Nainen haittaisiko sinua jos George Clooney näkisi sinut
aamulla ilman meikkiä ja ihan unenpöpperössä etkä ole ehtinyt vielä laittautumaan?
Kommentit (92)
Ei todellakaan. En ole koskaan pitänyt George Clooney mitenkään ihmeellisen näköisenä.
Tavallinen vanheneva ukko. Mitä siitä pitäisi ajatella?
Tänä aamuna saattaisi haitata. Tissuteltiin eilen kaverin synttäreitä enkä käynyt illalla edes suhkussa. Nyt on sellanen olo etten haluaisi Clooneyn sen enempää kun kenenkään muunkaan näkevän minua.
Ihan oikeasti Clooney on mammojen makuun? No, makunsa kullakin.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan. En ole koskaan pitänyt George Clooney mitenkään ihmeellisen näköisenä.
Ei kai siinä mitään muuta ihmeellistä ole mutta eikö se Cindy Crawfordin miehen kanssa tahkonut satojen miljoonien omaisuuden sillä niitten tequila merkillä. Ei todellakaan ole tehnyt rahojaan näyttelijän lahjoillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaisi. Ralph Fiennesin vierestä jos heräisin niin saattaisi ujostuttaa sen verran että painaisin pääni piiloon hänen kainaloonsa samalla kun hän silittelisi hiuksiani ja suukottelisi niskaani.
Haittaisko ap sinua?
Varaatko oikean vai vasemman kainalon? Minä tulen mielelläni köllöttelemään toiseen.
Mihis minä sitten pääni lasken jos molemmat kainalot on jo varattu? Haaroväliinkö🤔
Fiennesin kannattaisi muuttaa Suomeen. Palstan perusteella riittäisi Fientiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tyhmä kysymys! Siis jos hän tulisi soittamaan ovikelloa ja heräisin siihen. Ei tietenkään haittaisi.
Voisiko ap jotenkin selittää tätä kysymystä.
Itse vilkasisin ovisilmästä ja painuisin takaisin pehkuihin. Painakoon naapurin summeria jos joku hätä on.
Naapurin Ritu vilkasis ovisilmästä ja luulisi wolt kuskiksi. On meinaan niin tavallisen näköinen äijä että menis ruokalähetistä. Ritu karjasis postiluukusta että jätä se mun aamupala pizza siihen oven taakse, olen juuri laittamassa paplareita. Kiitti!
Haittaisi koska se tarkottaisi että hän on yön aikana murtautunut kotiini. Yrittäisin jutella rauhallisesti ja hälyyttää apua. Tulee mieleen se tapaus kun joku kaheli oli tunkeutunut kuningatar Elisabethin makuuhuoneeseen.
Riippuisi miten hän käyttäytyy ja miksi hän herättää minut kesken unien. Jos hän on asiallinen ja kertoo että puhelimesta loppui akku ja autosta puhkesi kumit niin lainaisin kännykkää että voi soittaa hinaajalle ja antaisin odottaa rappukäytävässä.
Ei haittaa.
Voisin kysyä että haluaako kahvia tai vaikka drinkkiä/viiniä. Sit voisin kysyä että mitä hel***tiä sä teet mun asunnossa ja miten pääsit sisään?
En olisi kovin hyvällä tuulella.
Kyllä minua aina haittaa jos vanhat ukot tiirailee.
Säikähtäisin ihan perkeleesti. Eikö ainekin Turussa ollut joku ukko joka tiirikoi itsensä naisten asuntoihin.
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaisi. Ralph Fiennesin vierestä jos heräisin niin saattaisi ujostuttaa sen verran että painaisin pääni piiloon hänen kainaloonsa samalla kun hän silittelisi hiuksiani ja suukottelisi niskaani.
Haittaisko ap sinua?
Clooney lähtisi joko käsipers otteella tai raudoissa ja metakalla. Fiennes olisi iloinen yllätys pehkuissani. Rapsuttelisin ensin vähän navan alta ja sitten vetäytyisin silkkinen aamutakki liehuen keittiöön kokkaamaan kunnon englantilaisen aamiaisen.
Vierailija kirjoitti:
Säikähtäisin ihan perkeleesti. Eikö ainekin Turussa ollut joku ukko joka tiirikoi itsensä naisten asuntoihin.
Ralph Fiennes tai George Clooney tiirikoimassa itseään av-mamman kaksioon kun tämä kuorsaa ruususen untaan:D
Eikö se ole joku päälle kuuskymppinen naimisissa oleva kaksosten isä? Ei haittaisi.
Tuskin tunnistaisin häntä. Joten ei haittaa. Antaa kaikkien kukkien kukkia.
Vierailija kirjoitti:
Haittaisko ap sinua?
Mikäs siinä Fiennesissä viehättää, ainakin yhtä palstalaista?
Joku muu kun ilmeinen julkisuus ja kenties raha?
Hän näyttää jäyhkäköltä puolikaljulta äijältä.
Vai ajatteletko Fiennesiä 30-vuotta sitten?
Vierailija kirjoitti:
Googlasin ton tiirkoimis jutun. Jenkeissä toi ukko olisi istunut linnassa lopun ikäänsä. Itsellä varmaan pumppu pettäis jos heräisin yöllä ja makkarissa seisoisi ventovieras alaston mies. Kamalaa😱
Itse vilkasisin ovisilmästä ja painuisin takaisin pehkuihin. Painakoon naapurin summeria jos joku hätä on.