Deitti oli tunnin myöhässä ja kiukuttelee nyt kun peruin treffit kokonaan
Ensin odotan nättinä ja laittautuneena innoissani ja tulee viesti, että hän syö nopsaan ja tulee sitten. Tunnin päästä laitoin viestin, että onko tulossa. Kuulemma alkoi syömisen päälle väsyttää ja lähtee nyt tulemaan. Ajomatkaa 20min. Vastasin, että toisella kertaa sitten (lue: ei enää ikinä). Fiilis meni odottaessa, varsinkin kun olis ollut ekan kerran seksiä luvassa. Miten te olisitte tehneet?
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä oli siis pelkät seksitreffit. Silloin ymmärrettävää, että aloittaja veti herneen nokkaan. Mutta jos oikeasti on kiinnostunut toisesta, niin naisten on turha leikkiä mitään prinsessaa. Elämässä sattuu kaikenlaista, on työjuttuja, ja jos lähtee sille tielle, että deitti lempataan mistä syystä tahansa, saa etsiä sitä oikeaa loputtomiin.
Ihan pentujahan te olette.
No niinhän tuolle ukolle tosiaan tapahtui, alkoi väsyttämään syönnin jälkeen niin ei jaksanut tulla. Eiköhän tuo kerro prioriteeteista sen verran, että varmaan miehelle itselleenkin on parempi etsiä deittikumppani, jonka seurassa oikeasti haluaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä OLIN myähäsä, mutta 2 soittia matkalta piti ladyn kuumana.
Täh ?
tSEKKASIN MONTAKO MODEE kiukuttelee taustallas....
Minä jaksan kyllä panna pelkästään proteiinipirtelön voimin, kunnollinen syöminen voi odottaa urheilusuorituksen jälkeen.
Jos olisi ollut kiinnostunut, olisi tullut paikalle ja ehdottanut heti että mennään yhdessä syömään jotakin.
Deittimiehellä on todennäköisesti diagnosoimaton kakkostyypin diabetes, mikäli sokeriaineenvaihdunnassa on tuollaista häiriötä. Varmaan huonolaatuinen sperma ja heikko erektio tulevat kaupan päälle.
Jos on sovittu tapaamisaika ja siitä myöhästyy koska pitää syödä ja levätä... silloin sillä tyypillä ei ole ajanhallinta hanskassa. Eri asia on jos joutuu ylitöihin, iskee sairaus, tai joku muu sellainen, sitten ymmärtäisin ja siirtäisin tapaamista.
Mutta tuollainen toisen roikuttaminen löysässä hirressä, vain koska itse ei ole osannut järjestää aikatauluaan, eeeeei. No waym José. Tuollaisen kanssa ei tule seksistä mitään saati parisuhteesta. Kas näissä pitää löytää se yhteinen rytmi ja ajoitus, että homma sujuu.
Ihan oikea päätös likvidoida tämä heppu.
Itse annan odotella aina vähintään tunnin. Ihmisen suhtautuminen asiaan kertoo, onko ihmisellä muuta kuin kusta päässään.
Vierailija kirjoitti:
Itse annan odotella aina vähintään tunnin. Ihmisen suhtautuminen asiaan kertoo, onko ihmisellä muuta kuin kusta päässään.
Totta. Jos odottaa, niin on huonoitsetuntoinen ja miellyttämishaluinen, helposti manipuloitavissa. Eikö?
Taisi olla kulli yhtä veltto kuin jätkä!
Vierailija kirjoitti:
Saatpa sitten odotella loppuelämän ihan keskenäsi. Eipä jää ikävä
Vierailija kirjoitti:
Mä en oo sellanen kerrasta poikki -ihminen. En varmaan olis laittanu kyselyviestiä perään, vaan olisin kattonu, että mikä on herran oma ratkaisuvaihtoehto. Myöhästymisestä olisin kans keskustellu ja vastauksen perusteella päättäny oman mielipiteeni.
Mut siis jos sä halusit paneskella, niin eikö olis ihan hyvin voinu paneskella tuntia myöhemminkin?
mutta kun on sovittu joku aika, niin jatkossakin mies voi laittaa,että hälle tulikin yllättäen nälkä,että lähti syömään, menee pari tuntia tms. jos on sovittu joku aika, niin sitten on tai se siirtyy seuraavaan kertaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Jos odottaa, niin on huonoitsetuntoinen ja miellyttämishaluinen, helposti manipuloitavissa. Eikö?
Sanoisin, että jos odottaa, niin kertoo päin vastoin hyvästä itsetunnosta ja pitkästä pinnasta. Molempia tarvitaan parisuhteessa.
Hyi mua raivostuttaa tahallinen myöhästely. Epäkunnioittavaa käytöstä. Että pitää syönnin päälle oikeen lepäillä vielä vaikka pitäs olla jo treffeillä. Melkoinen taukki...
Kyllä yli vartilla myöhästyminen sovitusta menee jo vittuilun puolelle. Puolen tunnin odottelun jälkeen lähden treffipaikalta kotiin ja annan olla.
Normaali ihminen jos on myöhässä tärkeästä syystä, tietää sen syyn jo ENNEN sitä treffien kellonlyömää ja ilmoittaa asian. Mitkään pikkupäikyt ruoan päälle ei todellakaan ole tällainen syy.
Käyttäjä42056 kirjoitti:
Hyi mua raivostuttaa tahallinen myöhästely. Epäkunnioittavaa käytöstä. Että pitää syönnin päälle oikeen lepäillä vielä vaikka pitäs olla jo treffeillä. Melkoinen taukki...
Epäkunnioittavaa on vain myöhästelystä ja anasaitusta ruokalevosta hermostuminen. Hemostuminen on osoitus turhasta ylpeydestä.
se veteli ensin löysät pois, ettei olisi reisille lauennut
Vierailija kirjoitti:
se veteli ensin löysät pois, ettei olisi reisille lauennut
Olis voinut hoitaa tuonkin ajoissa
Itse en vastaa mitään vaan lähden veks. Antaa myöhästyjän tulla sitten viettämään iltaa yksin. Puhelinnumeroon blokkaus. jne.
Hyvä kikka on myös myöhemmin sopia treffit ilman mitään aikomustakaan mennä myöhästyjän kanssa treffeille. Ja kaikkiin viesteihin ja puhelinsoittoihin tietenkin ghostaus.
Jos on arvostus ja into jo deittailuvaiheessa niin matalalla että ei viitsi ajoissa tulla paikalle niin antaa olla koko homma.
Kaikenlaisia uunoja sitä onkin. Perustason käytöstavat hukassa.
Ei ollut, mutta tapailu ja viestittely oli siinä pisteessä, että tänään oltais menty nextille levelille. Mutta äijä unohtu syömään ja lepäämään, joten tulkitsin, ettei seura sittenkään niin hirveästi kiinnosta.
Ap.