*KESISTEN ALKUVIIKKO*
Mitä, kello jo puol 11, eikä vielä pinoa;)
Mukavaa viikonalkua!
Äippä:) Rv 14+5
Kommentit (42)
Kävin aamupäivällä neuvolalääkärillä, joka tutki kohdunsuun tilanteen ja kuunneltiin sydänäänet. Kaikki oli ok :-). Olisi kirjoittanut sairaslomaa, mutta en nyt ottanut sitä. Vannotti sit vaan, että jos huomaan, että lepo auttaa kipuihin niin sitten täytyy jäädä lepäämään. Viikonloppunahan kipu tuntui pahenevan kun menin lepäämään... Toisaalta ehkä sitä sitten vasta ehti keskittymään ja kuulostelemaan kipuja.
Meidän neuvolan täti on kyllä aivan ihana kun se sanoi, että herkästi pitää ottaa yhteyttä tällaisissa ja kaikissa asioissa. Vähän motkotti kun nyt vasta soitin. Ei tuu yhtään sellainen olo, että oisin jotenkin hysteerinen ja ylireagoiva.
Muuta: viime yönä taas valvottiin, mutta tällä kertaa ei johtunut unettomuudesta vaan HIIRESTÄ. Meidän asunnossa oli nimittäin hiiri jauhopussiemme kimpussa ja sitä pähkäiltiin, että mitä sille tehdään. Aamulla mies kävi heti ostamassa hiirenloukkuja. Illalla nähdään onko tullut " saalista" . Sääliksi käy kyllä pikkuhiirtä, mutta eihän sen voi antaa rellestää siellä meidän ruoka- ja muitten tavaroitten kimpussa.
-satu ja sintti rv 14+3
Uula: Kokeliltu on liikuntaa, tai oikeammin harrastan nimen omaan jumppaa ja lenkkeilyä, mutta näistä ei ole minkään valtakunnan apua.
Ja näin pitemmän unettomuuden jälkeen en edes jaksa ajatellakkaan jumppaa kun olen sen jälkeen kuin kuollut, kun en sa nukuttua.
Olen myös yrittänyt väsyttää itseni kaikenmoisilla puuhailuilla ja jättänyt päiväunet väliin. Kokeiltu on myös erinnäisiä rentoutus ja hengittysmenetelmiä...hmm olikohan muuta mitä olen vielä yrittänyt. No jokatapauksessa monia erikonsteja kokeiltu on, tuloksetta. :o(
Itse en tykkää ylimääräisistä lääkkeistä, ja tuo Opamox on kyllä tuttu lääke ammatin puolesta, mutta en mielelläni sitäkään käyttäisi kun voi aiheuttaa tokkuraista oloa päivälläkin.
Itse ajattelinkin kysyä vain kotikonsteja, josko lääkäri tietäisi niistä jotain uutta, mitä en vielä ole kokeillut.
Minullahan ei ole mitään ongelmaa nukahtamisessa mutta siinä on kun herään 2-3 aikaan enkä nuku ennen kuin kello lähenee 8.00 aamulla. Ja tälläista on siis kestänyt n. 1kk. joten ei varmaankaan ole ihme, että alkaa pätkimään.
Väsynyt Marikki ja nuppu 13+4