Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö PS ymmärrä politiikan perusteita, ei joku yksittäinen ministerihenkilö ole politiikassa niin tärkeä asia?

Vierailija
01.07.2023 |

Jotenkin tuntuu, että he eivät nyt täysin ymmärrä miten hallituspolitiikka (tai politiikka ylipäätänsä) toimii? Jos joku yksittäinen ministeri joutuu lähtemään, niin eihän se hallitusohjelma siitä miksikään muutu?
En kannata itse nykyistä hallitusta ollenkaan, mutta kyllä varmaan kokkaritkin on ihmeissään tästä persujen touhusta. Tietenkään perinteisesti muut puolueet eivät sotkeennu toisten puolueiden ministerivalintoihin, mutta olihan tuo nyt aivan päivänselvää, ettei Junnilalla ollut mitään edellytyksiä enää toimia jossain kansainvälisissä yhteyksissä kaikkien paljastuneiden tietojen jälkeen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihan ne voi ymmärtää kun niillä ei ole perinteitä toimintaan.

Purrahan on sanonut että oppii koko ajan.

Vierailija
2/4 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mussun mussun. Te vihervasurit hyökkäätte seuraavan kimppuun kun hailauma tarkoituksena sabotoida hallituksen toimintakyky ja kaataa koko sirkus. Naurettava aloitus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mussun mussun. Te vihervasurit hyökkäätte seuraavan kimppuun kun hailauma tarkoituksena sabotoida hallituksen toimintakyky ja kaataa koko sirkus. Naurettava aloitus.

Öö, itse teitte 4 vuotta samaa ja väsäsitte välikysymyksiä kerran viikossa.

Jos ette nyt itse kestä, tulkaa pois sieltä.

Vierailija
4/4 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa ettet sinäkään ymmärrä. Mikä on opposition tarkoitus mielestäsi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi