Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se hetki kun näkee muiden ottamista kuvista kuinka kauhean kokoinen on. Luulin näyttäväni paremmalta.

Vierailija
29.06.2023 |

Kamalan lihava olen. Tietysti teidän olevani lihava mutta että niin iso, huh.
Onneksi on laihdutusprojekti meneillään ja olen pudottanut hyvin. Silti on aika karua katseltavaa...

Luulin todella, että minulla on naisellisia kauniita muotoja mutta kuvissa olen yksinkertaisesti plösö tasapaksu pökkelö.

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valokuvat on kyllä karu todellisuuteen palauttaja. Peili huijaa ja sitä näkee mitä haluaa. Mutta valokuvat paljastavat sen möhkälemäisyyden ja hirvittävän naamaturvotuksen, ainakin itselläni. Itkin kun näin kaverin ottamia kuvia juhannukselta instassa. Pakko laihduttaa ensi kesään.

No mua ei enää näemmä huijaa peilikään vaan sieltä näkyi just jotain samaa mitä kuvailit nähneesi valokuvissa.

Ja varmaan näkyisi tosiaan valokuvissakin, mutta kun valokuviin en ole enää vuosiin suostunut (eikä kyllä enää ketään ole kuka kuvaisikaan).

Mut joo, tilasin ison kasan kesävaatteita nyt alesta ajatuksella, että pakkohan se hellekelilläkin on ulos päästä, joten joku mekko ja/tai toppi+sortsit on saatava eikä enää odotettava että entisiin mahtuu vaan otettava riittävän isoa kokoa. Ja voi ziisus. Koko oli joo sopiva, mutta kun eihän ne vaan istu päälle mitenkään vaan hartialinja on ruma/roikkuu sekä kiristää kummasti, kun se hihanistutus ei olekaan oikealla paikallaan vaan käsivarressa.. Ja hihatonta ei voi ajatellakaan. Samasta syystä sortsit+toppi-comboa en edes kokeillut päälle.

Lisäksi just tuo sivuprofiili oli vaan niin kaamea, että ei oikeasti voi ajatellakaan kuinka näissäkään tekisi mieli lähteä ulos yhtään sen enempää kuin noissa entisissä, pikkuisen pieniksi jääneissä ja kinnaavissa vaatteissakaan. Ei tosiaan tullut hyvä eikä itsevarma olo.

Tuossa vaiheessa pitää hankkia vaatteet vain sillä asenteella, että "nämä on hyvät koska nämä mahtuu päälle" ja unohtaa kokonaan tuollaiset vaatimukset, että vaate vielä näyttäisikin päällä kivalta (eli mieluiten hoikistaisi).

Harvempi tosiaan vetäisi aina niissä tokmannin reisitaskucapreissa ja miesten t-paidassa tai vaihtoehtoisesti legginseissä ja tunikassa jos oikeasti olisi valinnanvaraa.

Lisäksi kun kroppa on jo muutenkin hankalan tuntoinen eikä omissa nahoissa ole hyvä ja kiva olla, niin silloin ei enää tosiaan halua vaatteiden olevan hankalia tai epämukavia päällä.

Monet dissaa sitä legginsit+tunika komboa, mutta se on oikeasti pulskemmalle yksi parhaista asuista, varsinkin jos on jo mahaa reilummin. Ja voin näin itsekin ylipainoisena vakuuttaa, ettei mikään asu hoikista ylipainoista niin paljon että näyttäisi oikeasti laihemmalta, että sen puoleen parhainta tosiaan pukeutua niin mikä on itselle mukavinta.

Itse olen normaalipainoinen tiimalasivartaloinen ja mut saa kyllä joillain vaatteilla näyttämään läskillä, varsinkin jos on lantiolta väljä.

Vierailija
102/105 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://media0.giphy.com/media/v1.Y2lkPTc5MGI3NjExa2k5b2h2eWh1a2J6bHA5N…

Dan Vojtechin testi eri polttovälien vaikutuksesta kasvonpiirteisiin. 85mm - 135mm on yleensä "sweet spot" potretteihin.

Vääristää juu, mutta ei kamera kenestäkään lihavaa tee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dan Vojtechin testi eri polttovälien vaikutuksesta kasvonpiirteisiin. 85mm - 135mm on yleensä "sweet spot" potretteihin.

Kyllähän tuo nyt selkeästi leventää ja luo tuhdimman illuusion kuvattavasta.

Vierailija
104/105 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama "tieto" siinä kuvassa kumminkin on. Ei kamera lisää mitään jenkkakahvoja, kaksoileukoja tai vastaavaa.

Vierailija
105/105 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama "tieto" siinä kuvassa kumminkin on. Ei kamera lisää mitään jenkkakahvoja, kaksoileukoja tai vastaavaa.

Ei tietenkään lisää. Uskon sinun ymmärtävän mitä kommentillani tarkoitin: hahmo näyttää isommalta, laajemmalta, leveämmältä, tuhdimnalta eli monen mielestä lihavalta. Ei se silti selluliittia tai makkaroita kuvaan lisää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan