Nenälävistys 35 vuotiaana?
Jotenkin on alkanut kiehtoa ajatus nenäkorusta (ei rengas). Onko se mielestäsi noloa ottaa koru niin "vanhana"? :)
Kommentit (42)
Anna mennä vaan, koskaan ei ole liian vanha siihen että alkaisi toteuttamaan itseään :)
On paitsi ruma, myös inhoittavan näköinen.
Omasta mielestäni nenälävistys on korviksiin verrattava lävistys eikä yhtään trashy. Septumit ja renkaat ovat eri juttu. :D
Nenälävistykset on rumia ja turhia iästä riippumatta, joten ihan sama missä iässä laitat sen nenälävistyksen.
Mä otin omani 41-vuotiaana, nenänpieleen siis.
Vierailija kirjoitti:
On paitsi ruma, myös inhoittavan näköinen.
Ei vaan kuulu sulle. Ei keneltäkään kysellä minkä näköinen..
Ei ole noloa. Jos haluat ottaa, niin otat.
Itse otin 34-vuotiaana lävistyksen nenänsivuun. Eikä tullut mieleenkään, että siinä olisi mitään noloa.
Pieni kultapisara tai jalokivikoru nenänsivussa sopii joidenkin tyyliin kuin piste i:n päälle. Joillain muilla se voi olla ristiriidassa muun olemuksen kanssa. Eikä se ole mitenkään ikäkysymys, nykyään ihmiset omaksuvat itselleen sopivia asioita eri kulttuureista, myös sellaisista, joissa naiset käyttävät nenäkorua lopun ikänsä. Nolous on viimeinen asia, jota tässä kannattaa pohtia. Jollei esim. vanhoillinen työpaikka ole esteenä, asia on sinun oma ja riippuu siitä, mikä omasta mielestäsi sopii tyyliisi.
Onko sinulla huuliherpes? Varaudu, että se iskee seuraavaksi nenään.
Mä mietin 31-vuotiaana napakorua :D Mut varmaan jää tän ikäisenä ottamatta. Vitsit kun nuorena mietin kans mut aina peloteltiin et se on vaan hetken aikaa kiva ja sitten kaduttaa. Ei se aina mee niin. Ois syy pitää vatsa timmissä kunnossa, heh.
Ota vaan. Mutta annan sulle neuvon myöhempää elämää varten: älä ikinä, siis IKINÄ, kysele tällä palstalla mitään tyylijuttuja, saat vaan kuraa. Jos susta tuntuu, että se olisi susta kiva, ja sopii tyyliisi, ota se. T. Stylisti
Rupeaako teinittämään? Todellakin on noloa 🙈
En ymmärrä mitä merkitystä tässä iällä on.
Mä otin viisikymppisenä korvalehden yläosaan lävistyksen.
Ei tässä iässä jaksa enää miettiä mitä muut ajattelee mun päätöksistä.
Outoja nää kysymykset minkä ikäisenä saa tehdä mitäkin. Aikuisenahan vasta saa tehdä mitä haluaa. Aikuiset sitten kyselee täällä voiko mennä festareille, voiko ottaa lävistyksen, voiko käyttää hupparia, voiko aloittaa uutta harrastusta...
No voi, jos haluaa!
Jotenkin niin lapsellista. En tiedä miksi näin koen. Yhtä turhaa kun vauvoille laitetaan korvarenkaat. Mikä tällaisen viesti on?
Lol, vähänkö noloa! Ja sanon näin keski-ikäisenä miehenä. Mutta älä vain ota, tuota pahempaa kehon muokkaamista olisi vain tatuointi!
Pst. Älä tee sitä.