Tatuoinnit tekevät naisesta miehekkään
Minua eivät tatuoidut naiset sytytä, mutta ehkä jotkut miehet tykkäävät miehekkäistä naisista.
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit ovat tämän hetken muoti-ilmiö. Jonkun ajan päästä niille naureskellaan niin kuin entisajan muotivaatteillekin
Aika pitkän hetken muoti-ilmiö, kun tatuointeja on tehty tuhansien, todennäköisesti kymmenientuhansien vuosien ajan eri puolilla maapalloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tauoinnit enimmäkseen löytyy kouluttamattomalta väestöltä joilla on maksuhäiriöitä ja käyttävät liikaa päihteitä.
Olet väärässä. Olen hyvässä asemassa, kouluttautunut, hyvällä palkalla, raitis ja naisellinen. Minulla on on tatuointeja, enkä ota kenenkään sanomisiaan niistä miksikään...
Mitä nyt tulit tänne kommenttia laittamaan.
Eivät tee, mutta eivät mielestäni ole kauniita suurimmalla osalla. Todella harvoin näkee tyylikkäästi tatuoituja naisia, käytännössä ei koskaan. Ja sellaiset "leiman" näköiset tatskat ovat rumia. Kuin lasten tarratatskoja joskus 90-luvulla.
Itsellänikin on yksi tatuointi, mutta se on jotain ihan muuta kuin kenelläkään muulla ja otettu silloin, kun juuri kenelläkään ei tatskoja vielä ollut, 80-luvun alkupuolella, Lontoossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää kaunis iho pilata tatuoinneilla? Mitä niillä halutaan viestittää? Ei mitään muuta tapaa ole?
Mitä kaunista ihossa on? En ole koskaan ymmärtänyt tätä perustelua. Se on nahkaa. Oma nahkani on ihosairauden ja sen sekä erinäisten elämisen merkkinä muodostuneiden lukuisten arpien vuoksi lähtökohtaisesti aika epäesteettinen, joten tatuointi ainakin omassa tapauksessani olisi lähinnä huomiota näistö arvista poisvievä/suoranaisesti isoimpia peittävä. Mikä ihme niissä muiden iholla olevissa tatuoinneissa oikein rassaa joitain ihmisiä?
Ja mulla ei siis ole tatuointia (vielä), olen kyllä harkinnut hankkimista. Ja ihan korkeakoulutettu hyväpalkkaisessa työssä oleva nelikymppinen olen.
WT
Vierailija kirjoitti:
Eivät tee, mutta eivät mielestäni ole kauniita suurimmalla osalla. Todella harvoin näkee tyylikkäästi tatuoituja naisia, käytännössä ei koskaan. Ja sellaiset "leiman" näköiset tatskat ovat rumia. Kuin lasten tarratatskoja joskus 90-luvulla.
Itsellänikin on yksi tatuointi, mutta se on jotain ihan muuta kuin kenelläkään muulla ja otettu silloin, kun juuri kenelläkään ei tatskoja vielä ollut, 80-luvun alkupuolella, Lontoossa.
Minäkin otin uniikin tribaalin kun kävin 90-luvun alussa thaikuissa.Ihan erilainen kuin muilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin otin uniikin tribaalin kun kävin 90-luvun alussa thaikuissa.Ihan erilainen kuin muilla
Hyvä kun olet tyytyväinen, niin minäkin olen. Olin 14 sen ottaessani, joten aika hyvä siihen nähden, että olen tyytyväinen. Mulla oli väärennetyt paperit, ei olisi saanut tatskata alaikäisiä.
Sotkuinen olemus tulee, sellainen raikkaus haviää kauniiltakin. Mutta makuasioitahan nämä on.
Tää on kyllä jännä väite. Aikoinaan kun olin nettitreffisivustolla, niin tosi monella miehellä oli oikein erikseen mainittu profiilissaan, että tatuoinnit naisella sytyttää.
Missä niitä miehiä voi tavata, jotka tykkää tatuoimattomasta ihosta? Tatuoimattomana naisena tapaisin mielellään miehen, joka ei toivo naisella olevan tatskoja. Todellisuus on vaan eri kuin mitä nämä nettitrollit täällä väittää.
Vierailija kirjoitti:
Sotkuinen olemus tulee, sellainen raikkaus haviää kauniiltakin. Mutta makuasioitahan nämä on.
Et selvästikään ole nähnyt kauniita tatskoja, sellaisiakin on. Useimmiten käytetään mustaa ja muita tummia värejä, mutta tatskata voi vaaleillakin väreillä ja omilla kuvilla, joka sovitetaan esimerkiksi olkapään muotoon. Leiman näköinen tulee juuri siitä, että kuva on vain hakattu siihen ajattelematta yhtään kehonosan muotoa.
En juuri tunne ketään tatuoitua itseni lisäksi. Vain yhden, joka on tatuoitu lähes päästä varpaisiin omilla kuvilla, jotka ovat upeita ja mielikuvituksellisia sekä kehon muotoihin sovitettuja. Hän on taiteilija ja teki aikoinaan itsekin tatuointeja joillekin valituille. Nykyisin ei enää ole tehnyt vuosikymmeniin.
Voisin edelleen ottaa tatuointeja, jos olisi hyvä tekijä ja kuva/kuvia. Mutta sellaista ei ole tullut mieleen. Oma vanha kuvani on pieni ja huomaamaton, vaalea. Vain minut hyvin läheisesti tuntevat tietävät, että minulla on sellainen. Lääkäri usein kiinnittää siihen katseensa ja yrittää määritellä mikä se on. Se voisi olla jotain muutakin kuin tatska nimittäin, kun se on jo niin haalea väriltään.
Monet naiset pitävät tatuoinnista miehillä ja koska ovat tyhmiä niin luulevat että miehet pitävät tatuoinneista naisilla.
Vierailija kirjoitti:
Monet naiset pitävät tatuoinnista miehillä ja koska ovat tyhmiä niin luulevat että miehet pitävät tatuoinneista naisilla.
Niin kuin tuossa ylempänä kirjoitin, nettitreffiprofiileissa moni mies nimenomaan toivoo naisella olevan tatuointeja. Miten selität tämän?
Menee kuten laulukin sanoo: all the best girls, all the best girls, they are boys.
Tatuoinnit tekevät naisesta typerän, tai typerät naiset ottavat tatuointeja. Sama koskee miehiäkin.
Mulla on muutama tatuointi. Saatan ottaa lisääkin. Mieheksi ei ole kukaan luullut, mutta ehkä sekin päivä vielä koittaa. Kuka tietää. N40
Tatuoinnin ottaneet ovat epäluotettavia ja hieman yksinkertaisia.
Nykyään eivät miehet ole enää miehiä, niin nainen joutuu itse olemaan vähän niinku molemmat, mies ja nainen.
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä jännä väite. Aikoinaan kun olin nettitreffisivustolla, niin tosi monella miehellä oli oikein erikseen mainittu profiilissaan, että tatuoinnit naisella sytyttää.
Missä niitä miehiä voi tavata, jotka tykkää tatuoimattomasta ihosta? Tatuoimattomana naisena tapaisin mielellään miehen, joka ei toivo naisella olevan tatskoja. Todellisuus on vaan eri kuin mitä nämä nettitrollit täällä väittää.
Pohjois- ja itäsuomesta löytyy vielä täysjärkisiä miehiä jos niitä kaipaat.
Näin tatuoimattomana näitä ketjuja lukiessa mietin aina, että ajatteleekohan yksikään tautoitu ikinä aloituksen luettuaan "ihanko, oikeasti? Nyt minua kyllä kaduttaa ja raksaasti. Ihan uusi juttu oli tämä mielipide minulle??!!".
Mene silmälääkäriin.