Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nenälävistys 35 vuotiaana?

Vierailija
03.07.2023 |

Jotenkin on alkanut kiehtoa ajatus nenäkorusta (ei rengas). Onko se mielestäsi noloa ottaa koru niin "vanhana"? :)

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän olet vielä nuori. Ja vaikket olisikaan niin ota vaan nenälävistys. Minusta ne on hienoja. T. 63-v.

Vierailija
22/42 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On upea, ota ihmeessä. Korut ovat kauniita kasvoissa ja kehossa 💋💋💋.

Sopii myös miehille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis tatuointi löytyy jo selästä (lisää haluaisin lähitulevaisuudessa) ja 5 korvista. :) En tiedä miksi tuntuu, että se olisi vähän myöhäistä. Mutta toisaalta, itseäni varten sen ottaisin. Kiitos rohkaisuista! Mutta miten tuo huuliherpes siihen liittyy? Silloin tällöin kun tuo aktivoituu. -ap

Vierailija
24/42 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo on.

Vierailija
25/42 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä ottaa ja jos itse tykkää, niin anna palaa!

Minusta nuo ovat hirveintä mitä ihminen voi ulkonäölleen tehdä, yhtä oksettavia kuin

tatuoinnit. Mutta tämä on vain yhden ihmisen mielipide.

Tuolla varmistat, että ainakaan minä en tule iskemään.. :)

Vierailija
26/42 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis tatuointi löytyy jo selästä (lisää haluaisin lähitulevaisuudessa) ja 5 korvista. :) En tiedä miksi tuntuu, että se olisi vähän myöhäistä. Mutta toisaalta, itseäni varten sen ottaisin. Kiitos rohkaisuista! Mutta miten tuo huuliherpes siihen liittyy? Silloin tällöin kun tuo aktivoituu. -ap

No mutta. Eiväthän tatuoinnitkaan enää nykyään riipu iästä. Itseä varten nekin otetaan, jos siltä tuntuu. Ja niitä on syytä miettiä sen verran tarkasti, että niiden kanssa on sovussa niin kauan kuin henki pihisee. Nenäkoru kuulostaa niihin verrattuna pikku jutulta.

Vierailija
27/42 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otin nenänsivuun lävistyksen viime kesänä, 47-vuotiaana, enkä kyl kertaakaan miettinyt että sopiiko se tämän ikäiselle tai mitä ihmiset ajattelee. Vaihdoin siihen just renkaan, enkä vieläkään mieti mitä muut ajattelevat. Minulle se on samanlainen koru kuin korvikset tai mikä hyvänsä.

Vierailija
28/42 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vaan. Minä otin nenälävistykseni 40-vuotiaana, kun tatuointeja oli jo tarpeeksi. Tästä on nyt aikaa 25 vuotta. Repikää siitä. Lävistyksestä pääsee aina eroon.

Vierailija
29/42 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota. Jos tuntuu siltä. Mulla on ja olen vanhempi kuin sinä. Ja näyttää sekä koru että naama hyvältä.

Vierailija
30/42 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä asioissa iällä ei ole väliä. Käsitys omasta olemuksesta ja tyylistä ratkaisee.

Vierailija
31/42 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenälävistys ja siinä esim. pieni kulta- tai timanttinappi. Miten tällaiseen suhtaudutaan esim pankeissa, jotka ovat aika konservatiivisia työyhteisöjä?

Vierailija
32/42 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai voi ottaa iästä riippumatta. :) Voi olla kivannäköinen kenellä. Tosin varaudu siihen että reiän kohdille tulee alkuun sellainen patti mikä voi kestää aika pitkäänkin.

Vierailija
33/42 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kehtaa, ite otan kohta ja ikää 32v

Vierailija
34/42 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua siis kaikki on niin NoLoO suomalaisten mielestä :D pitää olla se harmaavarpunen koko elämänsä, eikä toteuttaa itseään millään haluamallaan tavalla. Pyörittäkää sitä oravanpyörää vaan, ilman mitään muita elämyksiä. 

Vierailija
35/42 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

noloa miettiä mitä muut ajattelee ja elää sen mukaan

Vierailija
36/42 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähentää aika paljon mahdollisuuksiasi saada työpaikka. Eli ota ihmeessä, jos et tarvi uutta työpaikkaa.

Vierailija
37/42 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettiikö joku oikeasti, mitä muut ajattelee jostain korusta? En yleensä edes huomaa pieniä koruja. Huomaan, jos on valtavat venytykset tai naama täynnä helistimiä, muuta jokaisen oma asia. 

- lävistetty 

Vierailija
38/42 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna ottaisin tatuoinnin mieluummin, pienen, jos tietää mitä se väriaine on. Kuin sonnilävistyksen.

Vierailija
39/42 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole noloa.

Mä olen 64v ja pidän niin matalia farkkuja että Stringit ja peppureikä näkyy.

Otin myös äskettäin naamatatuoinnin ja kielilävärin. Rannalla kuljen pelkissä stringibikineissä.

Vierailija
40/42 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota. Jos tuntuu siltä. Mulla on ja olen vanhempi kuin sinä. Ja näyttää sekä koru että naama hyvältä.

No ei kyllä näytä...