölapsista oli myös ???

Vierailija
449/1938 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti vähän instituutiota ravisteli

Vierailija
450/1938 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hälytyskellojen pitäisi soida SDP:ssä.

Vierailija
451/1938 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähde on Team Pahan omat serverit jotka paniikissa vedettiin alas kun Antilta kysyttiin ovatko kuvat aitoja. Onneksi esim wayback machine näyttää ne cachessaan edelleen.

Jos joku lehti tekee näistä jutun niin sitten varmistuvat varmasti aitoudesta. Kuuluu heidän työhönsä.

Vierailija
452/1938 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin vaikka lyödä vetoa, että Tynkkynen on spämmäämässä tässä ketjussa, mutta ei tajua, että vaikka tuo kuva leviäisi vapaasti kaikkiin lehtiin, niin ketään ei kiinnosta. Miksi pitäisikään kiinmostaa jonkun biletyskuva? On kyllä niin säälittävää yritystä taas kerran.

Ei tietenkään leviä koska media on salaliitossa perussuomalaisia vastaan. Onhan tämä huomattu jo aiemminkin. Kaksoisstandardi on vain viimeinen sinetti.

Ai niin, ne on ne liskoihmiset kun estää kuvien lähettelyn. 😄😄😄

Ei vaan omat puoluekaverit sanoo ettei juttua julkaista  :)

Vierailija
453/1938 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koskee. Väittivät jopa Riikka Purran kirjoitelleen jotain hommafoorumille, kun siellä oli ollut joskus 12 vuotta sitten nimimerkki "Riikka". Purra kiisti olevansa tämän nimimerkin takana, mutta sehän ei lehdistöä kiinnostanut, vaikka heillä ei ollut mitään todisteita että hän olisi ollut kyseinen henkilö.

Vierailija
454/1938 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persujen Trollitehtaan luomia höpöhöpö uutisia. Kuka hullu näitä uskoo?

Onhan se uskottava, kun on täydet todisteet homonadseiluista videoineen.

Ks. Ylilauta, sieltä löytyy.

Kuvissa näkyy useita muita tyyppejä omilla tunnistettavilla kasvoillaan? Keitä ovat? Selvää että ovat opiskelijakavereita, mutta kun tunnistetaan niin kohta nimiä tulee...

Vierailija
455/1938 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä oikeasti pitäisi päätellä median radiohiljaisuudesta? Onko demokratia sittenkään aitoa ja oikea tie vaikuttamiseen?

Vierailija
456/1938 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Antti ministeri? Tietääkseni ei, joten mitäväliä. Aletaanpa kaivamaan persukansanedustajien nuoruuskuvia ja katsellaan mitä löytyykään.

Vierailija
457/1938 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://web.archive.org/web/20230704171024/http://teampaha.com/gallery/…

Vierailija
458/1938 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai te keskustelette tässä nyt sitten Junnilan oikeudesta olla ministeri siitä huolimatta että osoittanut sympatiaa ja kaveruutta kyseenalaisia ääriliikkeitä kohtaan.

Ok?

Asia selvä.

Perussuomalaisten kannattajat etsivät kuumeisesti vastavetoja. On se kyllä aika lapsellista touhua tuo perussuomalaisten touhu.

Ihan sen todistaa jo tietty ne maalittamiset toimittajaa kohtaan.

KOSTO ON KOVA, PORUKKAKOSTO!

Hei, ei kai kohta ole tiedossa pommi-iskuja tai muuta kivaa ilkivaltaa vastustajianne kohtaan!

Vierailija
459/1938 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Misogynia ja nasseilu eivät vanhene koskaan.

Vierailija
460/1938 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut mitään "jauhojengi-misinformaatio sisältöä". Oli vain pääministerin ja Räyhä-Raution aka Janita Aution jauhojengihuutelu videolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan