Nainen haittaisiko sinua jos George Clooney näkisi sinut
aamulla ilman meikkiä ja ihan unenpöpperössä etkä ole ehtinyt vielä laittautumaan?
Kommentit (92)
Joko olet keksimässä seuraavaa clooney kysymystä?
Georgellakin olisi varmaan sen verran paha jetlagi päällä, että ei paljon olisi varaa arvostella.
Ei haittaisi. Olisin yksi tuhansista Clooneyn näkemistä laittautumattomista naisista.
Ei haittaisi. Ralph Fiennesin vierestä jos heräisin niin saattaisi ujostuttaa sen verran että painaisin pääni piiloon hänen kainaloonsa samalla kun hän silittelisi hiuksiani ja suukottelisi niskaani.
Haittaisko ap sinua?
Ihan sama mihin vuorokauden aikaan näkisi, niin ei olisi oleellista eroa . Enkä kyllä ymmärrä, miksi se mut ees näkisi
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaisi. Ralph Fiennesin vierestä jos heräisin niin saattaisi ujostuttaa sen verran että painaisin pääni piiloon hänen kainaloonsa samalla kun hän silittelisi hiuksiani ja suukottelisi niskaani.
Haittaisko ap sinua?
Varaatko oikean vai vasemman kainalon? Minä tulen mielelläni köllöttelemään toiseen.
Ei se mua, mutta se saisi sydärin ja kuolisi. Se varmaan haittaisi sua? Mitä sitten kyselisit?
Mikäs siinä haittaisi. En koskaan meikkaa enkä sen kummemmin laittaudu muutenkaan.
Olen semmoinen ujo hiipukka. En meikkaa koskaan, että se ei haittaisi, mutta ylipäätään minua haittaa tavata ihmisiä.
Tuliko se jo huusin takaa pois koputtelemasta?😆😆😆😆😆
Ei, en ole koskaan pitänyt häntäkään erityisen komeana.
Sä taidat olla ihastunut siihen kun kyselet koko ajan siitä kysymyksiä.
Ei haittaa mutta se haittaa jos hän on itse on unenpöpperössä ja tukka sekaisin. En tykkää hänen ulkonäöstään edes viimisen päälle laitettuna eikä luonnekkaan ole makuuni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haittaisko ap sinua?
Varaatko oikean vai vasemman kainalon? Minä tulen mielelläni köllöttelemään toiseen.
Mihis minä sitten pääni lasken jos molemmat kainalot on jo varattu? Haaroväliinkö🤔
Miten tyhmä kysymys! Siis jos hän tulisi soittamaan ovikelloa ja heräisin siihen. Ei tietenkään haittaisi.
Voisiko ap jotenkin selittää tätä kysymystä.
Vierailija kirjoitti:
Ei, en ole koskaan pitänyt häntäkään erityisen komeana.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Ai nyt jo Clooneykin koputtelee jonkun mamman perään? Nauran vieläkin niille Ralph Fiennesin saunareissuille av-mamman sähkösaunaan🤣🤣 Onkohan yksi ja sama mamma kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai nyt jo Clooneykin koputtelee jonkun mamman perään? Nauran vieläkin niille Ralph Fiennesin saunareissuille av-mamman sähkösaunaan🤣🤣 Onkohan yksi ja sama mamma kyseessä.
Siellä tulee ukoille vielä nyrkkitappelu kun Clooney koputtelee lukittua huussin ovea missä Fiennes saunoo mamman kanssa.
Ei haittaa.