Loma ohi ja huomenna töihin. Miltä tuntuu
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jippii, lopultaki neljän viikon helvetti on ohi
Mikä tekee lomasta helvetin?
Lapset
Arvasin. Eri
Otan tänään vielä kunnolla niin saa huomenna loikoilla töissä krapulaa valitellen.
Minulla alkoi nyt loma. Huomenna ei tarvitse kammeta töihin.
Vierailija kirjoitti:
Syyskuussa pidän vasta loman ja loka-marraskuun vaihteessa. Heinäkuussa olen vaan yhden viikon lomalla.
Sama täällä
Minulla alkoi juuri loma, mutta ahdistaa kun joudun tehdä työasioita lomallakin. Eli eka lomaviikonloppu on mennyt vaan ahdistuessa siitä, että joudun kuitenkin tekemään töitä ja koko ajan on työjutut sitten mielessä, vaikka yrittäisikin rentoutua.
Vierailija kirjoitti:
Otan tänään vielä kunnolla niin saa huomenna loikoilla töissä krapulaa valitellen.
Minulla työ johon ei voi mennä krapulassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset
Surullista.
Pelottaa töihin meno. Mitähän työpaikkakiusaajani on keksinyt lomani aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sehän paskaduuni on. Loikoilen etähommissa kotona ja otan pari loivaria.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on vielä kuukausi ja reilu viikko päälle, kuukauden olen jo lomaillut. Ope olen. Elokuussa töihin paluu tuntuu aina kivalta.
Sama täällä. Nyt jo tuntuu, että mikäs tässä olisi töihin mennessä, mutta lomaillaan nyt vielä.
Täytyy yrittää ajatella positiivisesti asioita ja seuraavia vapaapäiviä.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei mitään kamalaa. Voitko vaikuttaa tilanteeseen mitenkään?
Vierailija kirjoitti:
Minulla alkoi juuri loma, mutta ahdistaa kun joudun tehdä työasioita lomallakin. Eli eka lomaviikonloppu on mennyt vaan ahdistuessa siitä, että joudun kuitenkin tekemään töitä ja koko ajan on työjutut sitten mielessä, vaikka yrittäisikin rentoutua.
Samoin täällä. Työasioita hoidin eka lomaviikolla ja ajatukset työasioissa.
Ehkä loman jälkeen työpaikan vaihto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin täällä. Työasioita hoidin eka lomaviikolla ja ajatukset työasioissa.
Mikä teidät pakottaa? Tosin itsekin vastaan työpuheluihin lomalla. Konetta en avaa, mutta aina voin muutaman sanan vaihtaa, koska se vähentää työhönpaluustressiä. Vaan jokainen tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sehän paskaduuni on. Loikoilen etähommissa kotona ja otan pari loivaria.
Kaikkia työ hommia ja ammatteja ei vain pysty tekemään etänä puhumattakaan että krapulassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko ajan hehkutetaan kuinka hauskaa on lomalla, jatkuvasti keksitään uusia projekteja jotka pitää saada valmiiksi, pakollinen reissu johonkin joka ei kiinnosta... Siinäpä se loma sitten on
Oon 40v ja oon ollu lomalla tai siis eläkkeellä 5vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei mitään kamalaa. Voitko vaikuttaa tilanteeseen mitenkään?
Keräilen toistaiseksi vain todistusaineistoa ja koitan pärjäillä. Esihenkilö tietää tilanteen, mutta hänen tyylinsä hoitaa tätä asiaa on "anna mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos". No, en kyllä kovin pitkään anna. Työpaikka on muuten hyvä, mutta yksi henkilö pilaa kaiken.
Loma alkaa huomenna virallisesti, vaikka perjantaina leimasin itteni ulos. 6 viikkoa putkeen lomalla. Mökille huomenna ja puhelin äänettömälle.