Nainen haittaisiko sinua jos George Clooney näkisi sinut
aamulla ilman meikkiä ja ihan unenpöpperössä etkä ole ehtinyt vielä laittautumaan?
Kommentit (92)
No haittaisi. Huutaisin kuin palosireeni, että millä hitolla oot päässyt sisälle mun asuntoon, millä oikeudella, häivy senkin kyttääjäpervohullu murtautuja. Ja sitten alkaisin heittelemään sitä kaikella, mitä käteen sattuu, kunnes tajuaa lähteä.
Vierailija kirjoitti:
No haittaisi. Huutaisin kuin palosireeni, että millä hitolla oot päässyt sisälle mun asuntoon, millä oikeudella, häivy senkin kyttääjäpervohullu murtautuja. Ja sitten alkaisin heittelemään sitä kaikella, mitä käteen sattuu, kunnes tajuaa lähteä.
Ota kuvamateriaalia myös että saat sen vastuuseen teoistaan. Voi meinaan olla että häkessä lyödään luuri korvaan jos myöhemmin soitat että George Clooney oli yöllä murtautunut asuntooni. Olisit pian itse pehmustetussa huoneessa.
Jo oli törkeää alapeukusta jos en Todellakaan tiennyt Kuka Hän on.
Mutta Kiitos Sinulle , joka vastasi minulle tietämättömälle en seuraa niin paljon näiden julkkisten elämää mistään medioista enkä niin katso , ulkomaalaisia sarjoja hyvin vähän ulkomaalaisia ohjelmia.
Mutta nyt tiedän , että vanha näyttelijä , minulla kun on huono kasvomuisti kun, eli ei haittaa
Yhtään jos joku harmaa päinen mies tulisi jonkun yrityksen ulko- ovella vastaan .
Siis vaikka miten olisin nähnyt hänet monta kertaa televisiossa ja lehdissä.
Ei ne hänen kasvot jää mieleen.
En meikkaa edes viikon loppuisin
Nuorempana kyllä meikkasin maantainakin töihin , sittempä vaan päätin.
Mitä tuosta ! Veikkaan siis hyvin harvoin .
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasti Clooney on mammojen makuun? No, makunsa kullakin.
Luin ketjua ja sain vaikutelman että Clooney nimenomaan ei ole mammojen makuun.
Nukkuis kuitenkin alakerrassa mun kuorsattua koko yön, ei haittaisi, tuskin olis enää paikalla.
Katsoin kuvan, ei minkään näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Tuliko se jo huusin takaa pois koputtelemasta?😆😆😆😆😆
Mikä juttu tämä nyt taas on? Kuulostaa mielenkiintoiselta:D
Ei haittaisi.
Se ei kiinnosta minua, enkä minä kiinnosta sitä. Sitä paitsi mitä se mun kämpässä tekee?
POLIISI!
Vierailija kirjoitti:
Miten tyhmä kysymys! Siis jos hän tulisi soittamaan ovikelloa ja heräisin siihen. Ei tietenkään haittaisi.
Voisiko ap jotenkin selittää tätä kysymystä.
Ihan oikeasti jotkut on niin reippaita että menee avaamaan oven ventovieraalle ihmiselle ja vieläpä kesken unien? Itse en avaa ikinä jos en tiedä kuka on oven takana.
Vierailija kirjoitti:
Naisten päiväuni se on.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Naisten päiväuni se on.
Kuulostaa enemmän öiseltä painajaiselta tiirikkansa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Clonkku ei ole mun makuuni.
Sama. Tehiksen aikoihinkin teiniminäni ihastui Carteriin, koska persoona miellytti enemmän.
Itse olen lukenut ton pesmättömyys jutun myös Matthew McConaugheystä. Se kyllä näyttääkin siltä etten ihmettelisi vaikka haisisi.