Nainen haittaisiko sinua jos George Clooney näkisi sinut
aamulla ilman meikkiä ja ihan unenpöpperössä etkä ole ehtinyt vielä laittautumaan?
Kommentit (92)
Ei haittaa, mutta papparaiset ei innosta.
Ei se itekään ole koskaan ollut kovin häävin näköinen, lähinnä oudon, en sen takia kyllä laittaisi meikkiä vaikka yleensä erityistilaisuuksiin vähän meikkaankin kerran pari vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Clonkku ei ole mun makuuni.
Sama. Tehiksen aikoihinkin teiniminäni ihastui Carteriin, koska persoona miellytti enemmän.
Itse en läpsena seurannut ER kun silloin tällöin. Inhokki näyttelijäni siinä sarjassa olivat George Clooney ja Julianna Marguiles. Silti heillä ollut parhaiten menestyneet urat ton sarjan näyttelijäkaartista.
Eikö Rölffin vaimo näytellyt myös Tehiksessä. Se kikkarapäinen britti.
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaisi.
Se ei kiinnosta minua, enkä minä kiinnosta sitä. Sitä paitsi mitä se mun kämpässä tekee?
POLIISI!
Itse olisin niin raivona että se olisi Clooney itse joka joutuisi hälyyttämään poliisit avukseen.
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa.
Voisin kysyä että haluaako kahvia tai vaikka drinkkiä/viiniä. Sit voisin kysyä että mitä hel***tiä sä teet mun asunnossa ja miten pääsit sisään?
En olisi kovin hyvällä tuulella.
Kevyet aamukännit Clooneyn kanssa ja talon ehtoisa emäntä jo valmiiksi vihaisena kun perseisiin ammuttu karhu :D Tämä ei voi päättyä hyvin.
Pelottaisi😱 Georgen lähdettyä poliisien matkaan tilaisin samantien turvaljkot, munalukot ja hälyyttimen ulko-oveen.
Taisi clooney käväistä tyttökullissakin, katsoin että mites on niin tutunnäköinen tyyppi, ja sitten tajusin että clooneyhän sen on oltava.
Ei nuorenakaan ollut tyyppiäni yhtään kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin kuvan, ei minkään näköinen.
Ärsyttävän näköinen virnuilija.
Palkkaisin sen vaimon asianajajakseni koska ihmisoikeuksiani olisi loukattu.
Itse en läpsena seurannut ER kun silloin tällöin. Inhokki näyttelijäni siinä sarjassa olivat George Clooney ja Julianna Marguiles. Silti heillä ollut parhaiten menestyneet urat ton sarjan näyttelijäkaartista.