Miten suhtautua tuttavanaiseen, joka yrittää iskeä mieheni?
Eli sanonko suoraan tuttavanaiselle, että tiedän hänen iskuyritykset (viestit ja flirttailun kun en ole paikalla) vai leikinkö vaan etten tiedä hänen puuhistaan, kun hänen kanssaan joudun olemaan tekemisissä....?
Miehen kanssa asia käyty läpi, mutta nainen on yhteinen tuttu eikä voida täysin "poistaa elämästämme". Joudun sietämään häntä vaikka ärsyttää hänen kaksinaamaisuus, leikkii nimittäin kaveriani. Tähän asti olen vaan ohittanut asian, mutta nyt kävi ilmi että jatkaa puuhiaan vaikka mies torpannut hänen iskuyritykset.
Neuvoja? Mielipiteitä?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Miksei voida poistaa?
Koska kuuluu samaan harrastusryhmään ja lisäksi asuu samalla kadulla, törmätään vähintään koiranulkoilutuslenkillä. Toki voidaan lopettaa harrastus ja muuttaa, mutta mutta......
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei voida poistaa?
Koska kuuluu samaan harrastusryhmään ja lisäksi asuu samalla kadulla, törmätään vähintään koiranulkoilutuslenkillä. Toki voidaan lopettaa harrastus ja muuttaa, mutta mutta......
Siis AP kirjoitti tämän. Alkanut toden teolla ahdistaa lähteä pihalle kun en halua nähdä häntä edes ohimennen.
AP
Jos miehesi ei osaa asiaa hoitaa, ehkä hänestä kannattaakin luopua.
Miksi siihen pitää jotenkin suhtautua? Jos et tykkää jostain ihmisestä, ihan sama mistä syystä, niin ei sinun tarvitse hengailla hänen kanssaan.
Ilman muuta sanoisin hänelle, että tiedän asiasta. Pyytäisin myös lopettamaan viestittelyn, jos miehesi ei kerran saa sanottua. Miksi sinä siitä ahdistut? Sinä olet viimeinen ihminen, jonka pitäisi mitään ahdistusta hänen puolestaan kantaa.
Omalla kohdallani sanon ihan sama .jäisi yritykseen.Minulla on vahva suhde mieheeni ja yhteinen kemia, joten ylitseni kukaan ei kävele.Ihan rauhassa saisi yrittää.
Ensiksi selvittäisin onko kyse tosiaan siitä mitä kuvittelen. Sen perusteella päättäisin suhtautumisestani.
Vierailija kirjoitti:
Autolla yli.
Joskus täällä palstalla on ihan kultaisia kommentteja. Kiitos tästä.
Näpäyttäisin naista kertomalla muille millainen on ja mitä tekee.
Hyvä että tiedät. Nyt voit seurata sivusilmällä sen tekemisiä miten pitkälle menee. Iske sitten tietosi sopivalla hetkellä että jää kiinni. Sitten voit potkaista pois elämästänne. Tai itse katoaa jos osaa yhtään hävetä.
Mullakin on joskus ollut näin. Ei haitannut, täysi luotto mieheeni. En sitten tiedä, jos kaverini olisi ollut joku huippumalli. Ehkä sitten olisi voinut mustasukkaisuus vähän kaivertaa.
Älä liioittele!äläkä tee itsestäsi hölmöä. Ei se sun miestä yritä iskeä, kunhan on ystävällinen. Sun mies ei oo niin kiinnostava muiden mielestä, sä oot vaan mustasukkainen.
Minä en puuttuisi asiaan mitenkään.
Jos menisin sille naiselle sanomaan, että hei kuule, voisitko lopettaa yhteydenpitoyritykset mun mieheen, minä tiedän kaikesta jne., niin kuulostaisin justiinalta. Ja tämä nainen saattaisi siitä vain innostua lisää.
Pallohan on miehellä.
Minä sanoisin miehelle, että asia on sinun, ei minun. Tee niin kuin tahdot. Mieshän saattaa kumminkin salaa olla asiasta mielissään, kukapa mies ei tykkäisi jos joku nainen häntä yrittäisi.
Ja se, mitä mies sitten tekee, siitä vedät sinä johtopäätöksesi ja toimit sen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Näpäyttäisin naista kertomalla muille millainen on ja mitä tekee.
Minä kysyisin, että haluatko, että asiasta tehdään julkinen, vai lopetatko itse? Siinä on tietenkin se vaara, että uskovat naista ja sinut leimataan mustasukkaiseksi sekopääksi. Ottaisin riskin, siinäpä keittelisi sopan ja moni olisi mun puolella kuitenkin loppujen lopuksi. Ja onhan siitä miehenkin sana, jos ei ole ihan tahdoton pölkky.
Normaaleja naisten ongelmia. Älä kuitenkaan sotke miestäsi asiaan.
kyllä mä sanoisin, että tiedän. kysyisin myös miksi tekee tätä ja ennen kaikkea miksi ihmeessä leikkii mun kaveria?