Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtautua tuttavanaiseen, joka yrittää iskeä mieheni?

Vierailija
28.06.2023 |

Eli sanonko suoraan tuttavanaiselle, että tiedän hänen iskuyritykset (viestit ja flirttailun kun en ole paikalla) vai leikinkö vaan etten tiedä hänen puuhistaan, kun hänen kanssaan joudun olemaan tekemisissä....?

Miehen kanssa asia käyty läpi, mutta nainen on yhteinen tuttu eikä voida täysin "poistaa elämästämme". Joudun sietämään häntä vaikka ärsyttää hänen kaksinaamaisuus, leikkii nimittäin kaveriani. Tähän asti olen vaan ohittanut asian, mutta nyt kävi ilmi että jatkaa puuhiaan vaikka mies torpannut hänen iskuyritykset.

Neuvoja? Mielipiteitä?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä liioittele!äläkä tee itsestäsi hölmöä. Ei se sun miestä yritä iskeä, kunhan on ystävällinen. Sun mies ei oo niin kiinnostava muiden mielestä, sä oot vaan mustasukkainen.

Näinhän sitä itsevarmana aina voi luulla, ja olettaa olevansa se ihanin ja kaunein. Minun miestä alkoi kans yksi kotka piirittää, yhteinen naapuri. Sanoi ihan pokkana mulle, että on vain ajan kysymys, kun ottaa miehen.

Ukko nauroi vedet silmissä ja sanoi, että siinä on vihoviimeinen täti johon hän sormellaan edes koskisi. Naikkonen iski sitten toisen miehen, meidän tuttavan, joka katui syvästi, kun muutti jopa yhteen sen kanssa. Paljastui oikeaksi pirttihirmuksi ja elätiksi.

Vierailija
22/26 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ihmistyypin. Olen työni vuoksi asemassa, jossa on oltava kaikille ihmisille, jotka työhön liittyvät tavalla tai toisella, ystävällinen. Jotkut tulkitsevat sitten sen niin, että olen ihastunut heihin ja mikäli yhtään on herkkä ihastumaan, niin minuun on todella helppo ihastua. Välillä tämä alkaa ärsyttämään todella suuresti ja koska myös puolisoni tuntee kaikki nämä ihmiset, niin huomaa kyllä, että olen tänään taas joutunut olemaan tekemisissä tällaisen henkilön kanssa. Onneksi ei kukaan ole suorastaan vainoamaan alkanut, mutta välillä kyllä tekee mieli sanoa ihan suoraan, että olen onnellisesti naimisissa, joten iskulirkutukset voi jättää jollekin sinkulle, voi saada enemmän vastakaikua...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei voida poistaa?

Koska kuuluu samaan harrastusryhmään ja lisäksi asuu samalla kadulla, törmätään vähintään koiranulkoilutuslenkillä. Toki voidaan lopettaa harrastus ja muuttaa, mutta mutta......

Täh! Sanot sitten suoraan sille että hanki oma mies. Kuinka joskus ihminen ei vaan tajua jotain ihan yksinkertaista käskytystä ja ihan käskyjä mitä annetaan koirillekkin. 😅 Kouluta sitä kuin koiraa. 

Minä jouduin käskemään puli sakin pois pussipysäkin penkeiltä kun sinne ei päässyt ketään bussien odottelijoita istumaan kun ne piti baaria siellä. Tämä on ihan kamala ongelma kauppakeskuksen bussipysäkillä kun deekut valtaavat sen baarikseen ja kukaan ei pääse sinne ostoskassien kanssa istumaan. 

Aivan jatkuvaa tämä ja vanhukset seisovat kassien kanssa kun bussikatos on baarina. Nyt tuli sitten mittari täyteen ja alan täst edes ne häätää pois kun se on tarkoitettu bussin odottelijoille eikä juopoille. 

Turha valittaa jos ei suutaan saa auki. Mikä ihmeen sama harrastusryhmä on samalla kadulla asuvilla. 

Minulla ei olisi mitään sellaisia pakko harrastuksia joita olisi pakko suorittaa jonkun kanssa niin että naurattaa ne tekosyyt. 

Vierailija
24/26 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iske sinä sitten sen mies. Tosin se on varmaan sinkku.

Vierailija
25/26 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä että miten sen miesrintamalla sujuu ja onko yhtään vapaata kiikarissa. Kun vastaa ettei, niin kysy samaa varatuista (ja sano että niitä ei paranekaan ettiä alle viiden kilometrin päästä kotoa tai voi maine mennä jos sana lähtee kiirimään).

T. Setämies

Vierailija
26/26 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se sun miehesi voisi estää naisen puhelinnumeron, jos haluaisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme