Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NO NIIN! TUTKITAANPA MITÄ POLIITTISTA VÄRIÄ AV-MAMMAT TUNNUSTAA!

Vierailija
11.12.2006 |

Laittakaapa tänne mitä puoluetta aiotte äänestää ensi kevään vaaleissa ja mielellään perustelujen kera. Myös muut poliittiset kannanotot ovat tervetulleita. Saada selville av:n poliittinen jakauma!

Ap äänestää kokkareita. Olen akateeminen, Espoossa asuva, yrittäjäperheessä kasvanut. Kannatan veronkevennyksiä ja vapaata markkinataloutta. Kokoomuksen arvomaailma on siis lähimpänä sydäntäni.

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koulutukseltani valtiotieteilijä ja perehtynyt Suomen puoluepolitiikkaan opinnoissani ja kiinnostukseni vuoksi tarkmminkin. Kokoomuksen linja vastaa parhaiten omaa ajattelumaailmaani. Alunperin liityin kokoomukseen, sillä mielesräni työn tulee aina olla kannattavampaa kuin kotona olon ja koulutuksen ja pyrkimysten oman hyvinvoinnin kasvattamiseksi tulisi olla kannattavaa (ts. verotusta järkiperäistettävä, progressiivisuutta vähennettävä ja perintöverotusta lievennettävä). Yrittäminen ei saa olla väärin!

Vierailija
22/72 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen akateemisesti koulutettu. Kannatan hyvinvointivaltion säilyttämistä ja tasa-arvoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tärkeitä ympäristö ja hyvinvointiyhteiskunta, veroja maksan niinikään mielelläni.

Vierailija
24/72 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opiskeleva kotiäiti Espoosta

Vierailija
25/72 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustalainen vihreä demari olen minä. Ja hiukan on kokoomuslaista.

Vierailija
26/72 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pienituloinen konttorityöntekijä/opiskelija ja mieheni myyjä. Nettotulot kuussa meillä 2500e. Vanhempani ovat myös tavallisia duunareita. Kaikki äänestämme aina Kokoomusta.

Kokoomus vastaa parhaiten arvomaailmaani. Joku tuossa hyvin totesikin, että aina pitäisi olla kannattavampaa tehdä työtä, yrittää ja opiskella kuin olla työttömänä. Nämä luovat hyvinvointia myös yhteiskunnan tasolla. Ei sieltä punaisten yhteisestä arkusta riitä pitkään ammennettavaa, jos ei joku sitä varallisuutta sinne kerää.

Kannatan lasten koti-, en laitoshoitoa. Mielestäni yhteiskunnan tulee huolehtia niistä jotka eivät itse pärjää mutta ei holhota liikaa.

Vierailija
27/72 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvomaailmani on hyvin selkeä itselleni, mutta sitä on vaikea yhdistää näiden perinteisten puolueiden aatteisiin.

Olen äänestänyt aiemminkin Ville Niinistöä ja äänestän nytkin. Meillä tuntuu kaikki ajatukset olevan pelottavan samanlaisia :-)

Vierailija
28/72 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes harkitse enää muita! Demareihin harvinaisen kypsynyt!

Muut eivät ole koskaan olleet aitoja vaihtoehtoja.

Vierailija
29/72 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Arvomaailmani on hyvin selkeä itselleni, mutta sitä on vaikea yhdistää näiden perinteisten puolueiden aatteisiin.

Olen äänestänyt aiemminkin Ville Niinistöä ja äänestän nytkin. Meillä tuntuu kaikki ajatukset olevan pelottavan samanlaisia :-)

Olen akateeminen 25-vuotias nainen. Vanhemmistani toinen on kokoomuslainen ja toinen demari.

28

Vierailija
30/72 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme akateeminen yrittäjäpariskunta. Mies äänestää varmaan kokoomusta ja minä vihreitä, jos vain mieleinen ehdokas löytyy.

Mulle olisi mieleisempää, jos puolueen sijaan äänen voisi jakaa niin, että jos oma ehdokas ei mene läpi siirtyisi ääni puolueesta riippumatta seuraavaksi sopivimmalle. Sekä vihreissä että kokoomuksessa on paljon ehdokkaita, joita en haluaisi päästää nappia painamaan.

Kokoomus ei muuten ole ainoa puolue, jonka mielestä työnteon pitää olla aina kannattavaa.

Vierailija
31/72 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun ääni. Tausta ja koulutus ja työ olis semmosta takuuvarmaa demariainesta, mutta mua ärsyttää se poppoo. Kepu taas kääntää takkia nopeammin kuin keli vaihtuu. Vihreät ajaa yhtä asiaa. ja niistä muista niin väliä.

Vierailija
32/72 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden lapsen opiskeleva äiti.

Vierailija
33/72 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliittista väriä..? Mitkä ne värit on?

Mitä ovat poliittiset värit?

En tiedä politiikasta MITÄÄN!! Joten en kait edusta mitään väriäkään.

Vierailija
34/72 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän häntä, koska olen miekkosen juttuja seuraillut jo parin vuoden ajan ja useat mielipiteet erittäin osuvia.

Itse olen stadilainen vegaani. :) Iällä nyt niin väliä.

Vierailija
35/72 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinais-Suomesta.

Vierailija
36/72 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkiksessä, 3 lasta, Oulu

Vierailija
37/72 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeisto on valkoinen, vasemmisto punainen. Juontuu Suomen sisällissodasta. Oikeisto kannattaa yleensä alhaisia veroja kaikille ja varsinkin rikkaille. Vapaa kauppa ja globalisaatio heidän avainsanojaan, sekä uusliberalismi. Vasemmisto haluaa tarjota suojaa myös vähäosaisille esim. työttömyyskorvausten muodossa, sekä perustulolla kaikille kansalaisille. Vähemmän materiaa ja enempi toisista huolta pitämistä.

Vierailija
38/72 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolmekymppinen hoitoalalla työskentelevä yhden lapsen äiti. Olen lähtöisin keskustalaisesta yrittäjäperheestä. Kannatan tasa-arvoa, suvaitsevaisuutta ja uusiutuvien energiamuotojen sekä joukkoliikenteen kehittämistä. Myös vihreiden " kansalaispalkka" -ehdotus saa tukeni. Asun Helsingissä.

Vierailija
39/72 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidän arvonsa vastaavat eniten ajattelutapaani. Ikää 29 v ja akateeminen koulutus.

Vierailija
40/72 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edustaa niitä arvoja, jotka ovat minulle tärkeitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi