G: Kun miehet katsovat sillä silmällä, oletko useammin imarreltu vai koetko sen häirintänä?
Kommentit (15)
mutta nykyään taidan olla imarreltu.
Ainoastaan silloin, kun olin imetyksen aikana isorintainen, koin ällöttävänä sen, kun miehet tuijottivat _ainoastaan_ tissejäni. Normaalisti b-kuppisena miehet katsovat kokonaisuutta, ja tuntuu ihan kivalta. Jostain syystä tuon tissien kuolaamisen otin enemmän loukkauksena.
Se on vähän tapauskohtainen... Yleensä olen imarreltu, mutta esimerkiksi isäni ikäisiltä koen sen jotenkin limaiseksi häirinnäksi!!
mut tänään mua kuolas n. 55v mies (ite oon 34v) joka katto mua päästä varpaisiin ja taas takasin ja näin tasantarkkaan mitä se aatteli. En ollu kyllä yhtään imarreltu.
mukava mies saa töllätä, muut menkööt matkoihinsa...
Mä olisin imarreltu, jos joku vilkaisis edes päin, mutta kun ei. En tiedä missä vika on, omasta mielestä olen ihan ok näköinen, normaalipainoinen jne. Tai sitten en vaan älyä..
Mä olisin imarreltu, jos joku vilkaisis edes päin, mutta kun ei. En tiedä missä vika on, omasta mielestä olen ihan ok näköinen, normaalipainoinen jne. Tai sitten en vaan älyä..
Toiset pistää enemmän silmään kuin toiset.
Mutta ärsyynnyn ja tosi paljon! en voi sietää tuijottelevia miehiä!
Joskus (harvoin) tulee sellainen 'häiritty' olo. Yleensä se tuntuu mukavalta ja katson takaisin. Pieni flirtti piristää töissä.
mä häiriinnyn niin miesten kun naisten tuijotuksista jos mua rupee joku outo "katselemaan", oli se sitten millä mielellä tahansa ja harvemmin miehiltä on tullut sellaisia imartelevia katseita vaikka ok näköinen nuori olenkin. Yleensä koen ne kaikki olevan sitä samaa "ällötystä". juttelen kyllä mielelläni oudommankin ihmisen kanssa ja katselen siinä silmiin ym. mutta ne jotka vaan tuijottaa päästä varpaisiin, yök!
Nuorempana huutelin takaisin ja vislaajille nostelin keskaria. En pukeudu tyrkysti, enkä halua, että mua tyrkkynä kohdellaan.
En ole mikään objeksti, jos kiinnostaa niin sitten tulee jutulle ja kysyy, että lähdetkö kahville. Mutta ei. Pelkkää tuijottamista vaan.
Viimeksi, kun minua katsottiin "sillä silmällä", oli kyseessä kolme kappaletta perussuomalaisia juntteja rivitalon terassilla kaljaa kiskomassa ja itse taas juoksutrikoissa menossa ohi, niin alkaa 6 silmää mua seuraamaan, kohta kuuluu känninen "Terve!" ja hirveet virneet äijillä naamalla ja kun pääsen ohi, niin alkaa kovaääninen keskutelu mun perseestä! Pippurisuihketta meinasin jo kaivaa, tuli kyllä niin häiritty olo tosta. Yäkyäkyäk!!!!
Mutta jos siistin näköinen ja selväpäinen mies katsoo mua hetken pidempään, niin imarteleehan se. :) Harvassa noi vaan on ollu..
Tissien tai perseen tuijottelijat ja kommentoijat on ällöttäviä, mutta kasvoja tai silmiä saa kyllä kehua. En tosin kaipaa senkäänlaista huomiota, hyvin pärjään ilmankin.