Tatuoinnit tekevät naisesta miehekkään
Minua eivät tatuoidut naiset sytytä, mutta ehkä jotkut miehet tykkäävät miehekkäistä naisista.
Kommentit (77)
Miksi miehekkyys on vain miehille? Miksi nainen ei saisi olla miehekäs? Veikkaan, että moni nainen ei aloittajasta syty.
Itselle tulee heti ahdasmielinen on muissakin asioissa ahdasmielinen tarkkarajainnen. Ulkonäkö keskeinen. Pitkät hiukset, pieni ja hoikka, konservatiivisen mekot ja hiljaa kun mies puhuu. En ikinä haluaisi miestä, jonka kanssa ei esim hiuksia saisi leikata.
Itselläni ei ole tatuointeja.
Mieluummin pinnallinen kuin tatuoitu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tauoinnit enimmäkseen löytyy kouluttamattomalta väestöltä joilla on maksuhäiriöitä ja käyttävät liikaa päihteitä.
En ole kouluttamaton, maksuhäiriöinen enkä käytä päihteitä
Olen eri, mutta miksi ihmeessä sitten olet ottanut tuollaisen leiman antavan tatuoinnin?
Tatskat kertoo huonosta itsetunnosta.
Vierailija kirjoitti:
Minusta taas heteromiehet pienellä leualla näyttää homolle.
Mitä he näyttävät, ja kelle homolle? Jotain käsimerkkiä?
Miksi pitää kaunis iho pilata tatuoinneilla? Mitä niillä halutaan viestittää? Ei mitään muuta tapaa ole?
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää kaunis iho pilata tatuoinneilla? Mitä niillä halutaan viestittää? Ei mitään muuta tapaa ole?
Mitä kaunista ihossa on? En ole koskaan ymmärtänyt tätä perustelua. Se on nahkaa. Oma nahkani on ihosairauden ja sen sekä erinäisten elämisen merkkinä muodostuneiden lukuisten arpien vuoksi lähtökohtaisesti aika epäesteettinen, joten tatuointi ainakin omassa tapauksessani olisi lähinnä huomiota näistö arvista poisvievä/suoranaisesti isoimpia peittävä. Mikä ihme niissä muiden iholla olevissa tatuoinneissa oikein rassaa joitain ihmisiä?
Ja mulla ei siis ole tatuointia (vielä), olen kyllä harkinnut hankkimista. Ja ihan korkeakoulutettu hyväpalkkaisessa työssä oleva nelikymppinen olen.
Vierailija kirjoitti:
Tauoinnit enimmäkseen löytyy kouluttamattomalta väestöltä joilla on maksuhäiriöitä ja käyttävät liikaa päihteitä.
Entäpä Nata Salmela. Hänellä on riittämiin tatuointeja ja myös varallisuutta.
"Monipuolisesti somettava ja mainostava Natalia Salmela kerrytti tuloja 193 000 euron verran, lähes saman verran kuin toissa vuonnakin. Salmela on puhunut julkisuudessa vaurastuneensa muun muassa asuntosijoittamisen avulla".
En kadehdi. Hän tekee urakalla töitä.
Ai, minä kun olen aina luullut, että estrogeeni.
Olen tatuoimaton nainen enkä voisi kuvitella tapailevani miestä, jolla ei ole tatskoja. Paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet väärässä. Olen hyvässä asemassa, kouluttautunut, hyvällä palkalla, raitis ja naisellinen. Minulla on on tatuointeja, enkä ota kenenkään sanomisiaan niistä miksikään...
Huomaa kirjoittajan sana "enimmäkseen".
Se, että löytyy sinunlaisesi poikkeus, ei muuta asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Mielipiteensä kullakin. Mielestäni on kauniita ja naisellisiakin tatuointeja:)
Mielestäni ei ole olemassa yhtään kaunista eikä naisellista tatuointia, vaan yli 99% on helvetin rumia töhryjä.
Muutamaa hyvin harvaa, pientä tatuointia ei voi rumaksi sanoa, mutta kauniita ja naisellisia eivät ole nekään.
Länsimaissa tatuointi on perinteisesti ollut yhteiskunnan ulkopuolelle syrjäytyneen marginaalin tunnus viestittää tätä asemaansa. Merimiehet, linnakundit, prostituoidut, narkit, juopot, moottoripyöräjengiläiset ovat olleet perinteisesti tatuoituja.
Tatuoitu viestittää kuin Nacci Tranberg ettei välitä paskaakaan, ei kuulu joukkoon.
Tarkoittaako tämä, että tatuoinnit miehellä tekevät hänestä entistäkin miehekkäämmän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielipiteensä kullakin. Mielestäni on kauniita ja naisellisiakin tatuointeja:)
Mielestäni ei ole olemassa yhtään kaunista eikä naisellista tatuointia, vaan yli 99% on helvetin rumia töhryjä.
Muutamaa hyvin harvaa, pientä tatuointia ei voi rumaksi sanoa, mutta kauniita ja naisellisia eivät ole nekään.
Sitten on sellaisia kuin sinä: Puhdas iho, mutta todella inhottava luonne ja se tuot vielä täällä esille.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaako tämä, että tatuoinnit miehellä tekevät hänestä entistäkin miehekkäämmän?
No jos miehellä on tarpeeksi ihoa. Laihan luikun ihoon ei paljoa voi tatuoida. Eipä se ole miehekäs alunperinkään.
Vierailija kirjoitti:
Ei auta, jos mies ei ole jo valmiiksi miehekäs. Tuli mieleen yliopistolta yks tyypillisen insinöörin näköinen hintelä jätkä, joka oli tatuoinut hauiksensa. Näytti lähinnä koomiselta, kun ei ollenkaan sopinut siihen muuhun habitukseen. En voinut olla miettimättä että tyyppi hakenut tatskan ihan vain siksi että kuvittelee, että niin käy parempi flaksi :D
Kaikilla samat tatuoinnit. Miehillä joku kellotaulu ja naisilla unisieppari. Keksikää edes jotain omaperäistä.
Itsensä töhrintä on vastenmielistä. Ihan kuin hylätyt rakennukset.
Undantaget som bekräftar regeln?