Kaunein hautajaislaulu?
Kommentit (219)
Niin kuin muuttolintusen tie....
En muista mikä tuon nimi on.
Instrumentaalipuolelta Albert Järnefeltin Kehtolaulu. Erityisesti selolla soitettuna.
Mikä onkaan se Lauri Tähkän "sinun, minä olen sinun", sopis jos puoliso kyseessä?
Vierailija kirjoitti:
Instrumentaalipuolelta Albert Järnefeltin Kehtolaulu. Erityisesti selolla soitettuna.
*Armas
Vesalan Sinuun minä jään. Olen aikuisille lapsilleni sanonut, että jos kuolo minut nyt korjaisi, niin tämän haluaisin soitettava.
Vierailija kirjoitti:
Mikä onkaan se Lauri Tähkän "sinun, minä olen sinun", sopis jos puoliso kyseessä?
Sinä olet minun
Nuorena ystävän hautajaisissa kirkossa lauloi yksi laulaja,
Elämälle kiitos
Niin kaunis on maa.
Omiin kuoppabileisiin toivoisin soitettavan Teleksin: Sinne ja takaisin 💖
Show must go on
En pidä virsistä.
Vierailija kirjoitti:
On laiva valmiina lähtöön
"Toivomme että sä lähdet vain koska muuta et voi"
Hautajaisissa kohtuullisen turha toive, koska kukaan ei kuolemalle mitään voi.
Miksi suomalaisissa hautajaisissa on usein pelkkää virsiulinaa tai jotain kotimaista melankolista iskelmää?
Vierailija kirjoitti:
Miksi suomalaisissa hautajaisissa on usein pelkkää virsiulinaa tai jotain kotimaista melankolista iskelmää?
Koska suomalaiset hautajaiset ovat kirkollinen toimitus nimeltä siunaustilaisuus eikä kirkollisissa tilaisuuksissa voi ihan mitä tahansa laulella. Muistotilaisuudessa toki sitten voi pistää vaikka Cha Cha Chat soimaan.
Vierailija kirjoitti:
Virret voi laulaa myös kauniisti, ei niitä tarvitse ulista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska suomalaiset hautajaiset ovat kirkollinen toimitus nimeltä siunaustilaisuus eikä kirkollisissa tilaisuuksissa voi ihan mitä tahansa laulella. Muistotilaisuudessa toki sitten voi pistää vaikka Cha Cha Chat soimaan.
Kirkko on vain ja ainoastaan rakennus, samoin kappeli. Niissä on myös ihan sallittua laulaa muutakin kuin virsiuikutuksia. Hautajaiset on yksityisiä tilaisuuksia, mihin ei mielensäpahoittajien tarvitse mennä.
Mua siipeis suojaan kätke