Loma ohi ja huomenna töihin. Miltä tuntuu
Kommentit (98)
Tuo onkin ainoa syy, miksi kaipaan edellistä työpaikkaani. Sai pitää lomaa silloin kuin halusi, joten pidin viikon pätkiä ympäri vuoden. Tuntui aina, että kohta taas pääsee lomalle. Nyt on pakko pitää neljä viikkoa heinäkuussa ja sitten odotellaan talvilomaa.
Syyskuussa pidän vasta loman ja loka-marraskuun vaihteessa. Heinäkuussa olen vaan yhden viikon lomalla.
Työmyyrä kirjoitti:
Tuo onkin ainoa syy, miksi kaipaan edellistä työpaikkaani. Sai pitää lomaa silloin kuin halusi, joten pidin viikon pätkiä ympäri vuoden. Tuntui aina, että kohta taas pääsee lomalle. Nyt on pakko pitää neljä viikkoa heinäkuussa ja sitten odotellaan talvilomaa.
Tuo kuulostaa täydelliseltä. Mietin vaihtoehtoja samankaltaiseen vapauteen.
Minulla on vielä kuukausi ja reilu viikko päälle, kuukauden olen jo lomaillut. Ope olen. Elokuussa töihin paluu tuntuu aina kivalta.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on vielä kuukausi ja reilu viikko päälle, kuukauden olen jo lomaillut. Ope olen. Elokuussa töihin paluu tuntuu aina kivalta.
Sama täällä.
Ei ahdista yhtään. Eikö se nyt ole ihan normaalia, että kesäloma pidetään kesällä ja syksyllä mennään töihin?
Hyvältä. Loman odotus takana ja kun koko muu Suomi lomailee omassa työssäni on ihan äärestä hiljaista ja kun tekee etätöitä loma ikään kuin jatkuu.
Jippii, lopultaki neljän viikon helvetti on ohi
Vierailija kirjoitti:
Mikä tekee lomasta helvetin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset
Vierailija kirjoitti:
Työmyyrä kirjoitti:
Tuo kuulostaa täydelliseltä. Mietin vaihtoehtoja samankaltaiseen vapauteen.
Puhumattakaan, että oli valtion 38 päivän loma ja ylityöt sai pitää vapaana, joten lomaa oli käytännössä viikko joka kuukausi. Lohduttaudun ajatuksella, että nykyisessä hommassa on tosin niin paljon parempi palkka, että voisi pitää palkatonta vielä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset
Kuinka?
En vielä ole päässyt lomille.
Ehkä ensiviikon jälkeen.
Kannattaa muistaa, että kaikilla ei ole identtisiä elämiä.
M30
Ei tunnu hyvältä.