Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se hetki kun näkee muiden ottamista kuvista kuinka kauhean kokoinen on. Luulin näyttäväni paremmalta.

Vierailija
29.06.2023 |

Kamalan lihava olen. Tietysti teidän olevani lihava mutta että niin iso, huh.
Onneksi on laihdutusprojekti meneillään ja olen pudottanut hyvin. Silti on aika karua katseltavaa...

Luulin todella, että minulla on naisellisia kauniita muotoja mutta kuvissa olen yksinkertaisesti plösö tasapaksu pökkelö.

Kommentit (105)

Vierailija
81/105 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse luulen hymyileväni neutraalisti mutta näytän Sarjamurhaajalta

M44

Ilmankos täydessä bussissa olen se viimeinen jonka viereen istutaan...

Vierailija
82/105 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus kamera kyllä lihottaa myös.

Laajakulmalla ottaessa, kyllä ja se on oikeastaan standardina päällä. Kännykkäkamerat muutenkin vääristelevät (muitakin ihmisiä!) ihmeellisesti, varsinkin kuva-alueen reunoilla. Sääli, ettei ole monelta vuodelta juuri kunnollisella kameroilla otettuja kuvia.

Tuo on täyttä totta. Hyvään "potrettiin" tarvitaan järjestelmäkamera ja vähintään (kino) 75-millistä vastaava objektiivi, satamillinen on vielä parempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/105 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus kamera kyllä lihottaa myös.

Onhan objektiiveilla ja etäisyyksillä vaikutusta, mutta jos kaikki muut näyttävät "itseltään", niin miten se yksi olisi kameran turvottama?

Vierailija
84/105 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuon takia välttelen valokuvia niin hyvin kuin suinkin kun niistä näkee, että kuinka lyhyt, lyhyt, iljettävä ja läski pallero olen.

Vierailija
85/105 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi samalla lailla. Vielä kotoa lähtiessä katsoin peilistä että ihan kivalle näyttää vaikka ylimääräistä toki on. Sitten myöhemmin näin kuvia ja itku meinasi päästä. Minäkin olen jo jonkun verran saanut ylimääräistä pois, mutta on näköjään vielä matkaa. Miten sitä sokeutuukin omalle peilikuvalleen.

Sitä peilikuvaa pitää katsoa myös niin, että seisoo sivuttain. Siinä seisookin tanakka emäntä takapuolikin pullottaa samalla tavalla kuin vatsa. Järkyttävä näky.

Minulla on juuri noin, että suoraan edestä katsoen ei näytä niin lihavalta, koska olen niin päin katsottuna miltei hoikka. On vain iso vatsa ja peppu, eli sivusta katsottuna onkin leveämpi kuin toisin päin. Valokuvissa sen ikävä kyllä huomaa eri tavalla kuin peilissä.

Vierailija
86/105 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti onko sinun ulkonäöllä suurempi merkitys kuin se mitä oikeasti olet ihmisenä tai että onko terveys sinulle tärkeämpää kuin se miltä näytät?

Arvioitko muita ihmisiä ulkoisten asioiden perusteella?

(Nykyään itsekkyys, ulkonäkö ja ahneus ovat hyvin pinnalla olevia asioita.)

Vierailija
87/105 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valokuvat on kyllä karu todellisuuteen palauttaja. Peili huijaa ja sitä näkee mitä haluaa. Mutta valokuvat paljastavat sen möhkälemäisyyden ja hirvittävän naamaturvotuksen, ainakin itselläni. Itkin kun näin kaverin ottamia kuvia juhannukselta instassa. Pakko laihduttaa ensi kesään.

No mua ei enää näemmä huijaa peilikään vaan sieltä näkyi just jotain samaa mitä kuvailit nähneesi valokuvissa.

Ja varmaan näkyisi tosiaan valokuvissakin, mutta kun valokuviin en ole enää vuosiin suostunut (eikä kyllä enää ketään ole kuka kuvaisikaan).

Mut joo, tilasin ison kasan kesävaatteita nyt alesta ajatuksella, että pakkohan se hellekelilläkin on ulos päästä, joten joku mekko ja/tai toppi+sortsit on saatava eikä enää odotettava että entisiin mahtuu vaan otettava riittävän isoa kokoa. Ja voi ziisus. Koko oli joo sopiva, mutta kun eihän ne vaan istu päälle mitenkään vaan hartialinja on ruma/roikkuu sekä kiristää kummasti, kun se hihanistutus ei olekaan oikealla paikallaan vaan käsivarressa.. Ja hihatonta ei voi ajatellakaan. Samasta syystä sortsit+toppi-comboa en edes kokeillut päälle.

Lisäksi just tuo sivuprofiili oli vaan niin kaamea, että ei oikeasti voi ajatellakaan kuinka näissäkään tekisi mieli lähteä ulos yhtään sen enempää kuin noissa entisissä, pikkuisen pieniksi jääneissä ja kinnaavissa vaatteissakaan. Ei tosiaan tullut hyvä eikä itsevarma olo.

Tuossa vaiheessa pitää hankkia vaatteet vain sillä asenteella, että "nämä on hyvät koska nämä mahtuu päälle" ja unohtaa kokonaan tuollaiset vaatimukset, että vaate vielä näyttäisikin päällä kivalta (eli mieluiten hoikistaisi).

88/105 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kumpa Te kaikki laihdutuskuureilla painoa pudottavat uskoisitte ettei niillä kuureilla saavuteta pysyviä tuloksia vaan yleensä pudotetut kilot tulevat takaisin ja usein vielä kaksinkertaisina, kun palaatte takaisin entisiin ruokailutottumuksiin. Omasta kokemuksesta (painoa pudonnut n. 20 kg) voin kertoa, että ruokailutottumusten ja muiden elintapojen pysyvät muutokset askel kerrallaan laskevat painoa hitaasti eivätkä kilot tule takaisin koska muutokset ruokailutottumuksista ja elintavoissa ovat pysyviä. Aloittakaa pysyvät muutokset vaikka sillä, että lisäätte päivittäin syötyjen aterioiden määriä ja pienennätte kerta-annosten kokoa ja tällä keinolla mahalaukku täyttyy ja kylläinen olo tulee vähemmälläkin syömisellä. Kun olette tottuneet pienempiin kerta-annoksiin voitte vähitellen kiinnittää huomiota mitä siihen ruokalautaselle ja voileivän päälle laitatte (kovat rasvat vaihdetaan pehmeisiin, viljatuotteet pääasiassa täysjyvää, lisätään kasvisten määrää, vähennetään punaisen lihan syöntiä ja vähennetään myös suolan käyttöä). Paino pysyy kohdallaan jos se mitä suuhunsa tunkee on pääasiassa (n. 80%) terveellistä ja tällöin voi ihan hyvällä omalla tunnolla sallia itselleen silloin tällöin myös herkkuja kuten valkoista viljaa ja sokeria sisältäviä tuotteita.

Eihän me nyt kukaan mitään kuureja pidetä. Muutamme pikkuhiljaa ruokavaliotamme terveellisempään suuntaan. Siinä se paino putoaa ja tavat jäävät kyllä helposti pysyviksi.

Vierailija
89/105 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt itsesääli pois ja tekemään asialle jotain! Ikinä ei ole liian myöhäistä. Suosittelen ketogeenistä elämäntapaa ja jotakin järkevää valmennusta. Rouva Keto on ollut todella hyvä, maanläheinen ja fiksu. Pysyviä tuloksia ja enää en piilottele valokuvissa takimmaisena.

Miksi tällaiselle kommentille alapeukkua? Vai onko nyt niin, että asialle ei ole tarkoituskaan tehdä mitään ja täällä valittamisen luullaan jotenkin auttavan? Jokainen pystyy kun lähtee rohkeasti muuttamaan tottumuksiaan!

Ei, vaan alapeukut tulee ketogeenisen ruokavalion ehdottelemisesta.

Vierailija
90/105 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pyysin varta vasten kaveriani ottamaan kokovartalokuvan minusta omalla kännykälläni, että saisin käsityksen, miltä oikeasti näytän. Jouduin antamaan periksi lihomiselle kesävaatteiden suhteen, ostin shortsit kokoa 48, mikä on kyllä suurin vaatekoko mitä olen koskaan käyttänyt. Mutta, pääsin helteellä sentään ulos ja kävelylle. Ei nyt vaan ole onnistunut painon pudotus, mitä lie masennusta ja väsymistä takana, että paino nousee. Haluan kuitenkin, että on joku vertailukuva tästäkin tilanteesta, toivottavasti jossain vaiheessa tilanne paranee. En jätä kesän menoja nyt kuitenkaan väliin vaan sen takia, että en ole tämän paremman näköinen juuri nyt. Laihtuu kun ei koko ajan ole kotona.

Vierailija
91/105 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse luulen hymyileväni neutraalisti mutta näytän Sarjamurhaajalta

M44

Hih, tuskin. Kumminkin oot komea

Joo niille naiset tyrkyttää itseään.

Näköjään se on sitä mitä sanoo

Naiset = kun tasan yksi kommentoinut, ja oletat kommentoijan olevan nainen.

Vierailija
92/105 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi samalla lailla. Vielä kotoa lähtiessä katsoin peilistä että ihan kivalle näyttää vaikka ylimääräistä toki on. Sitten myöhemmin näin kuvia ja itku meinasi päästä. Minäkin olen jo jonkun verran saanut ylimääräistä pois, mutta on näköjään vielä matkaa. Miten sitä sokeutuukin omalle peilikuvalleen.

Sitä peilikuvaa pitää katsoa myös niin, että seisoo sivuttain. Siinä seisookin tanakka emäntä takapuolikin pullottaa samalla tavalla kuin vatsa. Järkyttävä näky.

Parempi se on, että takapuoli pullottaa kuin että sitä ei olisi.

No voi kiitos, tämä kommentti lämmitti mieltä /s

Kiva dissata toista vartalotyyppiä saadakseen yhden vartalotyyppisen omaavalle hyvän mielen.

T. Pannukakkupeppu

Vierailija
93/105 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valokuvat on kyllä karu todellisuuteen palauttaja. Peili huijaa ja sitä näkee mitä haluaa. Mutta valokuvat paljastavat sen möhkälemäisyyden ja hirvittävän naamaturvotuksen, ainakin itselläni. Itkin kun näin kaverin ottamia kuvia juhannukselta instassa. Pakko laihduttaa ensi kesään.

No mua ei enää näemmä huijaa peilikään vaan sieltä näkyi just jotain samaa mitä kuvailit nähneesi valokuvissa.

Ja varmaan näkyisi tosiaan valokuvissakin, mutta kun valokuviin en ole enää vuosiin suostunut (eikä kyllä enää ketään ole kuka kuvaisikaan).

Mut joo, tilasin ison kasan kesävaatteita nyt alesta ajatuksella, että pakkohan se hellekelilläkin on ulos päästä, joten joku mekko ja/tai toppi+sortsit on saatava eikä enää odotettava että entisiin mahtuu vaan otettava riittävän isoa kokoa. Ja voi ziisus. Koko oli joo sopiva, mutta kun eihän ne vaan istu päälle mitenkään vaan hartialinja on ruma/roikkuu sekä kiristää kummasti, kun se hihanistutus ei olekaan oikealla paikallaan vaan käsivarressa.. Ja hihatonta ei voi ajatellakaan. Samasta syystä sortsit+toppi-comboa en edes kokeillut päälle.

Lisäksi just tuo sivuprofiili oli vaan niin kaamea, että ei oikeasti voi ajatellakaan kuinka näissäkään tekisi mieli lähteä ulos yhtään sen enempää kuin noissa entisissä, pikkuisen pieniksi jääneissä ja kinnaavissa vaatteissakaan. Ei tosiaan tullut hyvä eikä itsevarma olo.

Tuossa vaiheessa pitää hankkia vaatteet vain sillä asenteella, että "nämä on hyvät koska nämä mahtuu päälle" ja unohtaa kokonaan tuollaiset vaatimukset, että vaate vielä näyttäisikin päällä kivalta (eli mieluiten hoikistaisi).

Harvempi tosiaan vetäisi aina niissä tokmannin reisitaskucapreissa ja miesten t-paidassa tai vaihtoehtoisesti legginseissä ja tunikassa jos oikeasti olisi valinnanvaraa.

Lisäksi kun kroppa on jo muutenkin hankalan tuntoinen eikä omissa nahoissa ole hyvä ja kiva olla, niin silloin ei enää tosiaan halua vaatteiden olevan hankalia tai epämukavia päällä.

Vierailija
94/105 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin näytän toisten ottamissa kuvissa aivan hirveän isolta, varsinkin maha ja peppu. Ylipainoa on painoindeksin mukaan tällä hetkellä 22 kiloa. Se on enemmän kuin koskaan. Kyllähän tämä ahdistaa.

Vierailija
95/105 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut aiemmin lievästi ylipainoinen mutta nyt lihonut viime aikoina lisää. Aiemmin en näyttänyt isolta, mutta nyt olen omasta mielestäni alkanut nättämään tosi isolta. Olin taannoin kylpylälomalla ja tunsin ensimmäistä kertaa epävarmuutta itsestäni siellä bikineissä. Varsinkin kun monen päivän hotelliaamupalamätöt + muut ruoat + alkoholi toivat yli 2 lisäkiloa. Varmasti suolasta ja alkoholista johtuvaa turvotusta, mutta tuntuu että maha vaan on tosi iso.

Vierailija
96/105 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvempi tosiaan vetäisi aina niissä tokmannin reisitaskucapreissa ja miesten t-paidassa tai vaihtoehtoisesti legginseissä ja tunikassa jos oikeasti olisi valinnanvaraa.

Lisäksi kun kroppa on jo muutenkin hankalan tuntoinen eikä omissa nahoissa ole hyvä ja kiva olla, niin silloin ei enää tosiaan halua vaatteiden olevan hankalia tai epämukavia päällä.

Monet dissaa sitä legginsit+tunika komboa, mutta se on oikeasti pulskemmalle yksi parhaista asuista, varsinkin jos on jo mahaa reilummin. Ja voin näin itsekin ylipainoisena vakuuttaa, ettei mikään asu hoikista ylipainoista niin paljon että näyttäisi oikeasti laihemmalta, että sen puoleen parhainta tosiaan pukeutua niin mikä on itselle mukavinta.

Vierailija
97/105 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ollut jo muutaman vuoden kuin suohirviö läskeineni. Ensimmäinen kuva yli 10 vuoteen otti mun sisko 2021 ja en ollut tunnistaa itseäni siitä. Olin aivan massiivinen. En toki ole saanut laihdutettua ja itkin uudestaan 2022 kun miesystävä otti kuvan minusta. Tuossa välissä en ole ollut kuvissa myöskään tai tuon jälkeen. Vihaan nykyistä olomuotoani ja en tunne itseäni yhtään kauniiksi. Olen tässä 2011 jälkeen lihonnut niin paljon, että vaatekoko on kasvanut koosta 36 -> 42:een ja en vain siedä. Koitan jatkuvasti pitää itseäni kunnossa ja syömällä hyvin. Lääkärit huomauttelevat painosta. Kilpirauhasen vajaatoiminta on ja koitan pikkuhiljaa aina hivuttaa lääkitystä ylöspäin. Mies rakastaa minua läskeineni kaikkineni ja se on ihana. Haluan kuitenkin, että olisin tyytyväinen myös itse. Alasti miehen seurassa tunnen itseni seksikkääksi, mutta vaatteet päällä aivan kamalaksi.

Koossa 42 et ole mitenkään massiivinen. Se on suomalaisten naisten yleisin vaatekoko. Nyt vähän suhteellisuudentajua.

Ja suurin osa suomalaisnaisista on enemmän tai vähemmän ylipainoisia.

Toki vaatekoko voi olla myös vaikka 52 ja siihen nähden toki 42 ei ole massiivinen, mutta onhan tuo 42 jo melkoisen iso etenkin jos ei ole pitkä ihminen.

Sitä vaan jännästi sokeutuu niin omalle kuin muiden koolle sekä toisaalta vielä ihan vaatteen mitoille vaikka ei edes kokolappua katsoisi. Alkuun siinä lihoessa aina katsoo liian pieniä vaatteita ja järkyttyy kun tarvitseekin sen ihan älyttömän isolta näyttävän vaatteen. Sitten siihen tottuu ja lopulta se hehtovaatekin alkaa näyttää normilta ja esim M-kokoinen vaate lähinnä lastenvaatteelta.

Vierailija
98/105 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamera lihottaa aika paljon ja puhelimella otetut kuvat saattavat olla hyvinkin vääristyneitä (esim. kasvot näyttävät erityisen kulmikkailta tms.).

Vierailija
99/105 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kumpa Te kaikki laihdutuskuureilla painoa pudottavat uskoisitte ettei niillä kuureilla saavuteta pysyviä tuloksia vaan yleensä pudotetut kilot tulevat takaisin ja usein vielä kaksinkertaisina, kun palaatte takaisin entisiin ruokailutottumuksiin. Omasta kokemuksesta (painoa pudonnut n. 20 kg) voin kertoa, että ruokailutottumusten ja muiden elintapojen pysyvät muutokset askel kerrallaan laskevat painoa hitaasti eivätkä kilot tule takaisin koska muutokset ruokailutottumuksista ja elintavoissa ovat pysyviä. Aloittakaa pysyvät muutokset vaikka sillä, että lisäätte päivittäin syötyjen aterioiden määriä ja pienennätte kerta-annosten kokoa ja tällä keinolla mahalaukku täyttyy ja kylläinen olo tulee vähemmälläkin syömisellä. Kun olette tottuneet pienempiin kerta-annoksiin voitte vähitellen kiinnittää huomiota mitä siihen ruokalautaselle ja voileivän päälle laitatte (kovat rasvat vaihdetaan pehmeisiin, viljatuotteet pääasiassa täysjyvää, lisätään kasvisten määrää, vähennetään punaisen lihan syöntiä ja vähennetään myös suolan käyttöä). Paino pysyy kohdallaan jos se mitä suuhunsa tunkee on pääasiassa (n. 80%) terveellistä ja tällöin voi ihan hyvällä omalla tunnolla sallia itselleen silloin tällöin myös herkkuja kuten valkoista viljaa ja sokeria sisältäviä tuotteita.

Tää on huvittavaa. Taidat olla jonkin lääkeyhtiön tai elintarvikefirman palkkalistoilla. Näillä ohjeilla kuka tahansa lihoo norsuksi.

Vierailija
100/105 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koita ajatella että jo iso osa suomalaisista on ylipainoisia, ja suurin osa ei tuijota sinua mielessään "hyi mikä läski". No, paitsi ehkä jos mitat on luokkaa 150/200 niin saattaa kiinnittää huomiota. Et ainakaan toivottavasti itsekään tuijottele ja arvostele ylipainoisia tuttujasi tuolla tavalla.

En kyllä katso edes 150/200 kokoisia millään hyi mikä läski asenteella. Aika henkisesti ruma ihminen saa olla, jos tuomitsee ihmisen painon perusteella.

Ei se kyllä ihmisen luonteesta mitään hyvää kerro, jos näyttää tältä

https://www.phsmedicalsolutions.com/hubfs/shutterstock_1180093762.jpg

ja samalla kiukuttelee, että tuolle kunnolle ei muka voi tehdä mitään ja jatkaa kokiksen, hillomunkkien, sipsipussien, punaisen maidon, voin ja grillimakkaran kasaamista ostoskärryyn.

Mitä välii uniapneasta, kakkostyypin diabeteksesta, korkeasta verenpaineesta, kipeistä polvista ja nilkoista.

Jos ihminen syö punaista maitoa ja voita niin tuskin näyttää tuolta. Vain läskit juovat sinistä maitoa ja syövät margariinia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän