Mitä puolisosi fantasiaa/toivetta seksissä et pystyisi toteuttamaan
Kuvitteellinen tilanne, että puolisosi/seksikumppanisi ehdottaa sinulle toivetta seksin suhteen tai kertoo fantasian, jonka haluaisi toteutuvan.
Mikä olisi sellainen asia, mihin et pystyisi lähtemään mukaan tai et pystyisi toteuttamaan ainakaan heti suoralta kädeltä tai tuntuisi niin vastenmieliseltä, että ainakin sillä hetkellä tulisi ajatukselle täystyrmäys?
Kommentit (14)
No just noi neulat ja verijutut ei tuu kysymykseenkään ja mun virtsaputkeen minkään työntäminen ei myöskään ole vaihtoehto eikä edes neuvoteltavissa. Miehelle voisin työntää virtsaputkeen, jos haluais ja siitä tykkäis.
Äärimmäisen epäkiihottavaa olis itelle myös paskalla leikkiminen, mut jos olis miehelle joku must have-juttu saada paskaa levittää johonkin ni saattais olla vielä neuvoteltavissa pidemmän harkinta-ajan jälkeen. En oo ihan varma siitä.
Jostain "pakko-saada-kokeilla"-fantasioista vaikein sulateltava olis nää aisankannattajajutut ja en kyllä suoralta kädeltä millään pystyis panemaan jonkun toisen miehen kanssa. Riippuu sitten, miten se fantasia olis muokattavissa jos olis ihan pakko saada kokeilla-juttuja se.
Muut asiat on ainakin neuvoteltavissa eikä tyrmätä suoralta kädeltä.
N47
Vaimollani on raiskausfantasia, ja hän on useammankin kerran esittänyt toiveen että "raiskaisin" hänet rajusti. Aivoni vaan sotivat liian voimakkaasti tällaista vastaan. Olen korkeintaan ottanut hieman tukasta kiinni, läpsinyt pyllylle ja sanonut törkeyksiä, mutta jo sekin on tuntunut jotenkin vastahakoiselta.
No, jotain parinvaihtoja, vieraita miehiä, gangbang-juttuja. Eipä vaimo sellaisista haaveilekaan onneksi. Vaimo on vain minulle. Toki tietenkin myös minä hänelle.
Täällähän ei tietysti näin saisi sanoa. Jos avoimet suhteet ei kiinnosta, on sairaalloisen mustasukkainen narsisti kyttääjä. Ja vaimo kärsii keittiössä nyrkin ja hellan välissä odottaen seuraavaa hankeen juoksua.
Sori.. hyvin menee molemmilla.
Väkivalta, jopa penissä määrin.
Alistamisjutut. Ylipäätään ristiriitainen asetelma, että alistuisin siihen että alistan. Mutta pitäs miettiä mitä se oikeasti tarkoittaisi.
Ulostejuttuja ihmettelisin, mutta voisin neuvotella.
Kimpasta voisin innostuakin, mutta katseleminen, ei kiitos.
M
Ruoalla, oksennuksella ja ulosteilla sekä viiltely, pistely ja muut verileikit olis mulle no-no. Muut menisi ainakin jossain määrin, tosin en varmaan osaisi olla kovin luontevasti master ja nöyryyttää toista.
M45 kirjoitti:
Ruoalla, oksennuksella ja ulosteilla sekä viiltely, pistely ja muut verileikit olis mulle no-no. Muut menisi ainakin jossain määrin, tosin en varmaan osaisi olla kovin luontevasti master ja nöyryyttää toista.
Siis ruoalla, oksennuksella ja paskalla leikkiminen.
Penis splitting ei olisi mun juttuni. Kielen halkaisu ehkä siinä rajoilla. Mutta todella extreme-limit jota ei koskaan tapahdu.
En mä tiedä kun jotkin näistä vastauksistakin on jo niin yök, etten osaisi edes kuvitella. Lähtökohtana on oltava se että haluaa tehdä toiselle hyvää. Se ei missään nimessä tarkoita tylsää. Ei kiitos mitkään kipujutut yms.
N
Vierailija kirjoitti:
En mä tiedä kun jotkin näistä vastauksistakin on jo niin yök, etten osaisi edes kuvitella. Lähtökohtana on oltava se että haluaa tehdä toiselle hyvää. Se ei missään nimessä tarkoita tylsää. Ei kiitos mitkään kipujutut yms.
N
Mutta jos puolisosi pyytäisi sinua satuttamaan häntä jollain tavalla ja se kiihottaisi häntä suunnattomasti, suostuisitko vaikka piiskaamaan hänen mielikseen?
M30
Mieheni pyysi että tyydyttäisin häntä grillimakkaralla, kun oltiin mökillä, eikä tildoja tullut mukaan. Normaalisti penetroin mieheni anuksen isohkolla dildolla, samalla kun hän katsoo aikuisviihdettä.
Ruualla leikkiminen sotii arvomaailmaani vastaan. Ehkä syynä tiukka kotikasvatus. Kuitenkin vastakkain oli partnerini nautinto ja omat arvoni. Tämä sai minun pääni sekaisin useiksi päiviksi.
N 42
Vierailija kirjoitti:
Mieheni pyysi että tyydyttäisin häntä grillimakkaralla, kun oltiin mökillä, eikä tildoja tullut mukaan. Normaalisti penetroin mieheni anuksen isohkolla dildolla, samalla kun hän katsoo aikuisviihdettä.
Ruualla leikkiminen sotii arvomaailmaani vastaan. Ehkä syynä tiukka kotikasvatus. Kuitenkin vastakkain oli partnerini nautinto ja omat arvoni. Tämä sai minun pääni sekaisin useiksi päiviksi.
N 42
Minäkään en pystyisi. Ruoalla ei leikitä. Ei makkaroilla, kermavaahdolla tai millään muullakaan.
Tämän lisäksi en pystyisi pientä läpsimistä lukuunottamatta tuottamaan tai vastaanottamaan mitään suurempaa kipua. Enkä aiheuttamaan mitään vammoja, pysyviä tai pidemmän aikaa paranevia.
Ei verta, oksennusta tai pskaa.
Lisäksi en usko että pystyisin ikinä olemaan millään tavalla naisen kanssa.
N41
Vaimo pyysi kerran että ottaisin takaa päin, tämä on kyllä täysin pois suljettu ajatus. Lähetyssaarnaaja saa riittää meille.
-Neulojen työntäminen ihon läpi.
-Ulosteen syöminen.
Kaikki muu varmaankin tuntusi hyvälle, jos toinenkin nauttii.