Tori-sovelluksen myyjät ei lue viestejään
Miksi niin monet myy torissa, mutteivat lue viestejään? Miten tähän ilmiöön voisi puuttua?
Itselläni 5 tuoreinta keskustelua ovat tällaiset: olen kirjoittanut monta viestiä, mutta niitä ei lueta. Joissain on mennyt päiviä, joissain jopa viikko.
Näistä tulee todella ikävä olo!
Eikö kaikilla myyjillä ole sovellusta? Sehän antaa ilmoituksen kun joku on kirjoittanut sinulle.
Voisiko käyttöehtoihin lisätä muustutuksen, et ilmoittamalla sitoudut lukemaan viestisi ja vastaamaan sinulle kirjoittaneille.
Onko jollain tullut yhtä paha mieli?
Kommentit (222)
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa oikeasti tehdä kaupat torissa, kannattaa ottaa yhteyttä puhelinnumeroon viestillä tai soittamalla. Ainahan se ei ole ilmoituksessa näkyvillä mutta vahvasti kuitenkin suosittelen sitä.
Eihän sitä nykyään enää näytetä turvallisuussyistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi hyvä idea pistää tavaraa myyntiin ja lähteä sitten kolmeksi viikoksi Havaijille tavoittamattomiin.
Kuka tuollaisesta on puhunut?
Torissa on kymmeniä tuhansia ilmoituksia joita ei ole julkaistu eilen eikä kukaan ota niitä pois vain siksi että aikoo viettää viikonlopun mökillä tai viikon etelässä nauttien kerrankin elämästä ilman kännykän orjuutta.
Sitten nämä sekunnissa vieroitusoireita saavat avaavat mammafoorumiin ketjuja kun myyjä ei vastaa viestiin 10 sekunnissa.
Jos teet torikauppaa ostajana tai myyjänä saat varautua siihen että asiat tapahtuvat siihen tahtiin kuin ovat tapahtuakseen.
No kuka muka on puhunut 10 sekunnista?
Sen ilmoituksen todellakin voi ottaa pois siksi ajaksi, kun on viikon tai kaksi tai kolme poissa maisemista.
Minulle kävin kerran niin, että otin ilmoituksen pois kun en ollut varma missä kyseinen tavara oli. Sitten tavaran löydettyäni yritin julkaista ilmoitusta uudestaan, se hylättiin. Syyksi ilmoitettiin se, että yritin muka nostaa ilmoitukseni kärkeen julkaisemalla uudelleen, ja näin kiertää Torin maksullista nostomahdollisuutta.
Tästä on nyt pari vuotta, en tiedä onko se vieläkin kiellettyä.
Mä olen tässä pari, kolme viikkoa seurannut yhden tuotteen kohdalla miten yksi ilmoitus ilman ostettua nostoa pongahtaa joka päivä hakutulosten kärkeen, sama myyjä samalla tuotteella ihan jatkuvasti. Kerran on pudottanut välissä hintaa, muuten on sanasta sanaan sama ilmoitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi hyvä idea pistää tavaraa myyntiin ja lähteä sitten kolmeksi viikoksi Havaijille tavoittamattomiin.
Torissa on kymmeniä tuhansia ilmoituksia joita ei ole julkaistu eilen eikä kukaan ota niitä pois vain siksi että aikoo viettää viikonlopun mökillä tai viikon etelässä nauttien kerrankin elämästä ilman kännykän orjuutta.
Sitten nämä sekunnissa vieroitusoireita saavat avaavat mammafoorumiin ketjuja kun myyjä ei vastaa viestiin 10 sekunnissa.
Jos teet torikauppaa ostajana tai myyjänä saat varautua siihen että asiat tapahtuvat siihen tahtiin kuin ovat tapahtuakseen.
Sen ilmoituksen todellakin voi ottaa pois siksi ajaksi, kun on viikon tai kaksi tai kolme poissa maisemista.
Minulle kävin kerran niin, että otin ilmoituksen pois kun en ollut varma missä kyseinen tavara oli. Sitten tavaran löydettyäni yritin julkaista ilmoitusta uudestaan, se hylättiin. Syyksi ilmoitettiin se, että yritin muka nostaa ilmoitukseni kärkeen julkaisemalla uudelleen, ja näin kiertää Torin maksullista nostomahdollisuutta.
Mä olen tässä pari, kolme viikkoa seurannut yhden tuotteen kohdalla miten yksi ilmoitus ilman ostettua nostoa pongahtaa joka päivä hakutulosten kärkeen, sama myyjä samalla tuotteella ihan jatkuvasti. Kerran on pudottanut välissä hintaa, muuten on sanasta sanaan sama ilmoitus.
Se myyjä maksaa torille pari euroa saman ilmoituksen nostosta joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Torissa myydään järjestään sellaista tavaraa jonka arvo on oikeasti negatiivinen.
Ellei kukaan osta tuotetta torissa, myyjän on pakko maksaa ja/tai nähdä vaivaa sen hävittämiseen koska SER-jätekin pitää viedä itse keräykseen ja jonkun sohvan pois kuljetus vasta maksaakin.
Useampikin tapaus uskottelee täällä taas itselleen miten täysin hihasta ravistettu 100€ hintapyyntö tarkoittaa sitä että tuote muuttuu todella 100€ arvoiseksi ja joku tinkijämulqqu kehtaa sitten tarjota vain 20€.
Minä olen iloinen jos joku tarjoaa edes sen 20€ koska sitten tiedän etten joudu ainakaan maksamaan nurkissa pyörivän tarpeettoman tavaran hävittämisestä. Ellei parempia tarjouksia ole tullut vaikka ilmoitus oli torissa jo muutaman päivän niin ilmoitan että kaupat tuli
Toisaalta, jos uuden tuotteen hinta on 100e ja myyt käyttämätöntä tuotetta 40e hintaan, niin todellakin jätän vastaamatta sille, joka tarjoaa 15e postikulujen kanssa. Se 40e on jo löytö.
Jos hinnassa on jo huomioitu kaikki mahdolliset alennukset, mutta alat vänkäämään vielä -50% alea, niin myyjä tuskin vastaa sulle yhtään mitään.
Ota selvää tuotteen hinnasta ja sovita tarjouksesi järkeväksi.
Left on read. Suit you sir.
Sitten ihmetellään miksi kaikki on niin huonokäytöksisiä Torissa yms. Eikä nähdä, että on myös itse osa ongelmaa.
Sä voisit vastata tinkjälle, että ei kiitos. Vaikka miten olis älytön hintaehdotus.
Kun kaikki vaan jättää vastaamatta ja estää toisiaan, niin sehän vaan edistää tätä tympeää nykyajan ghostaamis-kulttuuria.
Vai onko kaikkeen ystävällisesti ja ymmärtäväisesti vastaaminen vaan sitä, että ihmiset saa perseillä nimettöminä netissä sielunsa kyllyydellä ilman, että kukaan asettaa heille mitään rajoja ikinä?
"Tarjoan sun kultariipuksesta hupina puolet romukullan hinnasta, kyllä sinun pitää sitten sanoa kohteliaasti takaisin että tarjous on vähän liian matala. Hulluhan se on joka ei puolta tarjoa."
Eli vastaamattomuus on sinulle rajojen asettamista?
Vastaat vaan yksinkertaisesti Ei kiitos. Jos tämän jälkeen tulee lisää älyttömyyksiä samalta tyypiltä niin siihenkin voi vielä kerran vastata lyhyesti, mutta kohteliaasti.
Kolmannen jankkauksen jälkeen jättäisin ehkä tinkaajan jo huomiotta.
Kokeilin kerran vastata yhdelle tällaiselle tinkijälle. 175e. Ei, en myy niin halvalla. 176e. Tein vastatarjouksen 240. 177e. Siinä vaiheessa meni estoon. Euron nostot tarjouksessa on vaan kettuilua, ei aie löytää hintaa jolla kaupat toteutuisi. Tuon jälkeen en ole vastannut yhdellekään yli 10% tinkijälle.
Nämä tinkaajat haluavat kaiken murto-osa hintaan, mutta itse myyvät kalliilla.
Murto-osaan mistä?
Hinnasta jonka myyjä on ravistanut hihasta jollekin kaappeja siivottaessa löytyneelle romulle joka vie valtavasti tilaa ja tukkisi roskiksen joten sinnekään sitä ei voi laittaa.
Valtaosa torissa myydystä tavarasta on tällaista myyjälle aikoja sitten tarpeettomaksi käynyttä romua josta oikeasti halutaan vain eroon mutta ilmoitusta kirjoittaessa iskee yhtäkkiä ahneus ja kuvitellaan että nyt tehdään muuten tiliä ja hintaan leivotaan nolla perään.
Juuri näiden päiväunien luhistuminen aiheuttaa tässäkin ketjussa nähtyjä itkupotkuraivareita kun ne tinkijät eivät tarjoa kuin 20€ minun "100€ arvoisesta" (lue: joudun heittämään sen roskiin) tuotteestani.
Minulle kävin kerran niin, että otin ilmoituksen pois kun en ollut varma missä kyseinen tavara oli. Sitten tavaran löydettyäni yritin julkaista ilmoitusta uudestaan, se hylättiin. Syyksi ilmoitettiin se, että yritin muka nostaa ilmoitukseni kärkeen .
Minulle kävi puolestani niin että olin myymässä auton renkaita ja halusin ottaa lähikuvan josta näkyy miten paljon kulutuspintaa on jäljellä.
Vein renkaan pihalle auringonpaisteeseen sopivan matkan päähän valkoisesta seinästä ja otin kuvan digijärkkärillä niin että kulutuspinta oli terävä mutta valkoinen tausta sumea.
Ilmoitus hylättiin koska kuva ei esitä myytävää tuotetta vaan on poimittu netistä valmistajan sivuilta mikä on kiellettyä.
Oikeastaan olin imarreltu.
Jos viestit ovat tökeröitä, niin jätän vastaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Murto-osaan mistä?
Hinnasta jonka myyjä on ravistanut hihasta jollekin kaappeja siivottaessa löytyneelle romulle joka vie valtavasti tilaa ja tukkisi roskiksen joten sinnekään sitä ei voi laittaa.
Valtaosa torissa myydystä tavarasta on tällaista myyjälle aikoja sitten tarpeettomaksi käynyttä romua josta oikeasti halutaan vain eroon mutta ilmoitusta kirjoittaessa iskee yhtäkkiä ahneus ja kuvitellaan että nyt tehdään muuten tiliä ja hintaan leivotaan nolla perään.
Juuri näiden päiväunien luhistuminen aiheuttaa tässäkin ketjussa nähtyjä itkupotkuraivareita kun ne tinkijät eivät tarjoa kuin 20€ minun "100€ arvoisesta" (lue: joudun heittämään sen roskiin) tuotteestani.
🎭 Jos kerta se on roskiskamaa, niin miksi sitten kumminkin olisit sitä niin kovasti ostamassa, että pitää vetää netissäkin tuollaiset kilarit, kun joku ei sulle heti samana päivänä vastaa siihen naurettavaan tinkimiseen?
Itse ainakin aina katson torista jokaisen myymäni tuotteen, millä hinnalla muut samoja myy, ja pistän yleensä vähän halvemman kuin muilla että menisi nopsaa kaupaksi. Eli tiedän kyllä, mikä hintataso on, koska omani on yleensä se halvin sillä maakunnan alueella. Se, että SINÄ et halua maksaa siitä, ei tarkoita että minun se pitäisi myydä millä tahansa hinnalla. Jos en saa haluamaani hintaa, vien hyväntekeväisyyskirpparille ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Minulle kävin kerran niin, että otin ilmoituksen pois kun en ollut varma missä kyseinen tavara oli. Sitten tavaran löydettyäni yritin julkaista ilmoitusta uudestaan, se hylättiin. Syyksi ilmoitettiin se, että yritin muka nostaa ilmoitukseni kärkeen .
Minulle kävi puolestani niin että olin myymässä auton renkaita ja halusin ottaa lähikuvan josta näkyy miten paljon kulutuspintaa on jäljellä.
Vein renkaan pihalle auringonpaisteeseen sopivan matkan päähän valkoisesta seinästä ja otin kuvan digijärkkärillä niin että kulutuspinta oli terävä mutta valkoinen tausta sumea.
Ilmoitus hylättiin koska kuva ei esitä myytävää tuotetta vaan on poimittu netistä valmistajan sivuilta mikä on kiellettyä.
Oikeastaan olin imarreltu.
Mullekin kävi noin kun olin myymässä yhtä tietokoneen näyttöä. Väitettiin, ettei se ole minun ottama kuva.
Valitin tuosta ylläpidolle ja kuva hyväksyttiin lopulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Murto-osaan mistä?
🎭 Jos kerta se on roskiskamaa, niin miksi sitten kumminkin olisit sitä niin kovasti ostamassa, että pitää vetää netissäkin tuollaiset kilarit, kun joku ei sulle heti samana päivänä vastaa siihen naurettavaan tinkimiseen?
Itse ainakin aina katson torista jokaisen myymäni tuotteen, millä hinnalla muut samoja myy, ja pistän yleensä vähän halvemman kuin muilla että menisi nopsaa kaupaksi. Eli tiedän kyllä, mikä hintataso on, koska omani on yleensä se halvin sillä maakunnan alueella. Se, että SINÄ et halua maksaa siitä, ei tarkoita että minun se pitäisi myydä millä tahansa hinnalla. Jos en saa haluamaani hintaa, vien hyväntekeväisyyskirpparille ilmaiseksi.
Jotkut ostajat luulevat, että ensin haukkumalla tuotetta, sen saa ostettua halvemmalla. Typerin haukkui asuntokaupoilla asuntoni täysin myyntikelvottomaksi, ja yritti tarjota sitten -20% pyynnistä (10 vuotta sitten). Asunto meni samalta näytöltä kaupaksi pyyntihinnallani.
Vierailija kirjoitti:
En vastaa ihmisille, jotka kysyvät onko tuote vielä myynnissä. Miksi vastaisin? 90% ei vastaa takaisin ja kysyvät vain huvikseen. 9% alkaa tinkaamaan tai muuten jankkaamaan ja vain 1% ostaa.
Jos ostajaa kysyy hei voiko noutaa x tunnin päästä niin vastaan heti.
Oletpa tympeän kuuloinen. Minä ainakin vastaan aina ja juuri tänään syntyi kaupat tälläisen viestialoituksen tuloksena.
Että laittakaa vaan mahdolliset kiinnostuneet ja ostajat viestejä! Älkää välittäkö mörökölleistä. On meitä muitakin.
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän paljon on kyselijöitä jotka eivät lue edes otsikkoa. Katsovat vain yhden kuvan ja kyselevät sitten kaikenlaista mikä selviää tekstistä ja kuvista. Yksikin lähetti kaksi viestiä viikon välein, että mikä on hinta. Se näkyy jo otsikon vieressä.
Tämäkin on kyllä totta. Myönnän, että ihan uutena "torilaisena" sorruin joskus kyselemään tyhmiä, kun en heti hoksannut katsoa lähetysvaihtoehtoja tai hintatietoja kunnolla.
Sanottakoon kuitenkin, että hintatietojen suhteen myös myyjät voivat skarpata. Nimittäin aika paljon tulee vastaan ilmoituksia, joissa ei selkeästi ilmoiteta koskeeko ilmoituksen hinta kaikkia ilmoituskuvassa näkyviä juttuja vaiko yhtä yksittäistä kohdetta. On nimittäin useamman kerran tullut vastaan esim. astioiden kohdala, että ilmoituskuvassa on hieno kuva vaikka neljästä mukista ja siinä myyntihinta. Sitten kun olisin ostamassa, niin myyjä ilmoittaakin, että niin muuten tuo hinta on sitten jokaisesta mukista erikseen. En toki silloin enää halua ostaa, koska ilmoitus antaa olettaa, että hinta on kaikista yhteensä.
Olkaa siis tarkkoja ja kertokaa selkeästi mitä mikäkin maksaa - yhdessä tai erikseen. Ja kannattaisiko ennemmin tehdä omat ilmoitukset eri tuotteille kuin niputtaa kymmentä kohdetta saman kuvan ja otsikon alle?
🎭 Jos kerta se on roskiskamaa, niin miksi sitten kumminkin olisit sitä niin kovasti ostamassa,
Yksinkertaisille ihmisille pitää kirjoittaa yksinkertaisia vastauksia.
Minun 12-vuotias lapseni ei käytä enää samaa halpaa bilteman pyöräntekelettä jolla opetteli ajamaan 7-vuotiaana.
Se vie paljon tilaa eikä mahdu roskikseen.
Jos olisin kuten sinä, laittaisin sen myyntiin toriin 100€ hintaan kun kerran uusi maksaa Biltemassa 120€ ja saisin sitten kilarit kun ne tinkijät tarjoaisivat vain 20€ minun "100€ arvoisesta" tuotteestani.
Tuon pyörän oikea arvo ei ole edes 0€ koska maksan vaikka vitosen siitä että joku vie sen pois etten joudu itse kuljettamaan kierrätyskeskukseen.
Usein jätän katsomatta epämääräisemmät viestit, jos en ehdi just silloin vastata. Sitten ne saattaa unohtua. Koska osa ostajista suuttuu, jos luen viestin ehkä heti vastaa, olen saanut tosi ikäviä viestejä kun olen esim. töissä vilkaissut toria, ja ajatellut että vastaan illalla. Ja sitten on jo monta viestiä tuollaista "mikset vastaa vaikka olet lukenut luuletko olevasi parempi kuin muut kun ei voi vastata"-omituisuutta.
Maailma on mennyt sellaiseksi, että pitäisi heti hypätä, kun joku viheltää. Raskasta.
Vierailija kirjoitti:
🎭 Jos kerta se on roskiskamaa, niin miksi sitten kumminkin olisit sitä niin kovasti ostamassa,
Minun 12-vuotias lapseni ei käytä enää samaa halpaa bilteman pyöräntekelettä jolla opetteli ajamaan 7-vuotiaana.
Jos olisin kuten sinä, laittaisin sen myyntiin toriin 100€ hintaan kun kerran uusi maksaa Biltemassa 120€ ja saisin sitten kilarit kun ne tinkijät tarjoaisivat vain 20€ minun "100€ arvoisesta" tuotteestani.
Tuon pyörän oikea arvo ei ole edes 0€ koska maksan vaikka vitosen siitä että joku vie sen pois etten joudu itse kuljettamaan kierrätyskeskukseen.
Hieno olkiukko. Mutta miten minä oikeasti toimisin? Minä laittaisin sen myyntiin hintaan 40e (1/3 uuden hinta) ja myisin sen sillä. Jos ei mene kaupaksi, vien sitten Mannerheimille - lasten pyörät ei kulu, joku sillä vielä ajaa monta vuotta. Kahden kympin takia en kumminkaan alkaisi kenenkään tinkijän kanssa asioimaan, jos ostaja onkin kaltaisesi vänkääjä ja kauppoihin säätämiseen menee 6h, on hukkaan heitettyä aikaa siihen nähden, että veisin sen vaan ilmaiseksi jonnekin 10 minuutissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Torissa myydään järjestään sellaista tavaraa jonka arvo on oikeasti negatiivinen.
Ellei kukaan osta tuotetta torissa, myyjän on pakko maksaa ja/tai nähdä vaivaa sen hävittämiseen koska SER-jätekin pitää viedä itse keräykseen ja jonkun sohvan pois kuljetus vasta maksaakin.
Useampikin tapaus uskottelee täällä taas itselleen miten täysin hihasta ravistettu 100€ hintapyyntö tarkoittaa sitä että tuote muuttuu todella 100€ arvoiseksi ja joku tinkijämulqqu kehtaa sitten tarjota vain 20€.
Minä olen iloinen jos joku tarjoaa edes sen 20€ koska sitten tiedän etten joudu ainakaan maksamaan nurkissa pyörivän tarpeettoman tavaran hävittämisestä. Ellei parempia tarjouksia ole tullut vaikka ilmoitus oli torissa jo muutaman päivän niin ilmoitan että kaupat tuli
Toisaalta, jos uuden tuotteen hinta on 100e ja myyt käyttämätöntä tuotetta 40e hintaan, niin todellakin jätän vastaamatta sille, joka tarjoaa 15e postikulujen kanssa. Se 40e on jo löytö.
Jos hinnassa on jo huomioitu kaikki mahdolliset alennukset, mutta alat vänkäämään vielä -50% alea, niin myyjä tuskin vastaa sulle yhtään mitään.
Ota selvää tuotteen hinnasta ja sovita tarjouksesi järkeväksi.
Left on read. Suit you sir.
Sitten ihmetellään miksi kaikki on niin huonokäytöksisiä Torissa yms. Eikä nähdä, että on myös itse osa ongelmaa.
Sä voisit vastata tinkjälle, että ei kiitos. Vaikka miten olis älytön hintaehdotus.
Kun kaikki vaan jättää vastaamatta ja estää toisiaan, niin sehän vaan edistää tätä tympeää nykyajan ghostaamis-kulttuuria.
Vai onko kaikkeen ystävällisesti ja ymmärtäväisesti vastaaminen vaan sitä, että ihmiset saa perseillä nimettöminä netissä sielunsa kyllyydellä ilman, että kukaan asettaa heille mitään rajoja ikinä?
"Tarjoan sun kultariipuksesta hupina puolet romukullan hinnasta, kyllä sinun pitää sitten sanoa kohteliaasti takaisin että tarjous on vähän liian matala. Hulluhan se on joka ei puolta tarjoa."
Eli vastaamattomuus on sinulle rajojen asettamista?
Vastaat vaan yksinkertaisesti Ei kiitos. Jos tämän jälkeen tulee lisää älyttömyyksiä samalta tyypiltä niin siihenkin voi vielä kerran vastata lyhyesti, mutta kohteliaasti.
Kolmannen jankkauksen jälkeen jättäisin ehkä tinkaajan jo huomiotta.
Monille, etenkin naisille, on vaikeaa ja kiusallista sanoa ei jopa silloin, kun joku vastenmielinen mies yrittää puoliväkisin tyrkyttää itseään, tai sukulainen vaatii muuttoavuksi sinä ainoana rauhallisena lomapäivänä.
Itse vastaan kyllä tinkaajillekin että ei kiitos, mutta ymmärrän kyllä että ein sanominen töykeillekin tyypeille on monille ahdistavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno olkiukko. Mutta miten minä oikeasti toimisin? Minä laittaisin sen myyntiin hintaan 40e (1/3 uuden hinta) ja myisin sen sillä. Jos ei mene kaupaksi, vien sitten Mannerheimille - lasten pyörät ei kulu, joku sillä vielä ajaa monta vuotta. Kahden kympin takia en kumminkaan alkaisi kenenkään tinkijän kanssa asioimaan, jos ostaja onkin kaltaisesi vänkääjä ja kauppoihin säätämiseen menee 6h, on hukkaan heitettyä aikaa siihen nähden, että veisin sen vaan ilmaiseksi jonnekin 10 minuutissa.
Eli rautalangasta vääntäen: vänkäävien ostajien kanssa asioiminen on ikävämpää kuin esineestä ilmaiseksi luopuminen hyväntekeväisyyteen.
Sujuvat kaupat haluamallani hinnalla on parempi kuin viedä ilmaiseksi hyväntekeväisyyteen, siinä jää plussalle. Mutta ilmaiseksi hyväntekeväisyyteen vieminen on parempi, kuin käyttää aikaa vänkääjän kanssa vänkäämiseen. Vänkäämiseen käytetyn ajan arvo on negatiivista, vaikka siitä saisi hiluja taskun pohjalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät ettei siinä ole ostettua nostoa? Näkyykö ostettu nosto ilmoituksesta jotenkin?
En ole ikinä käyttänyt noita maksullisia juttuja, niin en tiedä miten se oikein toimii.
Minä kyllä luen. Tsekkaan torin monta kertaa päivässä. On aina iloinen yllätys, jos on tullut boxiin viestejä! Yleensä näistä myös sukeutuu molempia osapuolia ilahduttavat kaupat. Eli laittakaa ihmeessä jatkossakin :).
Jos haluaa oikeasti tehdä kaupat torissa, kannattaa ottaa yhteyttä puhelinnumeroon viestillä tai soittamalla. Ainahan se ei ole ilmoituksessa näkyvillä mutta vahvasti kuitenkin suosittelen sitä.