Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun olet kylässä ja kyläpaikan emäntä työntää käteesi jälkkärikipollisen jäätelöä kysymättä sinulta että haluatko jäätelöä...

Vierailija
30.06.2023 |

Et ole yhtään jäätelönsyöntituulella, tai jäätelö jota sinulle työnnetään käteen, on inhokkimakusi. Miten reagoit/mitä sanot?

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen ärtyneellä tuulella, kieltäydyn kylmästi.

Vierailija
2/53 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole rehellinen. Jos emäntä loukkaantuu, niin voi voi. Pitäisi nyt sen verran tapoja olla, että kysyy, syötkö jäätelöä. Jos olet laktoositon, se on syy kieltäytyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen on masentavaa.

Yleensä syön pois ku sitä tyrkytetään vaikka olen sanonut kerran ei

Vierailija
4/53 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on muuten raivostuttavaa. Olen useamman kerran syönyt jäätelöä tai jälkiruokaa väkisin ihan vain kohteliaisuudesta.

Vierailija
5/53 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaan suuni ja sanon: "Kiitos, mutta en halua jäätelöä". Samalla ojennan kupin takaisin emännälle. 

Ei se tuon vaikeampaa ole. 

Vierailija
6/53 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkiruuat on aina ihan paskaa. Sokeria ja kermaa yleensä.

Vierailija
7/53 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön sen. Jäätelö menee aina.

Vierailija
8/53 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avaan suuni ja sanon: "Kiitos, mutta en halua jäätelöä". Samalla ojennan kupin takaisin emännälle. 

Ärsyttävintä siinä on jos emäntä alkaa marmattamaan että Kuka tämän jäätelön nyt sitten syö. Se menee nyt sitten pilalle. Niinpä niin. Olisit kysynyt ensin.

Vierailija
9/53 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti paska!

Vierailija
10/53 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on muuten raivostuttavaa. Olen useamman kerran syönyt jäätelöä tai jälkiruokaa väkisin ihan vain kohteliaisuudesta.

Sellaista se on teillä tossukoilla. Kannattaa kasvattaa selkäranka ja sanoa kohteliaasti, mutta napakasti, mitä haluaa. Ei tarvitse "väkisin" syödä. 

Vierailija
11/53 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oletko aikuinen?

Vierailija
12/53 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttävintä siinä on jos emäntä alkaa marmattamaan että Kuka tämän jäätelön nyt sitten syö. Se menee nyt sitten pilalle. Niinpä niin. Olisit kysynyt ensin.

No se on tasan ja vain sen emännän päänsärky. Oppiipahan ehkä seuraavalla kerralla kysymään. Ei tuollaisten typeryksien pidä antaa pompotella itseä. 

Vierailija
13/53 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kylässä vanhemman sukulaisen luona. Tarjolla oli ainoastaan katkarapuvoileipiä.

Mua iljettää äyriäiset ja nilviäiset. Jouduin sitten kohteliaasti syömään yhden. Ne ravut nielaisin kokonaisina paloina.

Vierailija
14/53 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta on jos jäätelö on vaniljajäätelöä, ja paketti on avattu puoli vuotta sitten. Sen huomaa keltaisesta sitkeästä kerroksesta joka on jäätelön pinnalla. Lisäksi namijäätelön päällä on iso kasa itsetehtyä vähäsokerista mansikkahilloa, jossa on äklöjä klimppejä.

Vierailija
15/53 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Rouva on hyvä ja syö jäätelön ihan itse, kun sen kulhoon laittoikin." 

Vierailija
16/53 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vittummaista että kun sanoo ei kiitos en halua yhtään mitään ja sitten huomautellaan että perkele, ihmisen kuuluu syödä 4tunnin välein jälkiruoan kanssa.

HV!

Vierailija
17/53 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap oletko aikuinen?

Olen. Oletko sinä?

Vierailija
18/53 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjotaan kylässä kalakeittoa/lasagnea/sushia tms. Kutsu käy ruokapöytään. Sanotko silloinkin, et en syö!

Vierailija
19/53 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin kylässä vanhemman sukulaisen luona. Tarjolla oli ainoastaan katkarapuvoileipiä.

Mua iljettää äyriäiset ja nilviäiset. Jouduin sitten kohteliaasti syömään yhden. Ne ravut nielaisin kokonaisina paloina.

Yhyy yhyy, mua iljettää!

Vierailija
20/53 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos mutta en ole pyytänyt jäätelöä ja mulla on nyt mahakipuja eli en pysty syömään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi