Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka teillä tai tutuillanne on alkanut mielenterveydenhäiriöt?

Vierailija
30.06.2023 |

Haluaisin saada tietoa ja tukea.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persujen äänestäminen oli ensimmäinen merkki. Sitten alkoi vauhkota koronarokotteista. Nyt ollaan pisteessä, että uskoo maan olevan litteä ja lentokoneiden levittävän jotain kaasuja ihmisten päälle.

Alapeukuista huolimatta tunnen juuri tällaisen henkilön.

Terveisin eri kirjoittaja.

Vierailija
42/48 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mummilla alkoi niin, että kolmannen synnytyksen jälkeen alkoi kuulla supinaa seinän takaa. Sitten puhelimesta. Sitten pistorasiasta. Sitten alkoi kuulla naisten ääniä. Mummilla oli skitsofrenia. Ääniä kuului ihan kuolemaan saakka. Mummilla oli lääkitys, mutta se vain hiljensi ääniä, ei lopettanut niitä.

Äidin psykoosi alkoi neljännen synnytyksen jälkeen. Äidin mielestä kaikki yrittivät myrkyttää pikkusiskon. Äiti myös kuvitteli, että minä olen paholainen. Yritti pahimmassa kunnossa tappaa minut. Äidillä todettiin bipolaari ja lapsivuodepsykoosi.

En muista koska ja miten minun masennukseni alkoi. Musta tuntuu, että olin jo pienenä masentunut. Ainakin olin itsetuhoinen. Itkin paljon, kun äiti luuli mua paholaiseksi. Yritin itsemurhaa ensimmäisen kerran 10-vuotiaana. Jouduin psykiatriselle. 10-15-vuotiaana oli pahin kausi. 12-vuotiaana sain masennuslääkityksen.

Älä sinä ainakaan hanki yli 2 lasta.

Teidän kehot ei kestä useampia raskaana oloja. Keho tyhjenee kaikista tärkeistä jutuista ja alkaa tuo sairaus.

Samaa olen päätellyt omassa suvussani tapahtuneen.

-eri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

__

Vierailija
44/48 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi kun kävin lukemaan tätä palstaa. Sitten paheni ja aloin kirjoitellakin tänne. Luoja tietää miten tämä vielä päättyy.

Vierailija
45/48 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähipiirissä lapset alkoivat käyttää yläkoulussa kannabista ja alkoholia. Siitä pikkuhiljaa siirtyivät vahvempiin aineisiin. Monta hoitojaksoa on ollut huumepsykoosien vuoksi eli sellaisia sankareita narkomania tuottaa.

Vierailija
46/48 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

__

Vierailija
47/48 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuuden hyväksikäyttö, epävakaa alistava isä. Lisäksi puhdasta huonoa tuuria.

Vierailija
48/48 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulen ketjuusi häiritsemään, koska itseä mietityttää päivittäin oma tilanne ja mitä minua vaivaa vuodesta toiseen.

Masennusta ja itsetuhoisuutta 15-vuotiaana. Masennus parani kuin seinään ja ystävä huomautteli asiasta paljon. Vuosien ajan ollut alakuloisuutta, ahdistus/masennuskausia silloin tällöin, ne lamaannuttavat. Kestävät keskimäärin 2-3 viikkoa.

Elämästä ei ole aikuisena tullut mitään. Olen sekoillut huolella, pettänyt kumppaniani ilman pelkoa, ollut muutenkin valtavan impulsiivinen.

En ole vieläkään tietoinen mikä vikana vaikka olen eri lääkäreillä käynyt.

Minkä ikäinen olet?

28v.

Varmaan kaksisuuntainen puhjennut. Kaikki muut olisivat tulleetkin jo.