Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostatko itse oman autosi vai ostaako mies perheen kaikki autot?

Vierailija
29.06.2023 |

Meillä ostetaan kumpikin omamme. Olen huomannut että monella naisella paremmin :)

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän autoista sen verran, että olen aina ostanut itse omat autoni. Moni miespuolinen autokauppas on ollut huuli pyöreänä, kun päteminen ei ole onnistunut.

Vierailija
22/40 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä (nainen) olen tehnyt meidän perheeseen ostettavista autoista ostopäätökset, vaikka mies niillä pääsääntöisesti ajelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saa ostaa mulle uuden auton, jos haluaisi. Voisin ostaa myös itse. Uskoisin, että meillä voisi olla molemmilla omat autot, helpompi lähteä molempien minne haluaa ja jos toinen on käytössä, niin toisellakin pääsee. Tai sitten meillä olis vaan yks auto.

Vierailija
24/40 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaa sitten mentiin autokauppaan ja myyjä sitten jutteli mieheni kanssa. Jossain vaiheessa mieheni tuumasi myyjälle, että ihan kiva tässä on autoista jutella, mutta vaimoni on kylläkin se, jonka kanssa sinun kanattaisi kauppaa oikeasti vääntää ja esitellä autoa. Oli automyyjällä pikkasen naama punastunut. Mutta hyvin tuli kaupanpäällisinä metalliväri ja kalliit vanteet...

Vierailija
25/40 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ostaa kaikki autot aina. Toivon vaan väriä.

Samoin mies hoitaa saunan ja uunin lämmityksen tai kaikki mihin liittyy tulta kun pelkään sitä.

Vierailija
26/40 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan itse valitsin, koeajoin, neuvottelin ja maksoin auton.

Vierailija
27/40 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole miestä. Itte pitää kaikki hoitaa.

Vierailija
28/40 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 4 autoa, joista minä olen ostanut 2.

Vierailija
29/40 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei autot kiinnosta, enkä jaksa merkkeihin ja malleihin perehtyä. Mieheni on hoitanut molempien autot, huollot ja renkaanvaihdot. Minulle riittää että auto kulkee eteenpäin, kesällä on ilmastointi ja talvella webasto. Osaan itsekin vaihtaa renkaita ym mutta mies hoitaa ne mielellään. Minä olen ominut pyykinpesun kokonaan 😅

Vierailija
30/40 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies maksaa auton, minä valitsen, yleensä ajan aina uudella autolla, miehellä ei korttia. Jännä juttu on jos joku mies tulee kyselemään autosta jotain niin aina puhutaan miehelle vaikka hän ei sitä aja, eikä muutenkaan ymmärrä autoista hölkäsen  pöläystä,

Vierailija
31/40 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ostaa ja huoltaa/korjaa meidän autot.

Vierailija
32/40 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut automyyjän, joka kätteli vain miestä, vaikka minä ostin auton. Se oli sitä aikaa, kun mies oikeasti ymmärsi autoista enemmän kuin minä. Käytetyn auton ostossa se on iso etu, jos siitä ymmärtää edes jotain.

Nyt meillä ovat tyttäretkin ostaneet itse autonsa, ja sitten myyneet niitä minulle. Mies on ostanut autoja kaikkein vähiten sen jälkeen, kun tytöt ovat saaneet ajokortit.

Vierailija
33/40 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei ole miestä tiellä. Tiedän tasan tarkkaan, mitä autossa pitää olla tai mitä ei pidä olla. Jotkut asiat sitten on plussaa.

Meikkivalo on tärkeä ja turvavyöt plussaa.

Vierailija
34/40 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse valitsin ja maksoin autoni. Samoin huollot hoidan itse. Poika käytti autoani jonkin aikaa kotona asuessaan. Opetuksellisessa mielessä hän vaihtoi renkaat ja käytti auton katsastuksessa silloin.

Haaveilen uudemmasta autosta. Tuolla kippanalla alkaa olemaan ikää ja iän tuomia vaivoja. Ihan niin kuin omistajallaan.

Vierailija
35/40 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheessä ei ole mistä, on vain minä. Eli ostan itse autoni.

Naimisissa ollessani minä valitsin ja maksoin kyllä oman autoni, mutta mies sai (parempana neuvottelijana) tingata sitten autokaupassa.

Vierailija
36/40 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsen omat autoni itse, maksan ne ja huollot itse. Samoin tekee puoliso. Hän valitsee itselleen sopivan, maksaa ja huollattaa. Emme puutu toistemme valintoihin.

Vierailija
37/40 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostetaan yhdessä. Meillä on samanlainen maku, joten ei tarvii kinastella. Viimeksi tosin valitsin myös irrotettavan vetokoukun uutta autoa tilatessamme. N47

Vierailija
38/40 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän tai vähemmän yhdessä asioita pohditaan, lopullisen päätöksen tekee kuski itse. Meillä on molemmilla omat autot ja hieman poikkeavat toiveet siitä millaisella autolla halutaan ajaa, joten tämä toimii hyvin.

Vierailija
39/40 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yksi auto, jota mä pääasiassa ajan. Valitaan se yhdessä, mies on itse alalla, joten hänellä on enemmän tietoa autoista ja korjaa ne itse.

Vierailija
40/40 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies osti meidän käyttöauton. Itse ostin oman kyykkypyörän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme